این همه زوم تولد و عروسی خوب هستند اما ما در واقع مزه خاطرات? - Sun, 19 Jul 2020 PST

زمانی که Marisa هلر بازگو رویدادهای او با حضور در زوم او یک زمان دشوار افتراق یکی از دیگری: عروسی, پارتی, کار

توسط NASERINEWS در 30 تیر 1399

زمانی که Marisa هلر بازگو رویدادهای او با حضور در زوم او یک زمان دشوار افتراق یکی از دیگری: عروسی, پارتی, کار جلسات جشن تولد فرزندان. "همه آنها فقط در ترکیب با هم. بود که در این جلسه ؟ یا که در این رویداد می گوید:" Heller, 34, که زندگی در حومه خارج از سان فرانسیسکو. پرسید که چگونه بسیاری از زوم جشن تولد او با حضور او جلب خودش فکر می کرد: "انتظار این بود که یک تولد یا عید پسح؟"

برای یک لحظه کوتاه در ماه مارس این نگاه به عنوان اینکه تقویم ممکن است پاک شود به سرعت شیوع کروناویروس. اما به عنوان به سرعت به عنوان حوادث لغو شد, تعویض, ظهور: مجازی مبارک ساعت, شبکه, جلسات, DJ, مجموعه کتاب, باشگاه, گروه مراقبه. دیوار اتاق خواب پخش خواهد بود و مامان و مدیران. سالن های ضیافت و میله های زندان خواهد بود تعمیرشده در شکل زوم شبکه. هر رویداد می تواند شکسته به پایین ترین آن به راحتی streamable بخش است.

اما Zoomification از همه چیز نمی تواند نگه داشتن زندگی روایت موضوعات از آینده لغو شد. برای کسانی از ما ممتاز به سالم و دستیابی به روز احساس بی ریخت این هفته انباشت اشیاء بدست آمده. و حالا یک سوال بافندگی: سال از هم اکنون چه خواهد شد ما به یاد داشته باشید از زندگی این حوادث ؟ محروم از بوها و صداها و بافت فضاهای ما استفاده می شود به زندگی, زندگی در مستند ممکن است نگاه در نگاه به گذشته مانند یک plotless تلویزیون نشان می دهد که در آن ما یک بازیگر بد و بی حوصله مخاطب است. این جزئیات است که رسوخ کردن خاطرات با ویژگی و اهمیت و بدون آنها ما با وجود مجازی تلاش های بزرگ ما لحظات سال 2020 ممکن است در نهایت تاری.

ما روند حوادث در بین فضاهای: در ماشین-سواری debriefings با دوستان پس از یک حزب و یا در حالی که خیره از پنجره به بیرون در قطار بازگشت از محل کار. "این انتقال برای ما مهم است به تمرین آنچه که اتفاق افتاده است به معنی آن می گوید:" بنیامین طوفان یک استاد روانشناسی است که به مطالعه حافظه در دانشگاه کالیفرنیا در سانتا کروز.

اما هنگامی که کلیک کردن از یک رویداد دیگر "در حال حاضر آن را مانند آن را بیش از بم و پس از آن ما به بعدی حرکت می کند چیز" طوفان می گوید. "ما ممکن است نه تحکیم خاطرات و معنای حوادث در همان راه است."

این ممکن است توضیح دهد که چرا Aniela Valtierra, 35, یک سان فرانسیسکو مبتنی بر رویداد برنامه ریز شده است و فراموش کردن همه چیز: مکالمات او تا به حال آنچه در تلویزیون نشان می دهد او را تماشا می کردند و چیزهای ساده مانند بستن درب یخچال و فریزر. "همه چیز است بنابراین انحنای فضا," او می گوید. "وجود دارد هیچ حس جدایی بین بودن در یک اتاق سه در یک ماشین رفتن به اتاق خود را."

ذهن ما بخش واقعیت بر اساس تغییرات در محیط زیست ما مانند زمانی که شما از عبور از طریق یک راهرو و یا یک فرد وارد یک اتاق. روانشناسان به آنها تماس بگیرید "رویداد مرزهای." "برخی از تحقیقات اخیر نشان داده است اگر شما بیشتر رویداد مرزهای, که کمک می کند تا شکستن تجربه خود را و شما به یاد داشته باشید بهتر می گوید:" گابریل Radvansky استاد روانشناسی در دانشگاه نوتردام که برای اولین بار در این مورد نوشت "درگاه اثر است." در مقایسه به پایین از صفحه نمایش کامپیوتر, فروشگاه مواد غذایی و چند اتاق در خانه فرصت برای این مرزهای محدود هستند.

"مشکل با زوم ویندوز است که همه آنها نگاه یکسان است, بنابراین شما باید تمام این شرایط است که نگاه بسیار شبیه و شما شروع به گرفتن اشتباه است." "ما با استفاده از موقعیت مکانی به کمک کد خاطرات و اگر شما مقدار زیادی از چیزهایی که اتفاق می افتد در همان محل شما می توانید تعداد زیادی از دخالت و حافظه بدتر است."

لسلی Feinzaig, 41, که در زمان او سیاتل شرکت مبتنی زن بنیانگذاران اتحاد از راه دور در مارس جوک که او ساخته شده است که زندگی او را به یکی از غول تماس تصویری. جزئیات دخترش زوم جشن تولد ایستادگی در حافظه او اما بقیه قرنطینه است "یکی از ابهام است." "شما می دانید که چگونه اگر یک ورزش نجومی است که برش های کوتاه, یک بازیکن به طور متوسط یک ستاره در کنار آنها ؟ من احساس می کنم زندگی ما در حال گرفتن یک ستاره " او می گوید.

حتی اگر وجود دارد بصری تنوع در حوادث, در, گفت, انواع کارهای هنری در دوستان خود را و پس زمینه – آن پهن با کمبود اطلاعات در جاهای دیگر.

اگر شما با یک دوست در یک رستوران وجود دارد که همه احساس که با آن "چراغ ها و مردم در حال عبور و مواد غذایی و طعم و بوی همه از آن" Valtierra می گوید. "در حالی که بر روی, زوم, شما ممکن است در یک صندلی نشسته و پشت خود را در درد از آنجا که شما نشسته است در آن در تمام طول روز."

حواس او را پرت است که ما را بکشد از لحظه ای نیز می تواند مخرب به حافظه است. در فیزیکی تجمعات ما تحمل lulls و digressions. اما حاضر یکی نمی تواند کمک کند اما وسوسه ایمیل ظاهر و توییتر دشمنی انتظار در یک پنجره دیگر – نه به ذکر است به تثبیت کثیف داخلی و قرنطینه مو به تصویر کشیده شده در خود ما فید های ویدئویی.

آن می تواند ما ممکن است به یاد داشته باشید کمتر از یک رویداد مجازی به دلیل آنچه اتفاق می افتد این است که کمتر جالب است. استیو Whittaker, استاد تعامل انسان و کامپیوتر در UC Santa Cruz, پیدا کرده است, تماس های تصویری را به طوفان مغزی و bantering مشکل تر است. زمان تاخیر منجر نفر را به کمتر, جوک, او متوجه و گردهمایی با دوستان نزدیک یا خانواده می تواند احساس کمی بیش از حد "وظیفه گرا."

Valtierra که با حضور متعدد گالاس آنلاین است متوجه آداب ماندن در قطع برای کار میریزه به زمان اجتماعی. "آن را تقریبا بیش از حد هماهنگ بیش از حد کنترل شده," او می گوید.

Shakeelah ساتون, d. C.-بر اساس مربی یوگا را فراموش نخواهد کرد که مجبور بودن برای جشن تولد 30 در حالی که نشسته در اتاق نشیمن خود را, اما این خاطرات مجازی یک ساعت یک مبارک او میزبان هستند و بدون زرق و برق. او پیام دعوت از همه برای گرفتن یک نوشیدنی قبل از آنها را امضا کرده است. هیچ کس تا به حال نوشیدنی. و از آنجا که برخی از افراد در گروه یکدیگر را نمی دانند, او احساس فشار برای ایجاد مکالمه از هوا نازک.

بسیاری از به یاد ماندنی ترین زندگی تجارب آمده از برخورد شانس و لحظات غیر منتظره است که کنفرانس تلفنی به حداقل رساندن. شاید به همین دلیل است که برجسته ترین خاطرات از مجازی حوادث از تکنولوژی انجام نمی آنچه در آن قرار است به انجام.

زمانی که Feinzaig به نظر می رسد به عقب بر اولین جشن تولد در زوم او به یاد می آورد که چگونه تاخیر ساخته شده آن را غیر ممکن است به خواندن "تولدت مبارک" در همگام. میکا Rocky یک سال 2020 فارغ التحصیل از دانشگاه آمریکایی به یاد می آورد برگرداندن او مجازی فارغ التحصیلی livestream چون آميزی زدن با چنان سریع است که او از دست رفته نام او. یوسف Sarfati یک استاد در دانشگاه ایالتی ایلینوی رفت و به حکم کتاب مقدس نوار در زوم و به یاد پدر و مادر خود را صرف تمام تماس با تکان دادن. آنها تا به حال آن را بر روی حالت بلندگو که در آن فرد صحبت کردن نشان می دهد تا در یک پنجره بزرگ و فکر هر یک از صحبت کردن به طور مستقیم به آنها.

ما ممکن است فکر می کردم که حداقل معاشرت از خانه را محدود شرم آور اتفاقات ناگوار است. بیشتر پله ها به سفر و یا پیراهن سفید به گرفتن شراب قرمز. اما اتفاقات ناگوار اجتناب ناپذیر هستند و آنها می تواند تنها چیزی که باعث می شود یک حزب به یاد ماندنی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن