"ما واقعا نیاز به کمک': Coronavirus را تحت الشعاع روستایی اورگان - شنبه, 18 Jul 2020 PST

SALEM — هدر Griggs پرس یک تلفن به گوش او در موقت در کوچک آجر دادگاه که پس از خدمت به عنوان یک زندان در روستایی

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

SALEM — هدر Griggs پرس یک تلفن به گوش او در موقت در کوچک آجر دادگاه که پس از خدمت به عنوان یک زندان در روستایی Pendleton, محل بهترین و شناخته شده برای آن سالانه بازار مال فروشان.

او مطمئن تن ماسک خستگی خود را زمانی که او می گوید این فرد در انتهای دیگر است که آنها ممکن است در معرض COVID-19. این یک تماس او ساخته شده است که هزاران بار از ماه مارس اما به تازگی شده است وجود دارد یک حس فوریت.

Coronavirus است پاره پاره از طریق کوچک اورگان جامعه که در آن کشاورزان کشت محصولات مانند سیب زمینی و پیاز و حبوبات. در شهرستان Umatilla که در آن پندلتون واقع شده است این رای از مردم تست مثبت برای COVID-19 حدود 16 درصد است. که یک اندازه گیری که چگونه گسترده این بیماری در جامعه و سازمان بهداشت جهانی توصیه می کند آن را به زیر 5 درصد است.

در شهرستان با جمعیت 77,000 ویروس آلوده شده است بیش از یک هزار نفر کشته و نه نفر قریب به اتفاق آن منابع محدود و کارکنان.

"من خسته ام" گفت: Griggs که کار به عنوان یک مخاطب تحقیقی.

این همه گیر و فراگیر از طریق شهرستانها عمده ایالات متحده است که در حال حاضر wreaking ویران در جوامع روستایی و با ضبط برخی از کشور جدید ترین مورد تأیید سرانه در دو هفته گذشته. این ویروس در آلوده کردن هزاران نفر از اغلب فقیر ساکنان روستایی هر روز swamping مبارزه سیستم مراقبت های بهداشتی و ستون مسئولیت در دولت کارگران که اغلب انجام مشاغل متعدد آنها هرگز برای امضا.

مقامات ویژگی بسیار گسترش در مناطق روستایی آمریکا به شیوع بیماری در محل زندگی و امکانات و گردهمایی های اجتماعی. پردازش مواد غذایی گیاهان و مزارع که در آن مردم به طور معمول کار در تنگ و چهارم ثابت کرده اند به نقاط داغ.

Umatilla شهرستان اورگان بالاترین تعداد تایید عفونت سرانه گاهی اوقات گزارش یک شکل در این ماه بالاتر از Multnomah County است که 10 برابر بزرگتر و شامل پورتلند. افزایش Umatilla و بسیاری از اورگان روستایی شهرستانهای رانندگی دولت در افزایش موارد تایید شده.

در پاسخ به همه گیر Umatilla شهرستان تقسیم ویروس مرتبط با وظایف میان 30-فرد عمومی وزارت بهداشت.

برای Griggs که به معنای نقش نظارت آژانس maternal-child بخش تبدیل به تماس با ردیابی و بررسی است. او خرج می کند روز خود پرسیدن از افراد با تست مثبت نتایج جستجو در مورد کسانی که آنها را با تعامل و سپس تماس به انذار مردم است.

"ما یک county, بنابراین من فکر نمی کنم یک نفر اینجا در بهداشت عمومی است که نشده است که در برخی از راه" گفت: Griggs, که با این نسخهها کار با هشت دیگر تماس با ردیاب.

روستایی دیگر شهرستانهای استان نیز در حال دیدن ویروس موارد افزایش می یابد.

جنگلی سرسبز شهرستان بهار در آرکانزاس منجر ملت در تعداد تایید موارد جدید سرانه در دو هفته گذشته با توجه به اطلاعات وارد شده توسط آسوشیتد پرس.

همچنین در نزدیکی بالای لیست هستند حتی بیشتر از مکان های از راه دور مانند زدگی و Crockett شهرستان در تگزاس است.

این زدگی شهرستان قاضی هفته گذشته اعلام کرد که 169 زندانیان و 11 کارکنان در زندان وجود دارد تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19. در Crockett شهرستان که تراکم جمعیت کمتر از دو نفر در هر مایل مربع 71 نفر تست مثبت است. تعدادی از عفونت است که تصور می شود به مراتب بالاتر از آنجا که بسیاری از افراد آزمایش شده است نیست و مطالعات نشان می دهد افراد را می توان با این ویروس آلوده بدون احساس بیمار.

مقامات می دانیم که روستایی مورد تعداد کم در مقایسه با شهر بالغ, اما حتی افزایش اندک می تواند با فشار یک جامعه کوچک بیش از لبه.

"ما کشف کرده ایم که ما در حال گرفتن واقعا غرق سریع اعداد در ظهور ما شاهد در حال حاضر" Umatilla شهرستان کمیسر جورج Murdock گفت. "ما واقعا نیاز به کمک."

شهرستان دریافت راهنمایی تماس با ردیاب مورد محققان و تجهیزات از دولت اما Murdock می گوید به کمک بیشتر ممکن است لازم باشد. مقامات نیاز به مسکن جایگزین برای افرادی که COVID-19 یا زندگی با چند خانواده و زمینه تیم به خدمت در خطر ساکنان و توزیع فدرال کمک به خانواده های فقیر, او گفت:.

این واقعیت است که بسیاری از مشاغل روستایی نمی تواند از خانه انجام می شود را تشدید کرده است این ویروس تاثیر Murdock گفت. مقامات اشاره کرده اند که موارد که در آن مردم به کار ادامه داد با وجود داشتن جزئی علائم کروناویروس که منجر به شیوع بیماری.

"آنها مجبور به رفتن به محل کار به منظور زنده ماندن. آنها لازم نیست که مزایای. شما نمی توانید ارتباط از راه دور بر روی یک خط تولید," او گفت:.

اورگان 23 روستایی شهرستانهای 12 گزارش داده اند که محل شیوع بیماری در مزارع و یا گوشت و غذاهای دریایی گیاهان پردازش. Umatilla شهرستان گزارش شش محل شیوع بیماری از اواسط ماه ژوئن.

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی از — به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود — از آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.

برای مقابله با افزایش موارد روستایی دولت در حال مرتب کردن و برروی آن بکشید مسئولیت برای کارگران در حال حاضر دستکاری نقش های متعدد.

سرهنگ ملیسا راس به روز رسانی روزنامه نگاران در مورد مواد مخدر رکود و تصادفات منجر به مرگ به عنوان اطلاعات عمومی افسر برای فردا شهرستان کلانتر در شرق اورگان است. او همچنین نظارت بر پرونده های مدنی و بخش. اضافه کردن به وظایف خود او در حال حاضر نماینده شهرستان اضطراری مدیریت تیم که به روز رسانی در مورد اعداد و دیگر ویروس های مربوط به اطلاعات.

"این چیزی است که اتفاق می افتد زمانی که شما زندگی می کنند در روستایی کوچک در امریکا, من حدس می زنم" راس گفت.

کسانی که جوامع با تکیه بر در حال حاضر محدود سیستم های پزشکی.

لیک کانتی که در جنوب اورگان در دیدار کالیفرنیا و نوادا است فقط یک بیمارستان است. یک بعدی است که 90 مایل دور.

به خدمت آن 7000 ساکنان این شهرستان در زمان غیر معمول مرحله از درخواست دریاچه سلامت منطقه نه تنها اجرای بیمارستان اما همچنین نظارت بر آن در بخش بهداشت و درمان در این بیماری همه گیر.

"ما فکر می کنیم که بهتر کار می کند در هماهنگی برای مراقبت از ما کل جمعیت" مدیر عامل منطقه چارلز Tveit گفت. "همین دلیل است که ما درگیر شدم."

Murdock از شهرستان Umatilla گفت که در حالی که در مناطق روستایی باید منابع کمتر از شهرستانها عمده آنها همان مسئولیت را به نگه داشتن مردم بی خطر است.

"در اینجا ما نوع استفاده به حال خود ما," او گفت:. "اما این است که بزرگتر از ما."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن