منگنز سنا طرح نهایی بعد از جلسه خارج از منزل — با تمام 67 عضو دارد. (آن ایمنی از Walz را جمع آوری حجم محدود.)

رو به با این امید که از آب و هوای دلپذیر مینه سوتا در مجلس سنا روز یکشنبه ساخته شده برنامه های خود را به نگه د

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

رو به با این امید که از آب و هوای دلپذیر مینه سوتا در مجلس سنا روز یکشنبه ساخته شده برنامه های خود را به نگه دارید نهایی بعد از جلسه بیرون از شهر دوشنبه در جنوب چمن از کاپیتول.

گام — ظاهرا بی سابقه ای برای این اتاق در نظر گرفته شده است اجازه می دهد تا تمام 67 اعضای یک شانس برای حضور در فینال روز به طور سنتی یک امر تشریفاتی است که وعده وداع سخنرانی از بازنشستگی اعضای.

با این وجود در حالی که جدایی فیزیکی از 8 پا بود که برنامه ریزی آن باقی مانده است معلوم نیست چگونه این رویداد را به عنوان برخی از اعضا اشاره کرد که تجمعات از 10 یا بیشتر مردم حتی در خارج هستند ممنوع تحت زمان COVID-19 سفارشات توسط رژیم صهیونیستی. تیم Walz.

برای روشن Walz سفارشات تاثیر قرار نمی قانونگذاری یا قضایی شاخه های دولت است. هنوز مجلس نمایندگان و سنا را به طور کلی به دنبال پایبندی به روح و اغلب نامه, اجتماعی فاصله دستورالعمل از جمله ترتیبات صندلی اطمینان حاصل شود که 6 پا فاصله بین اعضا ایجاد ویژه بازنشستگی اتاق اجازه می دهد تا کاربران را به گسترش و اجازه می دهد از راه دور رای گیری. در واقع بسیاری از اعضای شرکت کننده در آخرین ساعت از مناظره یکشنبه شب از خانه.

نتیجه این شده است عجیب و غریب و ناراحت کننده تنظیم برای بدن است که همیشه بالید خود را در چهره به چهره مذاکرات و هوا از collegiality. برگزاری روز پایانی از خارج در نظر گرفته شده است برای پایان دادن به در توجه داشته باشید از وحدت است.

معلوم بود یکشنبه شب دقیقا چه زمانی خارج از منزل جلسه اتفاق می افتد. "هیچ زودتر از ساعت 11 صبح" خواندن یک مشاوره رسانه ای.

پس از باد می وزد و بارانی یکشنبه, skies, پیش بینی شد برای روشن شدن بیش از, St. Paul توسط دوشنبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب