WIAA تاخیر شروع پاییز شیوه های ورزشی تا سپتامبر - سه شنبه, 07 Jul 2020 PST

واشنگتن Interscholastic فعالیت های انجمن اعلام کرد که روز شنبه آن را به تأخیر انداختن شروع پاییز شیوه های ورزش

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

واشنگتن Interscholastic فعالیت های انجمن اعلام کرد که روز شنبه آن را به تأخیر انداختن شروع پاییز شیوه های ورزشی.

"طی ماه جولای 7 جلسه WIAA هیئت اجرایی در زمان اقدام برای به تاخیر انداختن شروع فصل پاییز تا سپتامبر. 5 برای فوتبال و هفت. 7 برای همه, دیگر سقوط, ورزشی" آزادی مطبوعات اعلام کرد.

"این صفحه را به ادامه کار با کارکنان عضو مدارس و سازمان های دولتی برای نظارت بر تاثیر COVID-19.

"هیئت مدیره قصد دارد به آن بیانیه بعدی در مورد شروع پاییز ورزشی در جولای 22 زیر آن برنامه ریزی شده بعدی نشست.

"در این فاصله یک کمیته از اعضای هیئت مدیره و کارکنان و انتخاب WIAA ذینفعان کار خواهد کرد برای ایجاد یک سقوط برنامه با تنظیم تاریخ شروع."

سپتامبر. 7 روز کارگر, تعطیلات فدرال.

تمرین فوتبال در اصل برنامه ریزی شده برای شروع در اوت. 19 با بقیه سقوط شیوه های ورزشی شروع Aug. 24. اولین روز کلاس برای Spokane County مدارس برنامه ریزی شده است برای Aug. 29. فوتبال فصل برنامه ریزی شده بود شروع به سپتامبر. 4.

همه از این موضوع که فاز تحت رژیم صهیونیستی. جی Inslee چهار فاز طرح هر فرد شهرستان در زمان.

به عنوان تعدادی از COVID-19 موارد در ادامه به افزایش در Spokane County, آن را هنوز هم می افتد تحت فاز 2 که دستورالعمل صادر شده توسط WIAA در ژوئن 22 ممنوع, تماس تعدادی محدود از شرکت کنندگان (بازیکنان و مربیان کل) اجازه داده می شود با هم گروه بندی برای آموزش به شش و حفظ فاصله از 6 پا برای همه شرکت کنندگان حتی در تماس با سی ورزشی.

رقابت می توانید شروع به "کم خطر" بدون تماس ورزشی (صلیب کشور شنا) در فاز 3, "خطر متوسط" ورزش (والیبال و فوتبال) ممکن است شروع در فاز 4. دستورالعمل نامشخص باقی می ماند که "در معرض خطر" ورزش (فوتبال, کشتی) ممکن است شروع به رقابت.

این WIAA دستورالعمل برای بازگشت-به-بازی بازی همچنین از دولت "هنگامی که یک مدرسه یا منطقه خاتمه با توجه به COVID-19 باید وجود داشته باشد هیچ عمل, آموزش و یا رقابت میان ورزشکاران که در مدرسه و یا منطقه" و "امکان برخی از تیم ها نیاز به جداسازی و یا قرنطینه به مدت دو تا سه هفته در حالی که در فصل, احتمالا چندین بار."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن