36 میلیون باید به دنبال ما بیکاری کمک از ویروس آمار

توسط کریستوفر RUGABERواشنگتن (AP) — نزدیک به 3 میلیون گذاشته و کارگران کاربردی برای مزایای بیکاری در ایالات مت

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

توسط کریستوفر RUGABER

واشنگتن (AP) — نزدیک به 3 میلیون گذاشته و کارگران کاربردی برای مزایای بیکاری در ایالات متحده در هفته گذشته به عنوان شیوع ویروسی led بیشتر شرکت ها برای تعدیل اگرچه اکثر متحده آغاز کرده اند اجازه دهید به برخی از کسب و کار بازگشایی تحت محدودیت های خاصی.

حدود 36 میلیون نفر در حال حاضر در زمینه بیکاری کمک دو ماه پس از coronavirus اول مجبور میلیون ها نفر از کسب و کار به درهای خود را بسته و کوچک خود حقوقی واجد شرایط به وزارت کار ایالات متحده روز پنجشنبه گفت. اضافی 842,000 مردم اعمال می شود برای کمک از طریق یک جداگانه فدرال برنامه راه اندازی برای خود اشتغالی و فرفره کارگران آوردن در هفته گذشته در مجموع به 3.8 میلیون نفر است.

تمام گفته های چهره های نقطه به نقطه بازار کار باقی می ماند که گریبانگیر آن بدترین بحران در دهه و اقتصادی که در حال غرق شدن است به یک رکود شدید. نتایج نشان می دهد که آزمایشی بازگشایی برخی از کسب و کار در بسیاری از کشورها انجام داده است کمی به عقب جریان اخراج های دسته جمعی. هفته گذشته با سرعت از برنامه های جدید برای کمک چهار بار رکورد غالب است که قبل از coronavirus زده سخت در ماه مارس است.

بیکاری کارگران در برخی از کشورها هنوز هم گزارش مشکل و درخواست و یا دریافت مزایای. این شامل free-lance, فرفره, و خود اشتغالی کارگران که به تازگی واجد شرایط برای بیکاری کمک این سال است.

آخرین مدعیان پیروی از یک ویرانگر شغل گزارش هفته گذشته است. دولت گفت: نرخ بیکاری افزایش یافت و به 14.7 درصد در ماه آوریل به بالاترین میزان از زمان رکود بزرگ و کارفرمایان ریختن خیره کننده 20.5 میلیون شغل است. یک دهه ارزش کار رشد محو شد در یک ماه.

حتی کسانی که چهره های شکست خورده را به تصرف خود در مقیاس کامل از آسیب. دولت گفت: بسیاری از کارگران در مارس شمارش شدند به عنوان شاغل اما غایب از کار اما باید شمارش شده است که به طور موقت بیکار.

میلیون ها نفر از دیگر گذاشته و کارگران نیست به دنبال یک شغل جدید در ماه آوریل به احتمال زیاد دلسرد چشم انداز خود را در یک عمدتا توقیف اقتصاد و شامل نمی شد یا نه. اگر همه این افراد شده بود شمارش به عنوان بیکار نرخ بیکاری را به حدود 24 درصد.

اکثر اقتصاددانان پیش بینی است که نرخ بیکاری رسمی می تواند آمار 18 درصد و یا بالاتر ممکن است قبل از اینکه به طور بالقوه کاهش تابستان است.

بازار کار این فروپاشی رخ داده است با سرعت گیج کننده. اخیرا در ماه فوریه نرخ بیکاری 3.5% بود که در نیم قرن پایین. کارفرمایان اضافه شده بود شغل برای یک رکورد 9½ سال است. حتی در ماه مارس نرخ بیکاری بود فقط 4.4 درصد.

در حال حاضر با چند آمریکایی, خرید, سفر, غذا خوردن یا در غیر این صورت هزینه به طور معمول اقتصاددانان در حال طرح ریزی است که تولید ناخالص داخلی — گسترده ترین ارزیابی از فعالیت های اقتصادی — کاهش در ماه آوریل تا ژوئن سه ماهه در حدود 40 درصد نرخ سالانه. خواهد بود که عمیق ترین سه ماهه انقباض در ضبط.

ایالات متحده است که در حال حاضر کاهش مستندات در حال انجام این کار در راه های متنوع. اوهایو است و مجاز انبارها اکثر ادارات و کارخانه ها و شرکت های ساخت و ساز برای بازگشایی, اما رستوران ها و کافه ها بسته باقی می ماند برای داخل سالن نشسته و خدمات.

یک تعداد انگشت شماری از کشورها رفته اند بیشتر از جمله گرجستان که باز باربر مغازه های بولینگ alleys تو سرو و ورزشگاه. کارولینای جنوبی است بازگشایی هتل ساحل و تگزاس بازگشایی مراکز خرید.

داده ها از شرکت های خصوصی نشان می دهد که برخی قبلا گذاشته کردن کارگران را شروع کرده اند به بازگشت به کسب و کارهای کوچک در این کشورها هر چند تعدادی از برنامه های کاربردی برای مزایای بیکاری همچنان بالا است.

چند تحلیلگران انتظار یک جهش سریع. فدرال رزرو صندلی جروم پاول شنبه هشدار داد که این ویروس ناشی از رکود اقتصادی می تواند به یک رکود طولانی مدت است که ساییده شدن کارگران با مهارت و اشتغال اتصالات در حالی که bankrupting بسیاری از کسب و کارهای کوچک.

پاول خواست کنگره و کاخ سفید در نظر گرفتن هزینه های اضافی و مالیات اقدامات برای کمک به کسب و کارهای کوچک و خانواده ها برای جلوگیری از ورشکستگی.

پاول صحبت می کرد یک روز پس از مجلس نانسی پلوسی حزب دموکرات کالیفرنیا, پیشنهاد 3 تریلیون دلار بسته کمک های که مستقیم پول به دولت و دولت های محلی خانواده ها و مراقبت از سلامت کارگران. مغلوب ساختن پیشی جستن مقامات دولت باید مقابله است که آنها می خواهند برای اولین بار ببینید که چگونه قبلی فدرال بسته کمک اقتصاد تاثیر می گذارد. و رهبران جمهوری خواه در کنگره آمریکا ابراز شک و تردید در مورد تصویب قابل توجهی هزینه های بیشتر در حال حاضر.

مغلوب ساختن پیشی جستن در حال کف زدن حرکت به بازگشایی متحده' اقتصاد به امید کاهش بیکاری است. تا کنون شواهد محدودی در مورد چگونه است که کار می کند.

Homebase یک شرکت نرم افزاری است که فراهم می کند زمان-ساعت تکنولوژی برای کسب و کارهای کوچک به دنبال چگونه بسیاری از کارکنان باید با سنجش زمان و برای چند ساعت پس از همه گیر رخ داد. هر چند Homebase داده نشان می دهد که برخی از مردم به بازگشت به کار در ایالات متحده است که باید بخشی از بازگشایی شد که مشخص نیست چگونه پایدار است که روند می تواند مگر اینکه بسیاری از مشتریان بازگشت. تمام متحده باقی می ماند بسیار پایین تر pre-virus سطح اشتغال.

در گرجستان آغاز شد که بازگشایی در اواخر ماه آوریل تعداد افراد مشغول به کار در کسب و کارهای کوچک در روز سه شنبه بود 37 درصد در مقایسه با آغاز ماه مارس با توجه به Homebase داده. این است که یک بهبود از اواسط ماه آوریل زمانی که تعدادی از کارکنان مشغول به کار بود نصف کاهش یافته است.

در نیویورک باقی می ماند که عمدتا تعطیل اشتغال در کسب و کارهای کوچک به پایین است که 63 درصد از روز شنبه تنها کمی بهتر از در اواسط ماه آوریل است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب