کلیولند شین بیبر خفه دوقلوها در سری بازکن

آن را اغلب دوقلوها جرم به طور کامل خاموش برای کل یک شب.سپس دوباره آن را اغلب که دوقلوها با یک پارچ به عنوان غا

توسط NASERINEWS در 10 مرداد 1399

آن را اغلب دوقلوها جرم به طور کامل خاموش برای کل یک شب.

سپس دوباره آن را اغلب که دوقلوها با یک پارچ به عنوان غالب به عنوان کلیولند استارت شین بیبر.

بیبر به دنبال یک روز افتتاحیه تلاش که در آن او زده از 14 مورد در شش نوبت با یکی دیگر از شاهکار پرتاب هشت بدون گل نوبت در کلیولند را 2-0 برنده بیش از دوقلوها در روز پنج شنبه شب در هدف زمینه است.

25 سال نا امید دوقلوها در سراسر عمدتا محدود تماسی سخت و نگه داشتن آنها را خاموش پایه مسیرهای. بیبر بازنشسته 16 از 17 مورد او مواجه شده است.

"او تن به تن واقعا خوب است. او رفت وجود آورده و آن را به ما" دوقلوها مدیر Rocco Baldelli گفت. "... ما باید آن را به او به جای اجازه دادن به او به بیرون رفتن وجود دارد و اجرا و انجام چیزی."

دوقلوها (4-2) تا به حال یک دونده رسیدن به ثمر رساند موقعیت فقط یک بار زمانی که بایرون Buxton و حداکثر کپلر ثبت back-to-back بازدید در ششم زمین باز یافته اما جاستین بیبر در پاسخ قابل توجه جاش دونالدسون نوسانی در یک بند انگشت منحنی و گرفتن Jorge Polanco به خط به خنثی کردن تهدید.

بیبر زده از 13 از جمله دونالدسون و میچ Garver سه بار هر. هر دوقلوها خمیر اما نلسون کروز و لوئیس Arraez زده حداقل یک بار. در این روند بیبر گره خورده است یک رکورد MLB مجموعه توسط کارل اسپونر از بروکلین داجرز در سال 1954 با 27 strikeouts در دو شروع این فصل است.

"من فکر نمی کنم ما نمیفهمد ، من احساس می کردم که او یک کار بزرگ انجام داد" دونالدسون گفت. "در یک سراغ مقیاس 20-80 بود که احتمالا 70 فرمان امشب با بخاری. آن را بیشتر نشان می دهد و او را برداشت لکه های خود و انجام یک کار بزرگ با ثانویه مسائل است. من فکر شکستن توپ فوق العاده بود."

و با بیبر پرتاب و همچنین او یکی از دوقلوها' تبادل شد به اندازه کافی برای کلیولند (5-2). هر چند خوزه Berrios نگاه واضح تر نسبت به او در شروع فصل یک زمین در یک 0-2 تعداد — به فرانسیسکو Lindor ساخته شده تفاوت در سری بازکن.

"آنها در زمان بزرگ در خفاش. من می توانم بگویم. بلکه من احساس بسیار بهتر از این تفرج نسبت به قبل" Berrios گفت. "...آنها مرا در یک زمین. Lindor آمار هومر. اما دیگر از آن, من سعی کردم برای کنترل آسیب.

Lindor یک دوست خوب از بریوس او را به حق از مرکز به کلیولند دو اجرا کوسن در سوم زمین باز یافته آوردن خانه خوزه رامیرز که خاص قبل از او در 1-2 بشه. Berrios گفت که او در تلاش بود برای اجرای زمین به Lindor بالاتر از آن به پایان رسید.

Berrios انداخت پنج نوبت دادن تا سه بازدید و ضبط شش strikeouts. او انداخت 96 رزین و گفت: او احساس خوب جسمی پس از انجام آن.

"در نهایت آن که یک زن و شوهر از دو اعتصاب fastballs به اعتقاد من به برخی از خوب hitters که در نهایت این که چگونه آنها را به خود اجرا می شود" Baldelli گفت. "ما بسیار خوشحال بودند با راه خوزه پرتاب توپ. من فکر می کنم اگر او همچنان به پرتاب توپ خواهم که آن را واقعا سال خوب برای او."

زاک Bieber به دنبال Berrios و انداخت بدون گل دو نوبت کمک کردن 1-2-3 دو بازی به nab یک دونده در صفحه به پایان ششم و Buxton غواصی گرفتن در هفتم به غارت Lindor از اجرا به ثمر رسید. لوئیس تورپ هم انداخت بدون گل دو نوبت.

اما اگر اغل گاو یا حشم برگزار کلیولند در بررسی آن همه چیز در مورد جاستین بیبر در روز پنج شنبه.

"او رفت آنجا و اجرا آنچه او می خواست به" Baldelli گفت. "او تیز از ابتدا ساخته شده و آن را سخت بر ما بچه ها."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب