اریکا MacDonald: بیشتر کودکان و نوجوانان در حال حاضر بیشتر است. هشدار پدر و مادر چرا که شکارچیان کودک هستند بیش از حد

در تلاش برای کند کردن گسترش COVID-19 مدارس در سراسر مینه سوتا به روشن آموزش از راه دور برای هم بودن. به عنوان

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

در تلاش برای کند کردن گسترش COVID-19 مدارس در سراسر مینه سوتا به روشن آموزش از راه دور برای هم بودن. به عنوان یک نتیجه, کودکان در تمام سنین به اینترنت دسترسی دارند و با استفاده از دستگاه های الکترونیکی در نرخ بی سابقه ای. این افزایش چشمگیر در زمان فرزندان ما صرف آنلاین ایجاد یک هدف غنی از محیط زیست برای شکارچیان کودک که با استفاده از روش های مختلف آنلاین برای بهره برداری جنسی فرزندان ما.

بهره برداری جنسی و سوء استفاده از یک کودک یک نفرت و جنایت موثر بر برخی از آسیب پذیرترین اعضای جامعه ما است. هیچ کودکی نباید هرگز به رنج می برند درد چنین ننگین عمل می کند. متاسفانه همیشه در حال رشد استفاده از تکنولوژی ارائه شده شکارچیان کودک با ابزارهای بیشتر و فرصت های بیشتر از همیشه به مقصر بودن خود موذی جنایات.

آنلاین و بهره برداری جنسی از کودکان یک مشکل عظیم. در ماه مارس سال 2020 شروع جدید فاصله-روش های یادگیری رانده شده توسط COVID-19 مرکز ملی گم شده و به استثمار کودکان دریافت 2,027,520 گزارش آنلاین استثمار جنسی کودکان, a 106 درصد افزایش بیش مارس 2019.

این فقط یک مشکل ملی. این یک مشکل است حق در اینجا در مینه سوتا است. در سال 2019 من دفتر دریافت 43 درصد افزایش در تعداد آنلاین بهرهکشی از کودکان مورد ارجاع بیش از سال 2018 است. تا کنون ما 2020 تعداد باقی می ماند و به همان اندازه نگران کننده بالا است.

هیچ مشخصات خاص برای قربانیان; بلکه کودکان در سراسر همه جمعیت را می توان هدف قرار دادند. تنها اشتراک جوانی است که متوسط سن یک قربانی است که تنها 15 سال.

این نوع از جرم و جنایت باعث می شود بسیار آسیب واقعی و دارای یک تاثیر ماندگار به ویژه در جوان قربانیان. تصاویر و ویدئوها را به راحتی نمی ناپدید می شوند از اینترنت و اثرات طولانی مدت بر قربانیان و خانواده های آنها می تواند ویرانگر باشد.

نیز وجود دارد یکی از اشتراکات میان شکارچیان: تمایل خود را به هدف قرار دادن برخی از آسیب پذیرترین اعضای جامعه ما برای ارضای خود prurient منافع. شکارچیان به دنبال استفاده از اعتماد طبیعت از افراد جوان و به طعمه خود جوانان و آسیب پذیری است که می آید با در حال رشد است. آنها راه اندازی پروفایل های جعلی در شبکه های اجتماعی داخلی, برنامه های, سایت های بازی و دیگر ابزارهای شبکه های اجتماعی. آنها صیقلی رسانه های اجتماعی برای پیدا کردن کودکان مایل به همراهی کسی آنها را نمی دانم. آنها به دروغ نمایندگی خود را به عنوان شخص دیگری مانند یک فرد مشهور یک بچه جدید در شهر, یک دوست از یک دوست, دیگر, دانش آموز دبیرستان و حتی مدلسازی عوامل است. سپس آنها را کشت یک ارتباط آنلاین با قربانیان خود, ساختمان, اعتماد به درخواست صریح تصاویر. این می تواند به سرعت اتفاق می افتد. در یک مورد از آن زمان تنها 30 دقیقه از زمان درنده ملاقات کودک در Facebook messenger برای زمانی که جزئی قربانی تولید صریح تصاویر و ویدئوها برای مجرم به بهره برداری.

من نوشتن امروز به منظور بالا بردن آگاهی جمعی ما از این موضوع به عنوان همه ما تنظیم ریتم زندگی در طول COVID-19. این نوع بهره برداری رشد در راز. بیشتر ما در مورد آن صحبت بیشتر موثر ما در مبارزه با این جرایم.

با کودکان صرف زمان بیشتری را آنلاین می آید نیاز به هوشیاری در مورد فرزندان ما حاضر تعامل اجتماعی است. تهدید از آنلاین شکارچیان کودک است که هر دو واقعی و محجوب اما می تواند به کاهش با آموزش فرزندان ما چگونه به استفاده از اینترنت با خیال راحت و مسئولانه و با نظارت بر استفاده از آنها به عنوان مناسب برای سن خود را.

جلوگیری از کودکان از قربانی شدن یک اولویت مهم برای فدرال اجرای قانون مقامات در مینه سوتا است. در دفتر من, ما یک تیم از دادستان که به طور خاص آموزش دیده به تحقیق و تعقیب آنلاین سوءاستفاده موارد و کار با اجرای قانون نه تنها به حل این جنایات اما به ارائه آموزش و پرورش و آموزش برای جلوگیری از جرایم از اتفاق می افتد. FBI Special Agent مسئول راینر Drohshagen و من به قلم یک نامه مشترک به مینه سوتا وزارت آموزش و پرورش در توضیح افزایش خطر آنلاین بهره برداری با توجه به کودکان و نوجوانان افزایش حضور آنلاین و با تاکید بر لزوم هوشیاری.

من را تشویق پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ و خواهر و برادر و معلمان و مراقبان به نقد و بررسی این کتابخانه از منابع مستقر توسط همکاران ما در FBI در مورد بهرهکشی از کودکان و دیگر جرایم مرتبط با COVID-19 در https://www.fbi.gov/coronavirus. منابع و اطلاعات در دسترس از NCMEC در www.missingkids.org.

از باراک اوباما برای منطقه مینه سوتا مشغول است و همچنان به تعامل با پدر و مادر و معلمان و رهبران جامعه و اجرای قانون در مورد این موضوع به ارائه منابع عملی راهنمایی و نمونه مورد و ما ادامه خواهد داد به انجام این کار.

در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری ما نیاز همگان را به پیوستن به ما در مبارزه برای فرزندان ما ایمنی است. این مسئله ای است که نمی تواند صحبت در مورد کافی است. شکارچیان بی امان هستند; بنابراین ما هم باید بی امان. به دنبال پرچم های قرمز به فرزندان خود صحبت کنید و بدانید که در آن به گزارش.

اریکا H. مک دونالد است که در مینه سوتا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن