Wolfpack نمی خواهد بازی در تورنتو در این فصل با توجه به سفر و محدودیت های دیگر

تورنتو Wolfpack شروع خواهد شد و تا پایان سال 2020 سوپر لیگ فصل در انگلستان است.سوپر لیگ اعلام کرد بازنگری شده

توسط NASERINEWS در 26 تیر 1399

تورنتو Wolfpack شروع خواهد شد و تا پایان سال 2020 سوپر لیگ فصل در انگلستان است.

سوپر لیگ اعلام کرد بازنگری شده برنامه برای از سرگیری لیگ راگبی بازی با تورنتو بازی خود در بازی های باقی مانده در طرف دیگر اقیانوس اطلس.

"متاسفانه برای Wolfpack چالش هایی که در سفر بین المللی پروتکل های مرزی و میزبانی از رویدادهای عمومی در تورنتو ثابت کرده اند که بیش از حد قابل توجهی را برای این تیم قادر به میزبان بازی ها در Lamport ورزشگاه در این فصل" تورنتو مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره باب شکارچی گفت: در نامه ای سرگشاده به طرفداران.

"این یک تصمیم گیری است که به آرامی گرفته شده و ما نذر برای بازگشت به تورنتو بزرگتر و بهتر از همیشه قبل از در 2021."

تورنتو بازی کرده است و در خانه پس Oct. 5, 2019, هنگامی که آن را برنده ارتقاء به سوپر لیگ با 24-6 پیروزی بر فیتهرستن Rovers در میلیون پوند بازی قبل از اعلام sellout جمعیت 9,974 — یک Wolfpack رکورد — در Lamport ورزشگاه.

مالش نمک در زخم تورنتو طرفداران نیز از خواب بیدار شد به اخبار شنبه که جناح لیام کی این تیم تمام وقت گلزن پیشرو و اولین بازیکن امضای ترک کرده بود برای پیوستن به ویکفیلد تثلیث.

The Wolfpack, 0-6-0 در فصل اول در ردیف بالا سوپر لیگ بازی نیست پس مارس 11, زمانی که آنها خالی هادرزفیلد 18-0 در پنجمین دور از چالش های جام. بازی به حالت تعلیق در آمد پنج روز بعد.

سوپر لیگ ویژگی های 12 تیم — 10 در انگلیس و یکی در فرانسه و Wolfpack.

بازی رزومه Aug. 2 در انگلستان با تورنتو بازی هال کینگستون Rovers به عنوان بخشی از یک tripleheader در لیدز کرگدن' زمرد Headingley ورزشگاه. بقیه اوت می بیند آخر هفته tripleheaders بازی بیش از دو روز پشت درهای بسته — در ابتدا در Headingley و سنت هلن کاملا ماهواره ورزشگاه.

"امروز وسایل اعلام و در نهایت به ارمغان می آورد 2020 فصل بازگشت به زندگی" سوپر لیگ اجرایی رئیس رابرت Elstone در بیانیه ای گفت.

برنامه رشد می کند بیشتر شلوغ در نزدیکی پایان فصل با تورنتو بازی نهایی آن شش بازی بیش از سه هفته.

این نگرانی با توجه به طبیعت فیزیکی این ورزش است. این بیشتر از یک نگرانی برای تورنتو است که یک تیم کوچک و رو به بلندی ویزای موضوع مربوط به نیوزیلند ستاره سانی بیل ویلیامز و شش دیگر واردات است.

استرالیا جاش McCrone دارسی Lussick و بلیک والاس استرالیا متولد ساموآیی بین المللی ریکی Leutele و نیوزیلند ویلیامز تعقیب استنلی و Bodene تامپسون باید ویزا اجازه می دهد که برای شش ماه در انگلستان بیش از یک سال است.

که یک مشکل نیست که Wolfpack در حال گذراندن بخشی از فصل در کانادا. اما همه گیر جهانی نگه داشته است بازیکنان در انگلستان و ویزای میله میله به پایان می رسد در پایان ماه.

چون Wolfpack در کانادا هستند متعلق به آنها نیاز به ویزا مختلف از بازیکنان خارج از کشور به کار گرفته شده توسط باشگاه انگلیسی.

سوپر لیگ گفت: آن را نقد و بررسی تاریخ و مکان "در پایان مبارزات انتخاباتی و ... را در خط با دولت مشاوره و در بحث با ما میزبان پخش, آسمان, ورزشی است."

امید است که این تیم می تواند در نهایت میزبان بازی ها با طرفداران خود در بازار — غیر از تورنتو است.

برگشتی شامل چهار صفحه در 12 تیم لیگ, برنامه ریزی شده برای اواسط/اواخر ماه نوامبر با Grand Final برنامه ریزی شده برای پایان ماه نوامبر.

قهرمانی بازی در اصل قرار است برای اکتبر. 10.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

سوپر لیگ گفت: باشگاه خواهد بود در آموزش تا پایان هفته آینده.

تحت اصلی 2020 برنامه نه از تورنتو برای اولین بار 10 بازی بود به بازی در انگلستان با دیگر در فرانسه — با شروع دیر با توجه به زمستان کانادا و حباب بیش از Lamport ورزشگاه هنوز به پایین آمده است. The Wolfpack شد به بازی 11 از 19 بازی گذشته خود را در خانه با فصل بندی تا سپتامبر. 11.

سه نفر دیگر از بازی های خانگی بود به بازی در خنثی سایت در انگلستان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب