تعویض بازی: هنگامی که جک جانسون شکست جیمز Jeffries - Fri, 03 Jul 2020 PST

مبارزه قرن' جک جانسون (اعتبار: آسوشیتد پرس) جیمز Jeffries جیمز Jeffries موفق به کسب قهرمانی سنگین وزن جهان در

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

مبارزه قرن'

جک جانسون (اعتبار: آسوشیتد پرس)
جیمز Jeffries

جیمز Jeffries موفق به کسب قهرمانی سنگین وزن جهان در سال 1899 و در دفاع از این عنوان چندین بار قبل از بازنشستگی شکست نخوردگان در ماه مه سال 1905. Jeffries, 35 افتاده بود از شکل و تا این حد رواج به 330 پوند قبل از او متقاعد شد – توسط $100,000 تضمین برای بازگشت به شکل و برای بازگشت به حلقه بسیار شایع مسابقه در برابر قهرمان فعلی جک جانسون.

در نوبه خود از قرن 20th, بوکس حرفه ای بود و بسیار تفکیک شده ، Johnson, 32, تا به حال برنده "دنیای رنگی قهرمانی سنگین وزن" در سال 1903 بود و سپس تبدیل به اولین سیاه سنگین وزن جهان قهرمان در یک مسابقه در سیدنی استرالیا در دسامبر سال 1908.

این مسابقه unabashedly صورتحساب به عنوان یک مسابقه بین سیاه و قهرمان و یک "great white hope." موقت آرنا ساخته شده بود در مرکز شهر رینو نوادا به جای 20,000 طرفداران.

مبارزه

اگر چه Jeffries خود را کار کرده بود او به مبارزه وزن 226 وزن او ثابت شود به شدت outmatched. Jeffries به طول انجامید تا دور 15 – 110-درجه حرارت زیر زنانه, نوادا, خورشید – قبل از جانسون فرستاده مشخصه خسته کننده Jeffries به بوم با یک سری از uppercuts. (این تصویر در بالای این صفحه.) این بود گزارش این اولین بار در زندگی حرفه ای او که Jeffries شده بود زدم.

Jeffries تلاش به پا خود را, اما جانسون شدت با یک قلاب به سمت چپ که فرستاده Jeffries از طریق طناب.

Jeffries کمک کرده بود به پای او توسط یکی از دستیاران او و طرفداران " مرد (سمت چپ, اینجا پوشیدن یک کلاه) ...

... اما به محض این که او مبهوت به پا خود را Johnson, افزایش دوباره با یکی دیگر از ویرانگر راست.

Jeffries سعی کردم دوباره اما مدیر خود شروع به پریدن کرد به حلقه برای جلوگیری از مبارزه است. جانسون برنده با ویژگی های حذفی.

پس

در آن روزها قبل از رادیو و تلویزیون و اینترنت و طرفداران ورزش را جمع آوری در اطراف ساختمان روزنامه که در آن گوینده با بلندگوهای خواهد نفس نفس خواندن play-by-play از حوادث بزرگ telegraphed در زمان واقعی است.

این رویداد کمی متفاوت است هر چند که در آن جذب تعداد زیادی از طرفداران ورزش که به وجد آمدیم در یک قدرتمند پیروزی توسط جانسون. از طرفداران بوکس از سوی دیگر نمی شد با نتایج راضی است.

نتیجه: خیلی خوشحال سیاه طرفداران در سراسر این کشور خود را مورد حمله قرار.

یک تکه از لس آنجلس تایمز

یازده جداگانه شورش را در شهر نیویورک که اوباش از سفیده یورش به محله های تنظیم آتش به ساختمان ها و اقدام به قطع دو مرد سیاه و سفید.

در کلمبوس, اوهایو, 400 سیاه طرفداران برگزار شد پیروزی. سفیده را شکست رژه با brawls.

نژادهای جشن پیروزی در پیتسبورگ شد clubbed توسط پلیس.

بیش از 300 سفید ملوانان پرسه می زدند خیابان نورفولک ویرجینیا به دنبال سیاه پوستان.

مردان جوان کشته شدند در Shreveport, Louisiana.

دو مرد سیاه کشته شدند در Little Rock, Arkansas.

دو مرد سیاه کشته شدند در اوماها است.

و غیره در بیش از 50 شهرستانها. ترس بیشتر از همان چند دولت و دولت های محلی خواهد ممنوعیت نمایش یک فیلم از مبارزه است.

اسکریپت به داستان

دو سال بعد Johnson خواهد بود دستگیر و به نقض مان عمل در برابر "حمل و نقل زنان در سراسر خطوط دولت برای اهداف غیر اخلاقی." جرم او: او تا به حال ازدواج یک زن سفید.

جانسون خواهد بود محکوم سفید داوران و محکوم به یک سال در زندان است. او می خواهم جست و خیز وثیقه و فرار به اروپا است. در سال 1920 Johnson خواهد بازگشت به ایالات متحده و خدمت خود را در زندان فدرال در Leavenworth, Kansas.

جانسون می میرند در یک تصادف ماشین در سال 1946 در Franklinton کارولینای شمالی پس از خروج از در خشم از یک رستوران که در حال حاضر به او خدمت می کنند. او 68.

در طول سال های ریاست جمهوری عفو برای Johnson خواهد بود مورد بحث و درخواست شده اما هرگز صادر شده ... تا 24 مه 2018 زمانی که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن عفو جانسون.

(اعتبار: سوزان والش / آسوشیتد پرس)

بازیگر سیلوستر استالونه – چه کسانی نوشته بود و ستاره دار در هشت "راکی" فیلم بین سال های 1976 و 2018 – صحبت مغلوب ساختن پیشی جستن به آن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن