NYPD به دنبال انگیزه پس از افسر خفه چاقو در گردن

توسط MICHAEL R. سیساک و جیم MUSTIANنیویورک (AP) — پلیس در حال تلاش برای تعیین چه انگیزه چهارشنبه سلاح سرد کمین

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

توسط MICHAEL R. سیساک و جیم MUSTIAN

نیویورک (AP) — پلیس در حال تلاش برای تعیین چه انگیزه چهارشنبه سلاح سرد کمین یک افسر ضد غارت گشت در بروکلین — اواخر شب حمله که موجب یک مبارزه است که در آن مشکوک کشته شد و دو تن دیگر از افسران پایدار گلوله آسیب به دست خود.

افسر Yayonfrant ژان پیر بود که چاقو در گردن و زخمی دیگر افسران سفت Ramnarine و دکستر چیو شد و انتظار می رود به بهبود می یابند. مشکوک در بیمارستان بستری شد در شرایط بحرانی پس از ضربه بودن چند بار کمیسر پلیس درموت شیا گفت: پنج شنبه. نام او منتشر نشده.

خونریزی اتفاق افتاده است درست قبل از نیمه شب چهارشنبه در ساعت 8 بعد از ظهر حکومت نظامی که در نظر گرفته شده بود برای سرکوب روز از ناآرامی بیش از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس و دیگر موارد اتهام سوء رفتار پلیس.

آن است که "اولیه برای ساخت اظهارات در این نقطه" در مورد انگیزه برای سلاح سرد و یا هر یک از دیگر در حمله پلیس شهرستان در روزهای اخیر شیا گفت: پنج شنبه. شهردار بیل د Blasio گفت که او "قصد ندارم به نظریه پردازی در" انگیزه برای چنین حملات.

"هر کسی که حمله به یک افسر پلیس حمله همه ما است. دوره" شهردار از حزب دموکرات گفت: در یک کنفرانس خبری. "وجود خواهد داشت عواقب."

اتحادیه پلیس سر پاتریک لینچ گفت: او را دیدم یک ارتباط بین چهار سلاح سرد و اعتراضات فلوید مرگ است.

"آیا ما شک ؟ به دلیل شعارهای ما در حال شنیدن ضد پلیس شعارهای که طوفان به خیابان های ما هستند که ما را شگفت زده کرد؟" لینچ پلیس خیرخواه انجمن رئیس جمهور گفت: صبح روز پنج شنبه در خارج از بیمارستان که در آن زخمی شده بودند تحت درمان. "من نه. گفت: ما آن را به اتفاق می افتد."

شهر نیویورک شده است roiled توسط روز عمدتا مسالمت آمیز اما گاهی اوقات خشونت تحریک فلوید مرگ و با سر و صدا-و-گرفتن sprees در میان ناآرامی.

چهارشنبه سلاح سرد اتفاق افتاده است یک بلوک از یک نقطه که در آن تظاهرکنندگان و پلیس درگیر روز پیش از آن در یک hourslong بن بست که در طی آن یک ماشین پلیس را آتش زدند و معترضان مورد ضرب و شتم با باتوم.

در یک حادثه جداگانه در حدود 6:40 صبح روز شنبه پلیس در کوئینز شات 55 ساله گفت: "به دنبال دو افسر را به یک فروشگاه menaced آنها را با چاقو و رد دستورات به رها کردن سلاح. او در بیمارستان بستری و در شرایط با ثبات با بازو و تنه زخم, پلیس گفت:.

شنبه شب ماموران در پاسخ به یک عکس اخراج هشدار در بروکلین به ضرب گلوله کشته و یک مرد پنهان شدن پشت یک درخت با یک تفنگ را در دست خود را.

شیا گفت: این مهاجم در بروکلین کمین معمولی با نزدیک شدن دو افسر مستقر در منطقه برای جلوگیری از pilfering حدود 11:45 p. m. و چاقو یک — Jean Pierre با توجه به د Blasio.

افسران کوتاه فاصله دور شنیده می شود صدای شلیک گلوله با عجله به صحنه و دیدم مرد با یک تفنگ را در دست خود را اعتقاد بر گرفته شده از یکی از افسران شیا گفت. پاسخ افسران پس از آن آتش گشودند.

"به نظر می رسد کاملا بزدلانه نفرت بی دلیل حمله" شیا گفت.

کمیسر گفت: 22 پوسته پوسته کشف شد. او نگفت که آیا افسران دست زخم آمد از افسران همکار' اسلحه.

Jean Pierre هائیتی مهاجر و Ramnarine و چیو هستند فرزندان مهاجران de Blasio گفت.

آنها نشان دهنده "همه این است که در مورد شهر نیویورک" د Blasio گفت. "آنها نمایانگر این واقعیت است که مردم از سراسر این کشور در سراسر جهان برای پیدا کردن یک زندگی بهتر و ... پس از آن برخی از را انتخاب کنید برای خدمت به همه ما است."

سلاح سرد یکی از متعدد ضرب و جرح بر افسران پلیس در روزهای اخیر از جمله یک راننده شخم به یک گروهبان در تلاش برای جلوگیری از سرقت و یک افسر بودن کوبیده با اشیاء هر دو در برانکس ستوان که زده شد در کلاه ایمنی توسط یک آجر در یک نزاع و جدال با معترضان در منهتن, کوکتل مولوتف پرتاب را به یک وان پر از افسران در بروکلین و اثر شلیک گلوله افراد ناشناس به یک اشغال رزمناو پلیس در کوئینز.

در همان زمان پلیس مورد انتقاد قرار گرفته خشن تاکتیک به جای اسب و گله معترضان و اجرای مقررات منع رفت و آمد. بیش از 350 نفر از اعضای فعلی و قبلی de Blasio دولت طی یک نامه سرگشاده یکشنبه محکوم کردن خشونت مانند افسران سخنان معترضان با باتوم حادثه در افسران سوار یک وسیله نقلیه پلیس به یک جمعیت و یک افسر ویدئو: پرتاب یک زن به روی زمین.

رژیم صهیونیستی. اندرو کومو به نام حمله به افسران پلیس "بی وجدان."

"مردم حمله افسران پلیس? آنها را اجرا کنید تا به افسران پلیس آنها چاقو یک افسر پلیس? آنها به درمان افسران پلیس با چنین بی احترامی در شهر نیویورک که من حیرت زده کرد" کومو یک دموکرات گفت: در اخبار جلسه در آلبانی.

William F. Sweeney جونیور رئیس اف بی آی در نیویورک, دفتر, را محکوم کرد "بزدلانه حمله NYPD" در بیانیه ای ارسال شده به توییتر. Sweeney گفت: این اداره را با استفاده از "هر قانون فدرال در دسترس نگه داشتن مجرم پاسخگو باشد."

___

این داستان درست شده است نشان می دهد که سلاح سرد اتفاق افتاده در 11:45 p. m. نه 11:45 صبح

___

آسوشیتد پرس نویسندگان جنیفر Peltz در نیویورک و مارینا Villaneuve در آلبانی کمک کرده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن