گرگور Chisholm: وجود دارد یک نقطه شیرین در MLB را پول اما دشمنی میان بازیکنان و صاحبان ممکن است اجرای بیش از حد عمیق

وجود دارد کمی از ذکراست که اتفاق می افتد در هر مذاکره است. یک طرف باعث می شود آن را می داند هیچ شانسی برای پذی

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

وجود دارد کمی از ذکراست که اتفاق می افتد در هر مذاکره است. یک طرف باعث می شود آن را می داند هیچ شانسی برای پذیرفته شدن. طرف دیگر شمارنده با به همان اندازه غیر واقعی تقاضا و پس از عقب و جلو واقعی مذاکرات معمولا آغاز خواهد شد.

دو هفته اول مذاکرات بین لیگ اصلی بیس بال و بازیکنان در انجمن به دنبال آن است که قابل پیش بینی اسکریپت. صاحبان و بازیکنان خود را ارائه موارد در حالی که به طور همزمان در نظر گرفتن عکس در هر یک از دیگر از طریق رسانه ها در خسته از تلاش برای برنده شدن بیش دادگاه افکار عمومی.

صاحبان افتتاح شد مذاکرات با پیشنهاد 82-بازی برنامه و کشویی حقوق و دستمزد کاهش و با بالا بگیر خواسته را به بزرگترین فداکاری. بازیکنان در زمان چند روز و پس از آن اساسا نادیده گرفته شده این پیشنهاد را به طور کامل برای مقابله با سرشکن حقوق برای 114-برنامه بازی به جای.

که منجر به دوشنبه شب را توسعه می دهد. هر ESPN جف Passan صاحبان قصد داریم به یکی دیگر از counteroffer به زودی که می توانید لیگ خود را رها کشویی مقیاس کاهش و تصدیق کامل سرشکن حقوق. این پیشنهاد اما می آید با یک نکته: یک فصل به طور منظم متشکل از فقط 50 بازی.

هنگامی که خبر پیشنهاد اول شکست آن ملاقات با خوش بینی از طرفداران و رسانه ها به طور یکسان. بازیکنان پرداخت می شود به طور منظم خود را برای رای دادن 114 بازی. صاحبان در حال ارائه کامل پرداخت 50. ملاقات در وسط بازگشت به اولیه 82-بازی برنامه ایده و همه خوشحال است. ساده به نظر می رسد به اندازه کافی ،

نه خیلی سریع. هیچ چیز آسان می آید در بیس بال کار اختلافات و این یکی نمی تواند هر گونه متفاوت است.

در حالی که امید باقی مانده برای سازش هنوز هم وجود دارد یک شکاف بزرگ. آن را ممکن است به نظر می رسد پیشرفت های ساخته شده با هر مرحله از این مذاکرات اما واقعیت این است که کمی انجام شده است به شکاف در بزرگترین مسئله از همه: بازیکن جبران.

حقوق و دستمزد برای سال 2020 فصل بیش از 162 بازی در ابتدا تخمین زده می شود در $4.2 میلیارد دلار به 4.4 میلیارد دلار (آمریکا) از جمله پاداش. این اتحادیه پیشنهاد نام برای حدود 70 درصد از بازی ها به بازی می شود که در نتیجه حقوق کاهش به $2.9 میلیارد دلار به 3.1 میلیارد دلار رسید. اگر صاحبان مبارزه با 50 بازی حدود 31 درصد از اصل برنامه حقوق و دستمزد را به رها کردن $1.3 میلیارد دلار به 1.4 میلیارد دلار است. صاحبان' آخرین پیشنهاد است و هنوز به خوبی تحت نیمی از آنچه که بازیکنان به دنبال در مجموع دلار است.

صاحبان نظر نمی رسد به مراقبت از که چگونه بسیاری از به طور منظم از فصل بازی ها را به عنوان طولانی به عنوان آنها گسترش یافته پس از فصل. حذفی بیس بال لیگ غاز طلایی و تامین سودآور تلویزیونی دلار trumps هر چیز دیگری. کوتاه فصل کمتر چشمگیر هزینه های لیگ است و در ذهن خود — اگر بازیکنان می خواهند بیشتر آنها را مجبور به قبول کاهش بیشتر به آن اتفاق می افتد.

اتحادیه آن را می بیند بسیار متفاوت است. بازیکنان همچنان به اصرار دارند که یک معامله زده در ماه مارس که شامل سرشکن حقوق برای کوتاه فصل باید افتخار بود و است که آنها را قبول ندارد بیشتر پرداخت کاهش در هر بازی بر اساس. صاحبان' آخرین پیشنهاد, آدرس, این, اما هنوز هم می آید با 1.6 میلیارد دلار به $1.7 میلیارد دلار اضافی کاهش کوتاه برنامه حتی بیشتر. این یکی دیگر از عظیم رها در پرداخت فقط در شکل های مختلف است.

مسائل پیچیده تیک تاک ساعت است. لیگ اولیه پیشنهاد نام برای اردوگاه به بازگشایی در ژوئن 10, با فصل به طور منظم به دنبال در اوایل ماه جولای. با بازیکنان نیاز به سه هفته از اردوگاه های آموزشی قبل از از سرگیری بازی تنها راهی است که می تواند هنوز هم اتفاق می افتد این است که اگر معامله رسیده است تا پایان این هفته است. در این سطح که به نظر نمی رسد بیش از حد واقع بینانه اما یکی مثبت اینجا است که باید وجود داشته باشد اضافی اتاق تکان دادن صورت نیاز.

ژوئن 10 خودسرانه تاریخ اجازه داده است که لیگ به ارائه خوشبینی به طرفداران در حالی که اعمال فشار از یک مهلت اتحادیه در همان زمان. اردوگاه ها می تواند فقط به عنوان به راحتی بازگشایی یک زن و شوهر از هفته بعد با فصل به طور منظم افزایش یافته به اواسط ماه اکتبر. 50-برنامه بازی می تواند شروع و در اواخر به عنوان اواسط ماه اوت و هنوز هم انجام می شود مناسب تاریخ. وجود دارد زمان بیشتری برای به دست آوردن چیزی انجام می شود از برخی ممکن است فکر می کنم.

اما به عنوان هر روز عبور و در تقویم صاحبان حرکت یک گام نزدیک تر به حتی کوتاه تر نجومی که باعث کاهش هزینه های خود را در حالی که نگه داشتن پست های نجومی تلویزیون درآمد در جدول. اتحادیه اهرم خواهد بود تهدید به نشستن از سال به طور کامل — گرفتن پست-فصل بودجه دور از صاحبان اما آسیب رساندن به کیف بغلی خود را در همان زمان.

منطق نشان می دهد کولر سران در نهایت غالب در طول این مذاکرات زیرا آنها معمولا انجام دهد. با وجود این موضع گیری بیس بال کار شده است نسبتا صلح آمیز از سال 1995. شانس هستند این اختلاف را حل و فصل کنید و همچنین.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اما بدبین نشان می دهد این سطح از اختلاف اجتناب ناپذیر بود و تنها بدتر خواهد شد از اینجا. صاحبان و بازیکنان به مجموعه ای به هم برخورد می کنند زمانی که زمان قرارداد منقضی می شود در پایان 2021. حل مشکلات شده اند که حباب در زیر سطح برای سال ظرف چند هفته ممکن است در کنار غیر ممکن است. این یک موضع آن را سخت به استدلال می کنند با.

هنوز هم بهترین شرط بندی از این گوشه ای است که دو طرف در نهایت حل و فصل در یک برنامه در محدوده 70 تا 80 بازی با بازیکنان توافق به نوعی از کاهش پرداخت اما نه به عنوان شدید به عنوان صاحبان قبلا پیشنهاد شده است. که به نظر می رسد مانند یک نمایشگاه سازش بر اساس که در آن همه چیز ایستاده اما این به هیچ وجه یک چیز مطمئن است. یک طرف به حرکت حداقل یک بیت و تا کنون صاحبان و بازیکنان حاضر به یک اینچ است.

Gregor Chisholm


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن