قاضی حکم توقف معدن طلا پروژه در آیداهو شرقی - سه شنبه, 05 مه سال 2020 PST

بویز – اکتشاف کار توسط یک شرکت کانادایی امیدوار به ساخت یک باز گودال معدن طلا در آیداهو غرب پارک ملی یلوستون م

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

بویز – اکتشاف کار توسط یک شرکت کانادایی امیدوار به ساخت یک باز گودال معدن طلا در آیداهو غرب پارک ملی یلوستون متوقف شد پس از یک قاضی فدرال حکم مربوط به تاثیر آن در آب های زیرزمینی.

ایالات متحده قاضی دادگاه منطقه B. لین Winmill روز دوشنبه اصلاح خود تصمیم قبلی که اوتیس Gold Corp. تا به حال آن را به عنوان اجازه می دهد اکتشاف حفاری.

این حکم جدید به دنبال آیداهو حفاظت لیگ و بیشتر یلو ائتلاف vacates دو سال 2018 ایالات متحده خدمات جنگل اسناد تصویب حفاری در صدمین کوه.

"این چیزی است که ما می خواستیم" گفت: Bryan Hurlbutt یک وکیل در طرفداران غرب است که به نمایندگی از گروه های زیست محیطی. "در حال حاضر این پروژه نمی تواند ادامه دهید مگر اینکه جنگل ها تصویب دوباره آن را."

انتاریو-بر اساس Excellon منابع به دست آورد بریتیش کلمبیا-بر اساس اوتیس طلا در ماه فوریه است. رابرت مینارد یک وکیل به نمایندگی از شرکت که مداخله در طرح دعوی در دادگاه نمی بلافاصله پس از بازگشت یک تماس سهشنبه به دنبال نظر.

وزارت دادگستری ایالات متحده که در دفاع از آژانس های فدرال در دعاوی کاهش یافته است به نظر.

پیشنهاد کیلگور پروژه را پوشش حدود 19 کیلومتر مربع در جنگل ها و زمین های موفق توسط ایالت آیداهو در Clark County حدود 60 مایلی شمال آیداهو فالز. این شرکت می گوید: این منطقه شامل حدود 825,000 اونس طلا.

حفاظت گروه واصل طرح دعوی در دادگاه در اواخر سال 2018 به دنبال توقف حفاری اکتشافی. در دسامبر حکم Winmill گفت: خدمات جنگل انجام نداده کافی تجزیه و تحلیل های مربوط به کیفیت آب زیرزمینی در سگ استخوان ریج منطقه زهکشی صفحه اصلی یلو قاتل ماهی قزل آلا. ماهی قزل آلا در نظر گرفته حساس گونه رو تهدید به جمعیت آن و یا زیستگاه.

اما Winmill اجازه ایستادن جنگل خدمات زیست محیطی ارزیابی اکتشافی حفاری و تصمیم گیری به نام "پیدا کردن هیچ تاثیر قابل توجهی" بر اساس ارزیابی.

اوتیس طلا پس از آن صادر انتشار اخبار گفت: این تصمیم اجازه آن را به ادامه آن پنج سال اکتشافی حفاری در مناطق خارج از سگ استخوان ریج. این شرکت در حال حاضر به اتمام سال اول خود را از حفاری.

جدید حاکم شنبه تعطیل حفاری حداقل تا جنگل سرویس کامل آب زیرزمینی آن تجزیه و تحلیل در سگ استخوان ریج و مسائل جدید را تصویب اسناد و مدارک. که نیاز به یک فرایند با نظر دوره.

Winmill گفت: اوتیس طلا طرح برای ادامه حفاری در خارج از سگ استخوان ریج اساسا تقسیم این پروژه در دو چیزی مجاز نیست تحت محیط زیست ایالات متحده ،

"منطقه مهم سایت برای خرس گریزلی و دیگر حیات وحش به ویژه حیات وحش است که نیاز به مهاجرت از یلوستون به سایر نقاط رشته کوه های راکی" Hurlbutt گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب