WDFW: گرگ غارتگری تایید در Leadpoint بسته خاک بیشتر nonlethal عامل بازدارنده مستقر - Thu, 26 Jun 2020 PST

در ژوئن 19, WDFW کارکنان انجام تحقیقات از چهار مجروح گوساله در مرتع در Stevens County است. این حوادث رخ داده د

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

در ژوئن 19, WDFW کارکنان انجام تحقیقات از چهار مجروح گوساله در مرتع در Stevens County است. این حوادث رخ داده در درون Leadpoint بسته نشد.

این تحقیقات از هر چهار مجروح گوساله نشان داد نیش زخم و پارگی سازگار با گرگ depredation. صدمات به اولین گوساله بررسی برآورد شد که رخ داده است 7-10 روز قبل از بررسی; زخم های دوم و سوم گوساله ها مورد بررسی قرار گرفته بودند تخمین زده می شود 3-6 روز; آسیب به چهارم گوساله برآورد شد که رخ داده است ظرف 48 ساعت بررسی است. بر اساس برآورد سنین از صدمات WDFW کارکنان در نظر گرفته شود این غارتگری به عنوان سه رویداد جداگانه. مجروح گوساله و مادران آنها برداشته شد از خصوصی چراگاه برای دام تولید را بیشتر نظارت است.

ترکیبی از نیش زخم و پارگی مرتبط با خونریزی در تمام چهار گوساله گرگ آهنگ مستند در صحنه و اخیر گرگ مکان در منطقه با ارائه مدارک و شواهد سازگار با تایید گرگ غارتگری.

دامداری و تولید کننده که دارای آسیب دیده گوساله تا به حال چندین فعال nonlethal عامل بازدارنده در محل از جمله زایمان به دور از مناطق اشغال شده توسط گرگ, تاخیر مشارکت گوساله (همزمان با گوزن fawns و گوزن و گوزن و گوساله در دسترس به عنوان طعمه) از بین بردن بیمار/مجروح دام از مرتع لاشه بهداشت اجازه می دهد هدایت به درمان پس از اخته کردن انسان با حضور در اطراف دام و با استفاده از گاو تولید واشنگتن (CPoW) محدوده سواران.

پس از غارتگری, WDFW کارکنان (از جمله درگیری متخصصان گرگ شناسان و منطقه/حیات وحش منطقه زیست شناسان) کشتی/Stevens County حیات وحش متخصص و CPoW محدوده سوار سازماندهی هماهنگ کار حزب قرار داده تا روباه چراغ و بیش از یک مایل از fladry به محاصره چند صد هکتار مرتع.

WDFW گفت: کارکنان ادامه خواهد داد به کار دامداری و تولید و CPoW محدوده سواران به کاهش بیشتر درگیری ها در این منطقه است.

خلاصه ای از تمام مستند depredation فعالیت در طی 10 ماه گنجانده شده است در هر WDFW ماهانه گرگ به روز رسانی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب