Bosox LHP ادواردو رودریگز برای سال ملتهب قلب از COVID - شنبه, 01 Aug 2020 PST

نیویورک — Boston Red Sox left-hander ادواردو رودریگز را از دست ندهید کل فصل به دلیل قلب التهاب ناشی از COVID-1

توسط NASERINEWS در 12 مرداد 1399

نیویورک — Boston Red Sox left-hander ادواردو رودریگز را از دست ندهید کل فصل به دلیل قلب التهاب ناشی از COVID-19.

او شده است در مجروح لیست از اواسط ماه جولای و نه تن به تن در این فصل است.

"در این دوره از نظارت ادواردو پس از بازگشت ما کشف کرد که او با نشان دادن شواهدی از میوکاردیت است که التهاب قلب و خوشبختانه شدت که عوارض نگاه خفیف" Red Sox رئیس بیس بال افسر خایم بلوم قبل گفت: شنبه شب بازی در برابر یانکی ها.

"ما خوش بودند که آن را حل و در جهت کوتاه و که ما می تواند پیشرفت به تبادل. به عنوان ما همچنان به نظارت بر آن است و نه حل و فصل شود. آن است که هنوز هم وجود دارد," او گفت:.

رودریگز یک حرفه ای-بهترین 19-6 سال گذشته با 3.81. Red Sox گفت: ژوئیه 7 27 ساله تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19.

"ما با اعتماد به نفس است که او در حال رفتن به بهبودی کامل و دراز مدت خود پیش آگهی عالی است" بلوم گفت. "اما واقعیت این است که تنها وجود دارد نه به اندازه کافی زمان در سمت چپ این فصل با خیال راحت به سطح شیب دار او را تا به تبادل."

شکوفه پنج بار توصیف وضعیت بود "خفیف." بوستون دریافت پزشکی به روز رسانی جمعه شب و رودریگز گفت که هم تیمی های خود در روز شنبه. به جای سفر با این تیم او را به بازگشت به خانه خود در فلوریدا.

"در حالی که قلب تحت تاثیر قرار بود ما فقط نمی تواند مسئولانه قرار دادن هر گونه از این نوع قلبی و عروقی بار بر او" بلوم گفت. "پس هنگامی که آن را هنگامی که آن را برطرف خواهیم بود قادر به پیشرفت او را به عقب."

بوستون در حال حاضر است بدون left-hander کریس پس از فروش کارکنان آس بود تامی جان عمل جراحی در 30 مارس. Red Sox چرخش شامل ناتان Eovaldi left-hander مارتین پرز و رایان وبر.

"هنگامی که شما نگاه کردن در طول فصل قطعا آن را می سازد کوه کمی بالاتر" بلوم گفت. "ما همچنان به بدیهی است که نظارت بر بازار و مطمئن شوید که ما در حال راه رفتن توسط هر فرصتی برای ارتقاء گروه ما."

او انتظار دارد رودریگز را به بهبودی کامل.

"این مورد در حالی که آن چیزی که ماندگار است و نه چیزی است که در آن نهفته است و یا آسیب دیده عملکرد قلب او" بلوم گفت. "در حال حاضر میوکاردیت زیر COVID آن است که به وضوح چیزی نیست که جامعه پزشکی است که بسیاری از داده ها بر روی کامپیوتر خود جدید است بسیار کمتر در یک ورزشکار."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن