کانر سفید پارچ از واشنگتن برنده Saints' ازمایش های مجازی

کانر سفید بود و پیمایش از طریق توییتر این ماه زمانی که او تصادفا یک دوست ارسال. در آن تصویری از برخورد توپ بیس

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

کانر سفید بود و پیمایش از طریق توییتر این ماه زمانی که او تصادفا یک دوست ارسال. در آن تصویری از برخورد توپ بیسبال تحت #SaintsVirtualTryout.

سفید 22 ساله پارچ از واشنگتن کلیک بر روی برچسب مطلب و در نهایت قرار دادن با هم یک مطلب را که او را مشاهده کنید حدود یک ساعت قبل از مهلت on May 1. تنها پس از آن او شروع به یادگیری بیشتر در مورد این مسابقه که او فقط وارد شده است.

روز دوشنبه سفید اعلام شد که در این مسابقه برنده. هر زمان که پرستاران بهار آموزش شروع به سفید خواهد بود وجود دارد.

"من بسیار با اعتماد به نفس در مسائل" سفید روز سه شنبه گفت. "من لزوما انتظار بیش از حد از آن, اما من فکر می کنم که وجود دارد یک شانس برای اطمینان حاصل کنید."

کانر سفید (دانشگاه پورتلند).

این رقابت ها بود خواب توسط پرستاران' مدیر فروش زین heinselman می در اواخر ماه مارس پس از آن آشکار شد این تیم سالانه باز ازمایش بود و نه رفتن به ادامه کار به عنوان برنامه ریزی شده به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

Heinselman می آورد این ایده به معاون رئیس جمهور و مدیر رادیو و تلویزیون و رسانه ها روابط شان آرونسون. او و گروهی از تیم کارکنان "را سر ما با هم" و تصمیم گرفتیم به درخواست بازیکنان برای ارسال رایگان کلیپ های ویدیوئی. پرستاران و مربیان مورد مطالعه کلیپ و winnowed این زمینه به چهار; طرفداران سپس رای برای یک برنده است.

از کسانی 54 در مجموع تمام شد بر روی نقشه از سابق Saints بازیکنان و کسانی که تا به حال بازی های برگزار شده به صورت وابسته به جزئی از تیم های لیگ به کسانی که فقط تلاش کردن برای تفریح و بعضی از بچه های جوان که پدر و مادر ارسال کلیپ.

حدود 6000 رای در سراسر چندین سیستم عامل رسانه های اجتماعی آرونسون گفت. سفید و یک راست دست پارچ, بازی های برگزار شده در دانشگاه پورتلند اما تنها به تازگی ساخته شده انتقال از ابتلا به تبادل.

زمانی که او ساخته شده است که انتقال, سفید شروع به استفاده از راهنمایی از Driveline بیس بال را در حساب های رسانه های اجتماعی و متناظر با مربیان خود. در حال حاضر او یک قدرت کارآموز در بالا مشخصات بیس بال تسهیلات است که در کنت بشویید.

پس او شروع به کار در برنامه های خود را سفید گفت: سرعت شروع به پریدن کرد از 84 به میان 94-95 مایل در ساعت. خود کلیپ شیفته Saints تبادل مربی کری Ligtenberg که حمایت برای او در گروه های چت.

"به دنبال اعداد خود را به او به نظر نمی آید مانند او تا به حال یک تن از نوبت و پیاده روی ممکن است کمی بالا" Ligtenberg گفت: در این ویدئو. "اما مسائل و زرنگ من می گویند او را قطعا ارزش یک شات. او قطعا تا به سرعت است که او می تواند زمین در این لیگ است."

سفید خواهد شد و گزارش به مقدسین بهار, آموزش هر زمان که ممکن است. انجمن آمریکایی بازکن تعیین شد مه 19, اما این لیگ در حال حاضر امید به بازگشت در اوایل ماه جولای. هر چه تاریخ را سفید می گوید او آماده است. او در حال حاضر شده است در ارتباط با چند تیم در هر دو انجمن آمریکایی و مرزی لیگ در مورد بازی برای آنها در این تابستان او گفت:.

"من نوع انتظار همه چیز را برای باز کردن back up بنابراین من می تواند پرتاب در مقابل برخی از مربیان خود, اما بدیهی است که این فرصت پیش آمد و قطعا نمی تواند اجازه دهید این پاس سفید" گفت.

به عنوان برای پرستاران این ایده می تواند به آینده — حتی زمانی که این تیم قادر به نگه داشتن به طور منظم محبوب. آرونسون گفت که او بود در انتظار این تیم به بیش از 15 تا 20 کسانی. در حال حاضر که آنها آن را انجام داده ام یک بار Saints امید به قرعه کشی از یک بزرگتر استعداد استخر با استفاده از ویدئو.

"زیرا ما فقط در تلاش برای ماندن مربوطه و انجام کاری است که خلاق و سرگرم کننده و آن را تبدیل به چیزی که در آن شما ممکن است یک پسر و یا دو شاید اگر مدیر ما می رسد به دیگر semifinalists می تواند تاثیر بر تیم" آرونسون گفت. "شما فقط نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. امیدوارم این چیزی است که ما برای سال آمده است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن