سال decommit? چگونه یک فوتبال استخدام چرخه تغییر توسط coronavirus همه گیر می تواند بر واشنگتن - Sun, 31 مارس سال 2020 PST

سیاتل – فکر می کنم از یک برنامه آشنایی ... بدون تاریخ. شما هنوز هم می توانید ضربه تند وشدید زدن چپ یا راست. شم

توسط NASERINEWS در 12 خرداد 1399

سیاتل – فکر می کنم از یک برنامه آشنایی ... بدون تاریخ.

شما هنوز هم می توانید ضربه تند وشدید زدن چپ یا راست. شما هنوز هم می توانید ببینید یک آینده نگر خواستگار عکس و جزئیات به شدت ویرایش مشخصات. اگر شما بازی شما هنوز هم می توانید چت. شما هنوز هم می تواند بحث کوچک. شما هنوز هم می تواند حرکت.

شما فقط نمی تواند دیدار خواهد کرد.

این است واقعیت کنونی در کالج فوتبال استخدام در coronavirus shutdown.

شما هنوز هم می توانید اتصال با مربیان کالج. شما هنوز هم می توانید به اشتراک گذاری نوار خود را. شما هنوز هم می توانید متن و صحبت کنید. شما هنوز هم می تواند ایجاد روابط شنیدن یک زمین و یک (مجازی) تور.

شما فقط نمی توانید ببینید.

و در میان مداوم استخدام مرده دوره – که در روز چهارشنبه تمدید شد از طریق حداقل جولای 31 – استخدام به طور فزاینده ای ارتکاب به مدارس بدون پله پا در محوطه دانشگاه. آنها در حال ارتکاب به مربیان آنها به صحبت با زوم و یا FaceTime اما از لحاظ جسمی ملاقات کرد.

و یا برای تکمیل قیاس آنها در حال ارتکاب به روابط بدون رفتن در تاریخ.

"من هرگز استفاده می شود (یک dating app) از آنجا که ازدواج کردم از 20 سال به علاوه" 247Sports ملی استخدام ادیتور براندون هافمن گفت. "من حتی نمی دانم چه جهت با کشیدن سمت چپ یا راست می رود اما من فکر می کنم آن را برای رفتن به کار هر دو روش. شما در حال رفتن برای دیدن استخدام (که مرتکب بدون مراجعه به دانشگاه) رفتن به یک دانشگاه می شود و مانند " شخص این است که نه برای من. تور مجازی نمی به من بگویید چه شد شهر واقعا مانند آنچه در مدرسه بود واقعا دوست دارم.'

"بنابراین من فکر می کنم ما در حال آماده سازی خود برای دیدن تعداد عظیم decommitments اتفاق می افتد و مدارس ممکن است دلگرم کننده (متعهد) بازیکنان به نگاه در جاهای دیگر بیش از حد."

نگاهی به واشنگتن, به عنوان مثال. در ماه گذشته سه ستاره offensive lineman رابرت Wyrsch متعهد به UW بدون مراجعه به سیاتل. بهار خود را شکستن غیر رسمی از دیدار لغو شد به دلیل coronavirus نگرانی. در عوض, Husky توهین آمیز-خط مربی اسکات هاف ارائه یک تور مجازی از طریق FaceTime که ظاهرا به اندازه کافی بود.

یا در نظر بگیرید که کنجکاو در مورد چهار ستاره گودیر, آریزونا, cornerback استیون Ortiz. در مارس Ortiz رد UW و بسیاری دیگر با ارتکاب به مینه سوتا ... با وجود این واقعیت است که Gophers آغاز شده بود استخدام Ortiz تنها حدود دو ماه زودتر و او بازدید کرده بود و یا از نظر جسمی خود را ملاقات کرد در آینده مربیان است. او گفت: St. Paul, مطبوعات پیشگام که مربی تیم مینه سوتا, P. J. Fleck "است که همیشه یک مرد که در حال رفتن به نگه داشتن آن 100 (صد) با من است. من در عشق با مربی Fleck پس از ما زن و شوهر اول از تماس های تلفنی و من می خواهم برای بازی با او."

البته زمان خواهد شد بگویید اگر که واقعا درست است. با توجه به شرایط منحصر به فرد این offseason این 2021 چرخه است که با برچسب "سال decommit." انتظار این است که زمانی که بازیکن می تواند در نهایت از طریق سنتی فرآیند استخدام, بسیاری از را خود تجدید نظر کند تعهدات قبلی است.

و از طرف دیگر ممکن است افزایش تعداد برنامه ها سقوط خواهد کرد از عشق خود را متعهد به عنوان به خوبی.

"من فکر می کنم ما در حال رفتن به بسیاری از تشویق (از مربیگری کارکنان خود را متعهد) برای باز کردن recruitments," هافمن گفت. "من فکر می کنم ما در حال رفتن به ببینید که در droves و من فکر می کنم آن خواهد بود چرا که بسیاری از ارزیابی های انجام شده به شدت از فیلم است. وجود ندارد بسیاری در فرد ارزیابی فقط eyeballing. من فکر می کنم ما در حال رفتن به پایین به آن وجود دارد و رفتن به برخی از مدارس که در حال رفتن به مانند " من شلیک کنید. این بچه خیلی متفاوت تر از ما فکر او بود. او را به عنوان بزرگ به عنوان ما فکر. او نه می تواند حرکت مانند ما فکر می کنم ،

"بهار دوره ارزیابی معمولا که در آن شما خودتان را جدا کمی از این فیلم بودند ، شما بسیار دقیق تر ورزشی در ارزیابی که فرد در طول زمان است."

تنها در این زمان در اطراف, بهار دوره ارزیابی لغو شد. مربیان قادر به ارزیابی چشم انداز نزدیک در شیوه ها و اردوگاه. آنها مجبور شدند به تکیه بیشتر بر روی گاهی اوقات محدود موجود در فیلم است.

نگاه به آینده یک رشته ملی decommitments در واقع می تواند پرداخت سود سهام برای UW. Huskies را شروع کرده اند به آرامی برای 2021 با کلاس است که در رتبه چهارم در Pac-12 و 55 در سراسر کشور توسط 247Sports. آنها به رخ کشیدن هفت مرتکب (و شش سه-ستاره چشم انداز) به رهبری پنج ستاره کندی کاتولیک کارفرمایی Sam houston press. با توجه به 247Sports, پایگاه داده, آنها ارائه شده 20 بازیکن از تگزاس – دوم تنها به کالیفرنیا – و در عین حال از دریافت یک تعهد است. و در آریزونا – یکی از ترین آنها از لحاظ تاریخی مهم جذب مناطق – UW ارائه کرده است شش بازیکن و پنج مرتکب شده اند در جای دیگر.

هنوز UW 2021 کلاس در نهایت تعریف موفقیت (یا شکست) با دولت در چشم انداز. با houston press در حال حاضر متعهد مربی جیمی دریاچه و کارکنان خود را در حال ادامه به دنبال پنج ستاره دفاعی مقابله با J. T. Tuimoloau پنج ستاره گیرنده گسترده Emeka Egbuka چهار ستاره offensive lineman اوون Prentice و چهار ستاره گسترده ای از گیرنده های Jabez Tinae و تاریخ و الکساندر. چهار ستاره تاکوما linebacker جولین سیمون خوراکی متعهد به USC این ماه است.

اما در یک اقدام بی سابقه, استخدام, چرخه, دهان تعهدات ممکن است بیشتر قابل اعتماد تر از همیشه. و این که چیزی گفته با توجه به اینکه وجود 621 decommitments سراسر کشور در سال 2020 چرخه با توجه به 247Sports.

در برنامه آشنایی, بعد از همه, موفقیت, نرخ اغلب کمتر از حد مطلوب. و هر چند چشمگیر سنبله در decommitments به نظر می رسد اجتناب ناپذیر هافمن انتظار بسیاری را جذب به ثبت نام با انتخاب خود مدارس در ماه دسامبر با این وجود.

"فرض کنید ما یک فصل و با فرض اینکه ما بازدید رسمی من فکر می کنم دیگر مرده دوره می شود تحت فشار قرار دادند پشت شما در حال رفتن به شروع به دیدن بیشتر مدارس قرار دادن فشار بر روی بچه ها به تصمیم گیری," هافمن گفت. "بنابراین من فکر می کنم بچه ها خواهد بود ارتکاب در ماه دسامبر و من فکر می کنم بچه ها می خواهید برای دریافت در پردیس دانشگاه (و ثبت نام اولیه) بیشتر و بیشتر در حال حاضر. آن را تبدیل شدن به یک کمی آسان تر برای بچه ها به تحصیلات تکمیلی (متوسطه) زود است.

"بنابراین من فکر نمی کنم ما در حال رفتن به دیدن سنبله بزرگ در فوریه خریدهای حتی با این بیماری همه گیر. من فکر می کنم شما در حال رفتن برای دیدن بیشتر بچه های خود را باز می کنند recruitments اما آنها در حال رفتن به هنوز هم متعهد در جایی دیگر بسیار به سرعت ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب