در خط مقدم: وکیل کمک می کند تا بیکار دسترسی به ادعای خود - شنبه, 02 مه سال 2020 PST

یادداشت سردبیر: در خط مقدم به رسمیت می شناسد کسانی در جامعه هستند که مقابله با این بیماری همه گیر کوروناویروس

توسط NASERINEWS در 14 اردیبهشت 1399

یادداشت سردبیر: در خط مقدم به رسمیت می شناسد کسانی در جامعه هستند که مقابله با این بیماری همه گیر کوروناویروس در حالی که بقیه از ما انجام بخشی از ما پله به عقب.

Juliana Repp صرف تمام عمر خود را کمک به شکست.

و با نزدیک به 1 میلیون نفر نرخ بیکاری ثبت شده در هفته های اخیر به علت اخراج ناشی از کوروناویروس همه گیر وجود دارد هیچ کمبود شکست این روز است.

به عنوان مدیر عامل وکیل در اسپوکن بیکاری قانون پروژه Repp تلفن شده است زنگ خاموش قلاب.

Repp ندارد آسان دوران کودکی است. مادر او یک full-blooded, Nez Perce, قبیله ای, عضو, توسعه آرتریت و غیر فعال بود. او با تجربه تبعیض هر دو به دلیل میراث و ناتوانی Repp گفت. Repp را دوقلو, خواهر, درگذشت, کمتر از یک هفته پس از دختران متولد شده در موعد مقرر.

"که کل پس زمینه به شکل ما در سال های اولیه" Repp گفت.

با وجود مبارزات خود Repp پدر و مادر کمک به دیگران و القا همان ارزش ها به فرزندان خود Repp گفت.

"من یک شور و شوق برای کمک به فلک زده" Repp گفت. "شاید این تا حدی به دلیل شروع کردم به زندگی به عنوان یک سه و نیم پوند underdog خودم."

Repp رفت و به دانشکده حقوق در گنزگا دانشگاه و شروع زندگی حرفه ای او به عنوان یک مدافع در Colville رزرو هند.

او تا به حال عمل خود متمرکز فدرال قانون هند و قبیله ای قانون برای 15 سال است که او را به سبب سفر گسترده است.

در 2019, Repp آماده بود برای یک تغییر دهید اما می خواستم برای ادامه خدمت به دیگران پس از او در زمان کار در بیکاری قانون پروژه.

سیاتل-بر اساس غیر انتفاعی متعلق به دولت واشنگتن داد برای برابر عدالت و نشان دهنده متقاضیان در دادگاه در واشنگتن دفتر اداری جلسات پس از مدعیان بیکاری محروم شده اند. Repp را طول می کشد اکثریت قریب به اتفاق موارد مردم به آن ، زمانی که آنها نمی تواند مورد آنها اغلب ارائه مشاوره.

حجم تماس افزایش یافته 200% از رژیم صهیونیستی. جی Inslee را "خانه بمانند سالم" به منظور رفت و به اثر Repp گفت.

بسیاری از تماس های اخیر نبوده است مورد ادعا را تکذیب کرد اما نه در مورد مشکلات با تشکیل پرونده ادعا می کند.

"بسیاری از آنها را به نام ما به خاطر آنها می تواند از طریق به وزارت امنیت اشتغال," Repp گفت.

کسی از این اتاق معمولا به مشاوره در مقررات فدرال و ایالتی و در روند به دنبال یک ادعا است.

"آنها در حال تلاش برای کشف کردن که چرا این روند نمی توان صاف و آنها مضطرب زیرا آنها نمی دانند که در آن خود را بررسی کنید این است که" Repp گفت. "آنها می خواهند برای خرید مواد غذایی و آنها می خواهند به پرداخت وام مسکن خود را پرداخت. شما می دانید که آنها می خواهید به پرداخت صورتحساب خود را."

برای کمک به افزایش تماس Repp گفت: بیکاری قانون پروژه استفاده اعطای کمک های مالی از حقوقی بنیاد واشنگتن به استخدام یک مشاور حقوقی و پاره وقت وکیل. این است قانون کارورزان تقریبا در طول سال و برنامه ای برای استخدام اضافی کارورزان در این تابستان در حالی که همچنین کار با وکلا که می خواهم به داوطلب وقت خود را.

Repp نیز مشغول به کار شده است برای رسیدن به دیگر سازمان های غیر انتفاعی است که کار با جوامع به حاشیه رانده شده به طوری که آنها می دانم که منابع حقوقی وجود دارد.

با صدها نفر از هزاران نفر از مدعیان بیکاری ظ هفتگی در طول همه گیر مردم می توانند از طریق ترک سقوط و نا امید. اما چت با مردم از طریق تلفن می تواند آرام بخش و شفا Repp گفت.

"متقاضیان من فکر می کنم, می خواهم به صحبت کردن با کسی و به طوری که آنها کمی صحبت و ما حتی ممکن است پیدا کردن چیزی در مورد خنده" Repp گفت. "این نوع از پزشکی خوبی برای هر دوی ما فقط اتصال با جهان خارج و تلاش برای کمک به آنها را در هر راه که من می توانم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن