بزرگ ده به اتخاذ کنفرانس-فوتبال فقط برنامه در سال 2020 پاک کردن واشنگتن بازکن در برابر میشیگان - Thu, 09 Jul 2020 PST

اولین بازی جیمی دریاچه دوران در واشنگتن نمی خواهد از ویژگی های Wolverines میشیگان. ده بزرگ کنفرانس پنج شنبه اع

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

اولین بازی جیمی دریاچه دوران در واشنگتن نمی خواهد از ویژگی های Wolverines میشیگان.

ده بزرگ کنفرانس پنج شنبه اعلام کرد که اگر مدارس عضو هستند قادر به مشارکت در سقوط ورزش در سال 2020 کسانی که ورزش را اتخاذ کنفرانس-تنها برنامه – که بدان معنی است که واشنگتن بازکن فصل برابر میشیگان در سپتامبر. 5 دیگر نمی خواهد بازی.

Pac-12 کنفرانس همچنین انتظار می رود به محوری برای یک کنفرانس-فصل تنها در روزهای آینده با توجه به یک گزارش از ورزشی است.

اخبار وارد شده در همان روز و در ساحل اقیانوس اطلس کنفرانس اعلام کرد که همه از آن ورزش های المپیک را به تاخیر افتد رقابت حداقل تا سپتامبر. 1 به عنوان یک پاسخ به ادامه coronavirus تهدید. روز چهارشنبه آیوی لیگ تایید کرد که همه از آن سقوط ورزش لغو خواهد شد (هر چند ممکن است برخی از کسانی که ورزش فوتبال را می توان بهار آینده).

UW فصل بازکن در برابر میشیگان بود که برای اولین بار از یک خانه-و-خانه سری که برنامه ریزی شده است برای نتیجه گیری در آن آربور میشیگان در سال 2021. این معلوم نیست که آیا این بازی برگزار خواهد شد یا اگر سیاتل matchup می تواند دوباره در آینده. Huskies شده اند به ویژه به دنبال یک قدرت پنج غیر-کنفرانس حریف برای تکمیل برنامه خود را در هر دو و 2022 2023. Wolverines در ضمن باید تکمیل شده در برنامه در سال 2022 اما نیاز به پیدا کردن یک سوم غیر-کنفرانس حریف در سال 2023 – که به نظر می رسد در حال حاضر یک فرصت آشکار.

در جای دیگر در این کنفرانس اورگان بازی خانگی برابر ایالتی اوهایو در سپتامبر. 12 تا به طور موثر بلعیده شده است تا به عنوان به خوبی.

یک UW سخنگو تایید کرد که نیرومند و درشت هیکل دو و میدانی مدیر جن کوهن احتمال ایجاد یک بیانیه در مورد این موضوع در روز پنج شنبه بعد از ظهر.

میشیگان بازی در نظر گرفته شد UW برتر صفحه اصلی نمایشگاه در سال 2020 شود. Huskies در حال برنامه ریزی برای دیدار با مشخصات بالا, مخالفان, اورگان, یوتا, USC واشنگتن و کال همه در جاده ها است.

کامل لغو UW غیر برنامه کنفرانس خواهد پاک کردن خانه بازی مقابل ساکرامنتو ایالت در سپتامبر. 12 و ایالتی یوتا در سپتامبر. 19. Huskies' خانه های دیگر بازی می آیند در برابر ایالتی اورگان در Oct. 10 آریزونا در Oct. 23 استنفورد در Nov. 7 و کلرادو در Nov. 21.

البته هر گونه لغو بازی همراه خواهد بود شدید پیامدهای مالی. UW دو و میدانی اعلام کرد در ژوئن 26 که قصد دارد به پیاده سازی یک 15% کاهش در بودجه عملیاتی (حدود 8.5 میلیون) و 10% کاهش حقوق و دستمزد برای کارکنان (حدود 5 میلیون). همه نیرومند و درشت هیکل سر مربیان باید به طور داوطلبانه مورد توافق به حداقل 5 درصد کاهش حقوق و دستمزد و دستیار مربیان و کارکنان قرارداد (از جمله مربیان و قدرت و مطبوع و کادر پزشکی) خواسته شده است به پذیرش داوطلبانه حداقل 3% کاهش پرداخت.

همه حرفه ای طبقه بندی شده و اتحادیه کارکنان – که شامل 156 کل کارکنان از جمله UW کاردانی دو و میدانی مدیران – را به طور موقت furloughs است که در گذشته بین دو و چهار هفته است.

در مارس 13, کوهن و مدیر ارشد مالی کیت کالن ارائه "بهترین سناریو" بودجه دانشگاه را از هیئت مدیره از رجنت که فرض تمام سقوط های ورزشی می توان با فن حضور و غیاب. و حتی تحت آن شرایط دو و میدانی بخش پیش بینی شده سال مالی 2021 کسری بودجه از $9,912,000 – تعدادی که کوچک به $1,602,696 پس از اجرای "کسری بودجه کاهش برنامه."

در حال حاضر "بهترین سناریو" رسما اوراق – و معلوم نیست که آیا هر کالج فوتبال برگزار خواهد شد این سقوط در همه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن