سرمقاله: جستجو در سراسر کشور برای اسپوکن مدارس سرپرست - Sun, 28 Jun 2020 PST

Spokane مدارس دولتی سرپرست شلی Redinger است خروج به Richland. جایگزین کردن او با موفقیت به یک نیاز ملی جستجو ا

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

Spokane مدارس دولتی سرپرست شلی Redinger است خروج به Richland. جایگزین کردن او با موفقیت به یک نیاز ملی جستجو انجام می شود شفاف و با معنی نامزدی عمومی.

Redinger شده است و الهام بخش رهبر در طول هشت سال به عنوان سرپرست. هنگامی که او وارد این شهر مدارس در مواجهه با چالش های نه پیری زیرساخت ها است. او ساخته شده است را با مردم و کمک به متقاعد کردن رای دهندگان به تصویب بودجه عوارض و $495 میلیون دلار سرمایه اوراق قرضه. دومی این است که پرداخت پول برای ساخت و ساز و عقب افتاده بازسازی است که به نوبه خود اجازه می دهد کمتر از حد شلوغ کلاس های درس.

به همان اندازه مهم است Redinger تغییر فرهنگ در مدارس شهرستان. متوسط و بالا در مدارس خاص تلاش هشت سال پیش. Redinger چشم برای استعداد کمک به آنها را به نوبه خود در اطراف. او می دانست که برای استخدام جدید مدیر و زمانی که به اجازه پویا اصلی در محل اقامت و ادامه این وضعیت را بهبود بخشد. در Shaw, دبیرستان, رهبری جدید دوباره انرژی مدرسه توسط incentivizing ارزش های مبتنی بر رفتار و شخصی انضباطی مداخله. تغییر چشمگیر بود فقط در یک سال.

او همچنین با رهبران محلی و جامعه به تمرکز نه تنها در نرخ فارغ التحصیلی دبیرستان بلکه زودتر آموزش و پرورش سال است که ساخت یک پایه و اساس برای بعد از موفقیت است. برای مثال او همکاری با کسب و کارهای محلی و پایه بر روی یک کمک مالی است که هدف کمک به Garry و شاو مدرسه دانش آموزان بودند که در بیشترین خطر از فارغ التحصیلی. در همان زمان راجرز دبیرستان بود تحت یک دوره قابل توجهی بهبود می باشد.

در نهایت Redinger ایستاده بود تا برای تثبیت منافع است که همیشه نیست که به نفع دانش آموزان در قلب است. او نام می برد خواستار معلمان و اتحادیه های اعمال شده توسط دولت است که زخم انحراف مسیر پول از کتابخانه های مدارس.

ما برای او آرزوی بهترین ها را به او و خانواده اش سر به Richland. که جامعه خوش شانس است که او.

پیدا کردن یک جایگزین است که می تواند مطابقت Redinger دستاوردهای آسان نخواهد بود. COVID-19 و کمبود درآمد دولت را بی سابقه فشار در مدارس. یک رهبر موقت می تواند کمک کند برای چند ماه آینده, اما این امر می تواند یک اشتباه به استخدام دائم جایگزینی با عجله و یا انجام تنها یک نشانه جست.

Spokane دانش آموزان و خانواده ها و مالیات دهندگان سزاوار یک شانس به وزن اولیه و اغلب برای کمک به تنظیم اولویت ها برای چه به دنبال در آینده سرپرست. آنها همچنین سزاوار قوی ملی جستجو طول می کشد که در چشم های عمومی. فقط در آن می تواند وجود داشته باشد اعتماد به نفس است که جایگزینی انتخاب شد چرا که او یا او گزینه آسان اما بهترین گزینه است. شاید بهترین جایگزینی است که در حال حاضر در اینجا اما تعیین کننده است که نیاز به نگاه کردن به کسی دیگری در دسترس است و علاقه مند در آینده به Spokane.

Spokane مدارس هیئت مدیره رئیس جمهور Jerrall Haynes هفته گذشته اصرار داشت که هیئت مدیره خواهد بود نه با عجله. او متعهد عمدی روند با مشارکت جامعه. هیئت مدیره باید نگه دارید به این تعهد حتی به عنوان محلی معلمان اتحادیه خواستار عجله و انتصاب کسی که نمی تواند به عنوان سخت بر آنها در مذاکرات به عنوان Redinger شد.

در عین حال این هیئت همچنین تصمیم به شروع کارها با پنهان کاری. این ملاقات در بسته جلسه روز چهارشنبه برای بحث در مورد گام های بعدی و برنامه ریزی شده بود برای دیدار دوباره بدون عمومی در روز شنبه. بزرگ-عکس گفتگو در مورد چگونه به انجام فرآیند استخدام, آیا به استخدام موقت رهبر و تر هستند حساس و مهم است که حکم قطع ساکنان.

در واقع "شفافیت" باید اصل هدایت در تمام مراحل. برخی از اولیه محرمانه ممکن است لازم باشد به طوری که نه برای ترساندن خاموش متقاضیان بالقوه که نگران باشید که کلمه ها را به کارفرمای خود. به عنوان هیئت مدیره مدرسه winnows زمینه, اما, فینالیست نام باید تمام شود ، دعوت از آنها را در اینجا اجازه دهید ساکنان آنها را ملاقات و به اشتراک گذاری نظرات مطلع در مورد کسی که بهترین خواهد بود.

این هیئت همچنین می تواند در برخی از پدر و مادر و nonparent ساکنان به خدمت در یک جستجو کمیته. پس از آن حداقل خواهد بود وجود دارد و بعضی چشم انداز در طول فرآیند استخدام.

استخدام سرپرست جدید این است که یک فرصت را به یک چشم انداز تازه برای مدارس محلی. نباید آن را به کار گرفته parochially یا مخفیانه.

آخرین مطالب