Inslee سفارشات محدودیت های جدید در تجمعات - سه شنبه, 16 Jul 2020 PST

المپیا – در تلاش برای متوقف کردن گسترش COVID-19 در واشنگتن رژیم صهیونیستی. جی Inslee روز پنجشنبه گفت او را موض

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

المپیا – در تلاش برای متوقف کردن گسترش COVID-19 در واشنگتن رژیم صهیونیستی. جی Inslee روز پنجشنبه گفت او را موضوع محدودیت های جدید در تجمعات.

دولت را محدود می کند برخی از گردهمایی های اجتماعی, هر دو در داخل خانه و خارج از منزل به بیش از پنج نفر در شهرستان در فاز 2 از دولت در امور اقتصادی بازگشایی طرح از جمله Spokane County, و بیش از 10 نفر در شهرستان در فاز 3. مردم در آن مجالس باید پوشیدن ماسک و نگه داشتن 6 پا از فاصله بین هر یک از دیگر.

این محدودیت ها نمی شود به مذهبی, خدمات مراسم عروسی و یا مجالس ترحیم. سرگرمی زندگی می کنند حوادث در حال حاضر ممنوع در کافه ها و میخانه ممنوع خواهد شد در تمام مکانهای دیگر از جمله رانندگی در کنسرت.

محدودیت های جدید که اثر را دوشنبه, تنها درخواست برای گردهمایی های اجتماعی در این نقطه و در حال گسترش به تنظیمات کسب و کار.

سفارشات جدید هستند یک راه برای تاکید بر جدیت از افزایش اخیر در COVID-19 موارد می تواند پیشرو از محدودیت بیشتر است که می تواند شامل یکی دیگر از ماندن-صفحه اصلی سفارش Inslee شدهاند.

دولت در حال حاضر دچار بیشترین تعداد موارد مثبت پس از همه گیر آغاز شد, با هفت روز به طور متوسط ضربه 629 مورد در هر روز است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب