در یادداشتی به تیم های NFL کمیسر تشریح پروتکل های امن برای بازگشایی امکانات

در یک یادداشت به تمام 32 تیم NFL باشگاه کمیسر راجر Goodell روز چهارشنبه مشخص پروتکل های امن بازگشایی تیم امکان

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

در یک یادداشت به تمام 32 تیم NFL باشگاه کمیسر راجر Goodell روز چهارشنبه مشخص پروتکل های امن بازگشایی تیم امکانات.

"چند ماه گذشته بوده است در میان اکثر نامشخص زمان که هر یک از ما تجربه کرده" Goodell نوشت: در این یادداشت به دست آمده توسط لس آنجلس تایمز. "این غیر ممکن است برای پروژه آنچه در چند ماه آینده به ارمغان خواهد آورد. ناآگاهانه تفسیر که حدس چگونه فردی باشگاه یا لیگ برتر خواهد شد آدرس طیف وسیعی از احتمالات فرضی در خدمت هیچ هدف سازنده ... و به جای منحرف از برنامه ریزی دقیق که مورد نیاز است در حال حاضر."

Goodell افزود: "یک گام مهم در روند برنامه ریزی برای سال 2020 فصل شامل بازگشایی باشگاه امکانات" که بسته شد در ماه گذشته در پاسخ به COVID-19 بیماری همه گیر.

این پروتکل در نظر گرفته شده برای اجازه می دهد به صورت امن و مرحله به مرحله بازگشایی و توسعه یافته در همکاری با یک میزبان از کارشناسان بهداشت و درمان در میان آنها دکتر آلن آستانه لیگ افسر ارشد پزشکی در دانشگاه دوک بیماری های عفونی پزشک و دیگران.

فاز اول شامل تعدادی از nonplayer پرسنل — در ابتدا 50 درصد از nonplayer کارکنان تا 75 نفر در یک روز ارائه به دولت و مقررات محلی اجازه می دهد که بسیاری از. بدون بازیکنان اجازه داده می شود در این مرکز به جز برای ادامه دوره درمان و توانبخشی است که جریان بود که مقر بسته شد.

هر باشگاه موظف است یک عفونت تیم پاسخ که شامل یک پزشک محلی با تخصص های مشترک, بیماری های عفونی, اصول یک باشگاه کنترل عفونت افسر این تیم و سر مربی و پزشک و مدیر منابع انسانی.

امکانات باید کاملا تمیز و ضد عفونی و همه باید عمل اجتماعی فاصله و لباس محافظ و ماسک صورت. کارکنان را تشويق به خود درجه حرارت به طور معمول در خانه قبل از خروج برای تسهیلات و نمایش در خواهد آمد روزانه در محل کار.

Goodell گفت: هر باشگاه باید مراحل را به این پروتکل در محل مارس 15 در پیش بینی بودن توصیه می شود زمانی که تیم تاسیسات را به طور رسمی بازگشایی شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن