گرفتن در ورزش: شاید بهترین راه برای جشن گرفتن این روز به جشن رقابت - Sun, 10 May 2020 PST

گرفتن در ورزش • بله, آن است که روز مادر است. چه کار می کنید اینجا ؟ اگر شما یک مادر برای صحبت کردن با ترک خوان

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

گرفتن در ورزش • بله, آن است که روز مادر است. چه کار می کنید اینجا ؟ اگر شما یک مادر برای صحبت کردن با ترک خواندن و فقط آن را انجام دهید. برخی از ما دیگر انجام و آرزو می کنم ما می تواند. اگر شما در حال یک مادر, تبریک می گویم. شما می توانید به عنوان خوانده شده به عنوان طولانی به عنوان شما می خواهید.

•••••••

• در طول سال در این فضا ما به اشتراک گذاشته شده داستان ما و ورزشی. ما خود را به اشتراک گذاشته ، هک ما حتی به اشتراک گذاشته ورزشی تجربیات من خواهر بزرگتر بوده و سالها به عنوان عملا در زندگی به خصوص در چهار دهه پس مادر من فوت کرد. ما تحت پوشش شاهکارهای از فرزندان من است مادر من دوستان بچه و مامان من به سختی شناخته شده است.

به عبارت دیگر در این نه سال بوده ایم کنار هم قرار دادن این ستون ما شنود گذاشته در مورد هر ورید روز مادر طلا ما به احتمال زیاد برای پیدا کردن.

بنابراین چه چیزی ما امروز برای پیدا کردن یک قطعه در یک خشک هست ؟

ما فقط می تواند به نوبه خود به شخصی خود را در گوگل و پیدا کردن داستان از مادران از اطراف ورزشی جهان است. هک ما بود که اول فکر کردم. اما پس از یک جستجوی سریع با گوگل ما کشف بسیاری از داستان های بسیار saccharine شیرین به عنوان ما را به دندان صدمه دیده است. ابتدا که ایده.

ما نگاه به ورزشکاران که چیز قابل توجه و پس از تبدیل شدن به مادران و کشف چیزی خاص. مارگارت دادگاه که دارای 24 تنیس گرند اسلم عناوین به نام او برنده سه نفر از کسانی که پس از تبدیل شدن به یک مادر. (آیا آنها آن را تلفظ کنند و مادر در استرالیا؟) او Evonne Goolagong و کیم Clistjers همه برنده گرند اسلم عناوین پس از داشتن حداقل یک فرزند.

در اینجا یکی دیگر از واقعیت: سرنا ویلیامز بود در مسیر به تبدیل شدن به یک مادر برای اولین بار هنگامی که او برنده اپن استرالیا در سال 2017. او درست قبل از این مسابقات او باردار بود. مهم نیست. او رفت و برنده او را 23 – و بیش از احتمال زیاد در آخرین گرند اسلم عنوان.

تعدادی از مادران که برنده مدال طلای المپیک (مانند کریستین آرمسترانگ) عمده مسابقات گلف و دیگر رویدادهای مهم است در واقع – و رشد می کند دیگر با گذشت هر سال. به عنوان آن باید باشد.

ما نمی گوییم هر یک از این موفقیت های بیشتر فوق العاده ای با توجه به شرایط ، بله ما هستند. آن را سخت به اندازه کافی برای برنده شدن یک رویداد بزرگ مانند این که هر زمان. اضافه کردن در عمل از داشتن یک کودک – چیزی ورزشکاران مرد هرگز به نگرانی در مورد – و وظایف مادری – ایضا اگر پدری به وظایف خود به عنوان خوبی وجود دارد و چیز خاصی در مورد این دستاورد است.

فکر می کنم 100 و 75 هک از 50 سال است. زنان مواجه باور نکردنی موانع به حتی یک شانس برای رقابت در ورزش است. آنها هنوز هم در بسیاری از مکان ها و راه های. خوشبختانه زمان تغییر کرده است. زنان جوان امروز می تواند رویای هر چیزی در جهان ورزشی. خود بچه و مامان بزرگ-مامان بزرگ ساخته شده است که اتفاق می افتد. شاید این چیزی است که ما باید تمرکز بر امروز. فرصت است.

هنگامی که روز مادر برای اولین بار جشن در این کشور در 10 مه سال 1908 و یا حتی زمانی که آن را رسما یک تعطیلات شش سال بعد زنان و ورزش بود, در بیشتر قسمت ها جدا و متمایز است. در سال 2020 آنها به هم تنیده به عنوان مادر و کودک. و این که ارزش جشن گرفتن.

• راه, در حالی که پرواز در اطراف Interweb امروز صبح من کشف NBC Sports Network ویژه ای داشته باشد و امشب برجسته دستاوردهای مادرانی که رسیده به اوج خود ورزش است. این پخش در 8 p. m.

•••

WSU: Craig Ehlo بازی گذشته خود زن و شوهر فصول کالج بسکتبال در Palouse کمک به جورج Raveling این تیم در رسیدن به ارتفاعات جدید. اما در صفوف حرفه ای او نمی تواند رسیدن به بالا به اندازه کافی زحمت مایکل جردن در آنچه شناخته شده به عنوان "ضربه." که یک بلوز بود و یک عنصر کلیدی از هفته گذشته "آخرین رقص" اردن-مصوب مستند در گاو' سلسله. رایان Collingwood با Ehlo ساخته شده است که خانه خود را در کنتون و آنها داشتند حرف زدند در مورد حرفه ای که بازی و شات که از جمله برخی از ادعاهای عجیب و غریب ساخته شده در مورد آن در این مستند. ... در جای دیگر در Pac-12, نقشه راه برای این فصل فوتبال است که هنوز هم فازی. ... این کنفرانس این است که رهبری نسبت به شروع آن به زودی به 20-بازی لیگ بسکتبال نجومی هفته از مسابقات فوتبال بازی. این یک ادغام آن دو تا از بزرگترین های ورزشی. ... آریزونا است که در روند مقابله با این عنوان جدید IX قوانین.

Preps: دیو نیکولز خود را ادامه می دهد ارشد داستان این صبح است. امروز او سر به فلک بالا با تمرکز اصلی بر روی فوتبال است. همانطور که با تمام این ویژگی ها آن است که ارزش صرف برخی از زمان با. ... دیو همچنین دارای یک داستان در یک طرح WIAA به تغییر نحوه آف کشت در تمام رشته های ورزشی. شما می دانید که چگونه فوتبال استفاده کرده است یک کمیته برای سال گذشته? تمام رشته های ورزشی استفاده خواهد کرد که مدل در حال حاضر.

گلف: اگر شما در توییتر جوئل Dahmen سرگرم کننده را دنبال کنید. جمعه او نوشته شده یک کارت امتیازی از دور او در مسا باشگاه های کشور در آریزونا. این بود خیلی خوب نمره. 58. البته سابقه. اما آنچه که من پیدا کردم واقعا جالب در مورد کارت بود دیگران در گروه خود شامل لیگ اصلی بیس بال بازیکنان Kyle Schwarber و ایان Happ. Happ دو نقص گلف باز اما او در بر داشت چقدر خوب PGA جوانب در حال تیراندازی 69 و در پایان 11 سکته مغزی پشت Dahmen. جیم Meehan بیشتر است در این داستان.

اشراف: پورتلند Winterhawks' شرکت مادر برای ورشکستگی زمینه.

سرخپوستان: هر Northwest تیم لیگ است همان چیزی که تعجب. چه خواهد شد به فصل ؟

Seahawks: هاوکز نه تنگ می رسد در فهرست خود را. نه. که بسیاری. ... The Bruce Irvin معامله ممکن است nixed بازگشت Jadeveon Clowney. آیا این مهم است ؟

Mariners: باز کردن بیس بال در جولای درست کنم ؟ لری سنگ است برخی از افکار در ستون امروز.

رونالدینیو: MLS حق رای دادن است انجام شده یک چیز فوق العاده برای کمک به کسانی که در Sodo منطقه از نظر مالی. باید آن را جشن گرفت.

•••

• ما باید برای تصویب در طول یک روز مادر, داستان درست است ؟ آن را احتمالا یک قانون و یا چیزی. ما در بر داشت یکی برای شما. شما در حال خوش آمدید. تا بعد ...



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن