گرگور Chisholm: Blue Jays آس Ryu استاد متوقف می شود و شروع می شود. یک فصل کوتاه است که حق خود را در wheelhouse

اگر یک پارچ روی بلو جیز' فهرست چه کسی می داند که یک یا دو چیز در مورد چگونه به مقابله با یک خلاصه فصل آن را آس

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

اگر یک پارچ روی بلو جیز' فهرست چه کسی می داند که یک یا دو چیز در مورد چگونه به مقابله با یک خلاصه فصل آن را آس lefty Hyun-Jin ریو.

تورنتو باارزش خارج از فصل کسب کرده در کوتاه برنامه برای بسیاری از کار خود را. شروع و سپس توقف سازماندهی تمرینات است که هیچ چیز جدید برای یک مرد است که در مجروح لیست نه بار با انواع, شانه, ران و کشاله ران و آرنج و پا از صدمات. غیر منتظره تاخیر و موانع در زمان بودند هنجار.

Ryu شده در IL حداقل یک بار در هر یک از شش سال گذشته. موانع مانند که معمولا آخرین چیزی که یک ballplayer می خواهد برای مقابله با, اما در یک راه عجیب و غریب آنها ممکن است کمک به او آماده شدن برای یک غیر معمول 60-بازی فصل. 33 ساله می داند که چه چیزی آن را مانند به در آمده میدوی را از طریق سال و پیدا کردن راه هایی برای به دست آوردن بهترین نتایج را از بازوی خود را.

"من فکر می کنم به طور کلی هر کسی که شده است از طریق یک فصل مانند است که آن را به کمک" جیز تبادل مربی پیت واکر گفت: بعد از ظهر دوشنبه. "هر چیزی که آنها می توانید نگاه کردن به هر نوع مختل فصل ... اما من فکر می کنم همه این بچه ها به انجام یک کار بزرگ نگه داشتن خود را با انگیزه درک ما در اینجا خواهد بود در برخی از نقطه بازی است."

Ryu را تجربه کرده است مشکل ماندن بر روی تپه در طول سال اما زمانی که او از لحاظ جسمی قادر به گرفتن توپ از نتایج مثبت به طور معمول دنبال کنید. در طول چهار سال اول خود را در لیگ, او نوشته شده چشمگیر 3.41 دوران برای همیشه رقیب داجرز. او حتی بهتر از هر یک از دو سال گذشته با 1.97 دوران در سال 2018 و یک لیگ ملی پیشرو 2.32 در سال 2019.

حرکت نزولی به این اعداد این است که او به طور متوسط فقط 1231/3 نوبت بیش از شش فصل است. خود رای از 21 شروع می شود در هر سال حداقل 10 زیر که یک فصل کامل از یک بزرگ-لیگ استارت. در این سال, اما, Ryu خواسته خواهد شد که به حدود 12 گردش. یک تجدید نظر در انتظار نوبت برای سال 2020 است که حدود 70 تا 80.

حتی در ریو 2019 all-star مبارزات او با تجربه حجم کار مسائل. مشتری از اسکات بوروس بود مورد علاقه را به نفع خود NL Cy جوان جایزه تا زمانی که او شروع به تایر پایین کشش. از طریق ریو اول 22 شروع فصل او نوشته شده 1.45 عصر با .572 مخالفان OPS. بیش از گذشته خود هفت گردش او رفت و 2-3 با 5.40 عصر و .785 OPS. با محدود حجم کار و خستگی و نباید یک عامل در این تابستان.

چند تفاوت وجود دارد بین طبیعی ناتوانی و تلاش برای ماندن تیز در وسط یک بیماری همه گیر. Ryu شده و سالم برای چند ماه گذشته بر خلاف این بار او در نوتوانی اما با انگیزه ماندن در حالی که جدا از بقیه تیم خود را و کشف کردن راه برای بازگشت به فرم به سرعت در حال چیزهایی که او تا به مقدار زیادی از تجربه با.

"به محض این که من متوجه ما بودند رفتن به تعویق انداختن این فصل وجود دارد یک دوره از زمان که در آن من در واقع استراحت در حالی که گفت:" ریو که در حال آمدن است یک فصل که او رفت 14-5 در حالی که قابل توجه 163 مورد بیش از 1822/3 نوبت. "اما به عنوان به زودی به عنوان من متوجه ما بودند رفتن به یک فصل دوباره من قادر به سطح شیب دار آن را به بالا. من مشغول به کار پنج روز در هفته و از آن شده است مفید برای حفظ وضعیت من."

ریو آغاز شد و این روند در روز دوشنبه با ساخت اولین حضور خود را در Blue Jays' کمپ تابستانی. او شروع به یک intrasquad بازی در برابر یک لیست گروهی از هم تیمی های خود از جمله کون Biggio ولادیمیر Guerrero جونیور و Randal Grichuk. Ryu اجازه اجرا در سه بازدید در ابتدا, اما نگه داشته و مقابل تیم بدون گل در حالی که اجازه می دهد تنها با یک ضربه بیش از چهار فریم برای یک جامد تفرج.

به طور کلی در تورنتو چرخش به نظر می رسد در شکل خوب به عنوان فصل روش. ریو و مت کفاش کشیده شده است به پنج نوبت در حالی که ترنت Thornton نگاه تیز پرتاب زنده پنبه حلاجی تمرین روز یکشنبه. خبری نیست عنوان خوبی برای veteran تنر Roark که کامل نیست دو تا از سه برنامه ریزی نوبت در روز دوشنبه در حالی که تسلیم شدن سه homers اما بالا شمارش زمین معنی بیش از نتایج در این مرحله در اردوگاه.

تنها موضوع مهم در تورنتو چرخش را می توان با righty تعقیب اندرسون است که انتظار می رود به دست دو هفته آینده به دلیل تیره و تار مورب. اندرسون در دسترس نخواهد بود برای شروع فصل که به معنی رایان Borucki اجتناب یاماگوچی و بالا چشم انداز Nate پیرسون را در رقابت برای نهایی شروع کار است.

شروع چرخش به احتمال زیاد هنوز هم نمی تواند یک قدرت, برای این تیم, اما آن را نباید به عنوان یک ضعف بزرگ به عنوان آن را از یک سال پیش. در 2019, جیز رتبه نهم در لیگ آمریکا با 5.25 عصر در حالی که همچنین رتبه 13 از 15 تیم با 7111/3 نوبت. هر دو از این اعداد باید به بهبود در سال 2020 است.

جیز دیگر باید مارکوس بود یا هارون سانچز در اختیار خود را, اما آنها نیز خلاص از یک لیست طولانی از retreads که متغیرهایی تا زمانی که چشم انداز آماده بودند و اضافی استخدام اضافه شد به سازمان است. آنها با استفاده از 18 مختلف استارت در سال گذشته شش نفر از آنها مسکن که باز بازی با حضور.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"ما در تلاش برای نگه داشتن همه آنها را در پنج بعد روال" واکر گفت: پیش بینی شده خود را شروع. "آنها را نگه داشته و خود را به روال عادی و من فکر می کنم آن سود همه آنها. که چیزی بود که واقعا تمرکز ما در طول این زمان که مطمئن شوید که ما استارت کردم سازگار کار می کنند. نه مالیات آنها و یا هل دادن آنها را بیش از حد سخت است اما نگه داشتن آنها را در روال خود را هنگامی که زمان آمد آنها آماده بودند برای بازگشت به روال عادی خود."

با روز افتتاحیه مجموعه برای تاریخ 24 ژوئیه در تمپا ما نمی خواهد که به صبر بسیار طولانی برای پیدا کردن چگونه آماده این هیات واقعا است.

Gregor Chisholm


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن