Dear Abby: Beachgoer ponders نمایش برهنه خود را, فرشته, خال کوبی

عزیز ابی: من در اوایل 30s. من زندگی و کار در یک شهر ساحلی و بازدید از اقیانوس اغلب در زمان خاموش. من بزرگ تو د

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

عزیز ابی: من در اوایل 30s. من زندگی و کار در یک شهر ساحلی و بازدید از اقیانوس اغلب در زمان خاموش. من بزرگ تو در کنار من و در حالی که آن را با ذوق و به خوبی انجام می شود, آن را به تصویر می کشد برهنگی (فرشته). آن را همیشه با یک پیراهن و هرگز در معرض در محل کار.

در حالی که من می دانم که ما در حال زندگی در یک progressive era بیان از جمله هنر بدن من تعجب می کنم اگر آن را مناسب برای رفتن shirtless بازی و نمایش پیشرو تصاویر گرافیکی مثل من. و یا می تواند آن را به عنوان توهین آمیز به برخی از مردمی که به عنوان روشنفکر?

من می بینم بسیاری از مردم دیگر نمایش انواع جوهر در ساحل, حتی با بچه ها در اطراف. من فقط تا به حال بازخورد مثبت در مورد معدن. این beachgoers من ملاقات کرد به نظر می رسد به فکر باز. به پوشش و یا اجازه دهید آن را نشان می دهد — افکار خود را چه هستند? — TATTED در فلوریدا

عزیز TATTED: اگر شما می خواهید برای گرفتن قهوهای مایل به زرد و سپس به دنبال آن بروید اما استفاده از کرم های ضد آفتاب. نه همه beachgoers خواهد بود هیجان زده از دیدن زیادی برهنه فرشته بو گرفتن بر روی شن و ماسه بنابراین اگر شما خیره و یا نظرات انتقادی شما ممکن است راحت تر پوشش.

عزیز ابی: من به مهربان ترین و فوق العاده ترین در جهان است. ما خوشحال می شوند و لذت بردن از هر شرکت دیگر.

او ناتوان بود و مصرف دارو به آن درست باشد در حالی که ما کرده بودیم و در ابتدای ازدواج ما. این دارو به او سردرد وحشتناک, بنابراین توافق کردیم که فقط اجازه جنسی جنبه از ازدواج ما توسط ایستگاه فرعی. بود که 10 سال پیش. من با OK کردن آن تا زمانی که من شروع به خواب در مورد داشتن رابطه جنسی با مردان تصادفی. اوه!

من عاشق شوهرم و هرگز تقلب در او. من در از دست دادن. لطفا کمک کنید. — فقط یک رویا

عزیز فقط یک رویا: قادر به بحث در مورد این رویاها ممکن است کمک به آنها را کمتر نگران و احتمالا کمتر. اگر بحث در مورد آنها را با شوهر خود ممکن است ناراحت یا او را تهدید می کند — شما می دانید که او را بهتر از من انجام دهید — سپس بحث با یک دوست مورد اعتماد و یا نسبی و یا با مجوز بهداشت روان حرفه ای بنابراین شما می توانید دریچه. از یک چیز مطمئن هستم: یکی سخت تر تلاش می کند به سرکوب رویاهای اغلب آنها رخ می دهد.

عزیز ابی: من بسیار بلند مفاصل. زمانی که من کشش گردن من پشت انگشتان و.... من مفاصل پاپ, کلیک کنید, کرک, هر آنچه که شما به آن تماس بگیرید. آنها همیشه از این انجام داده و از آن دردناک نیست. سر و صدا فقط اتفاق می افتد زمانی که من کشش بدن من.

برخی از خانواده من و دوستان من بگویید که آنها پیدا کردن آن را ناخالص و نمی خواهید به آن را بشنوند. من می خواهم به ملاحظه شود اما گاهی اوقات من پاپ من و مفاصل به طور خودکار و بدون فکر و یا چون من واقعا نیاز به کشش. ساخت این صدا بی ادب ؟ من نمی سعی کنید به مقدار زیادی از سر و صدا اما من می توانم آن را کمک نمی کند. — پر سر و صدا در میشیگان

عزیز بانوی پر سر و صدا: با توجه به کلینیک کلیولند همسر یک فرد بیشتر سر و صدا یکی مفاصل می تواند. این طبیعی است. اما اگر درد همراه با آن ممکن است زمان به یک دکتر مشورت کنید.

چون سر و صدا است که نگرانکننده به کسانی که در اطراف شما سعی می کنید به فکر و خودداری از انجام آن در حضور خود و یا به آرامی کشش عضلات اطراف آن مفاصل که ممکن است از بین بردن نیاز خود را به "پاپ" را به طور کامل.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب