نیروی دریایی مهاجرت: خدمات در آبهای نقل از رهبری - سه شنبه, 07 مه سال 2020 PST

توسط لولیتا C. Baldor آسوشیتد پرس واشنگتن – ایالات متحده آمریکا نیروی دریایی در آب های خشن" و درد و رنج از ره

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

توسط لولیتا C. Baldor آسوشیتد پرس

واشنگتن – ایالات متحده آمریکا نیروی دریایی در آب های خشن" و درد و رنج از رهبری شکست این دیپلمات ها شنود گذاشته به بعد کری گفت: یک کمیته مجلس سنا پنج شنبه. او متعهد به بازگرداندن فرهنگ نظم و انضباط به خدمات.

Kenneth J. Braithwaite سفیر نروژ و بازنشسته نیروی دریایی دریادار مواجه تکرار سوال در مورد بحران اخیر که باید لرزاند خدمات از جمله شلیک یک ناو هواپیمابر کاپیتان خواست که سریعتر اقدام به مبارزه با شیوع کروناویروس در کشتی خود را و پس از آن استعفای وزیر که او را اخراج.

Braithwaite گفت که نیروی دریایی فرهنگ شده است مخدوش و اعتماد در خدمت رهبران شکسته است.

"این باعث تاسف من است که می گویند که وزارت نیروی دریایی در آب های خشن با توجه به بسیاری از عوامل است اما در درجه اول شکست از رهبری او گفت:" در شهادت قبل از کمیته نیروهای مسلح سنا. Braithwaite گفت که او آماده است تا به چالش تعمیر این مشکلات است.

سناتور. جک رید از رود آیلند, پنل بالا دموکرات گفت Braithwaite است که او باید در مقابله با اثرات ناشی از این بیماری همه گیر در نیروی دریایی و کشتی های خود را از جمله نادرست از شیوع بیماری در یو اس اس تئودور روزولت.

نی توافق با Braithwaite ارزیابی است که نیروی دریایی زنجیره ای از فرمان به هم ریخته است و "هیچ چیز نشان می دهد که بیش از روزولت وضعیت است."

پس از شیوع کروناویروس کشف شد در Roosevelt, کشتی, فرمانده نیروی دریایی سروان. برت Crozier ارسال یک توجه داشته باشید به چند فرماندهان التماس برای بیشتر فوری نیروی دریایی اقدام از جمله حذف تقریبا تمام ملوانان از کشتی برای محافظت از سلامت خود را.

این اقدام وزیر نیروی دریایی در آن زمان توماس Modly متهم Crozier از قضاوت بد و کارگردانی است که او رها می شود فرمان مارس 2. روز بعد در میان داد و بیداد از دست زدن به این موضوع Modly استعفا داد و به جای جیمز مک فرسون.

پس از مقدماتی درخواست انجام شد Adm. مایک Gilday رئیس عملیات نیروی دریایی در ابتدا توصیه می شود Crozier بود دوباره به عنوان کاپیتان. اما McPherson تصمیم به راه اندازی گسترده تر تحقیقات مربوط به ارتباطات و تصمیم گیری در این شیوع از طریق زنجیره ای از فرمان.

که پروب است که انتظار می رود انجام شده توسط پایان ماه قرار می دهد تصمیم گیری در Crozier را بازگشت در خود نگه دارد.

Braithwaite یک سال 1984 فارغ التحصیل از آکادمی نیروی دریایی ایالات متحده در مریلند و او به عنوان یک نیروی دریایی هوانورد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن