با وجود تاخیر در نتایج آزمون, Nez Perce, جامعه تلاش موفق ثابت می کند در کاهش گسترش - Fri, 17 Jul 2020 PST

این Nez Perce, قبیله گزارش خبر خوب در مورد تلاش های خود برای کنترل گسترش coronavirus میان اعضای آن در این هفته

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

این Nez Perce, قبیله گزارش خبر خوب در مورد تلاش های خود برای کنترل گسترش coronavirus میان اعضای آن در این هفته اما انتظار طولانی نگرانی در Nimiipuu سلامت.

بیش از دو هفته پس از تست توده نزدیک به 400 Nimiipuu اعضای قبیله ای در اواخر ماه ژوئن و اوایل ماه جولای تنها یک آزمون دوباره مثبت گفت Nimiipuu سلامت پزشکی مدیر کیم Hartwig.

اما نتایج تست در آمد به آرامی و نامنظم. هفده روز پس از تست رویداد در Lapwai آیداهو قبیله بود و هنوز هم در حال انتظار برای نتایج هشت آزمون, او گفت:.

خارج از آزمایشگاه که در آن Nimiipuu سلامت فرستاده خود بینی سواب به سه تا پنج روز زمان برای نتایج به بازگشت به ابتدا. این آزمایشگاه در حال حاضر به نقل از 13 روز به نوبه خود در اطراف برای نتایج.

Nimiipuu سلامت نیز ارائه می دهد سریع تست برای علامتی مردم است که طول می کشد 3 تا 15 دقیقه هر چند ارائه دهندگان تنها می تواند انجام 18 تا 20 از کسانی که تست سريع در هر روز.

به طور کلی از جمله نه تنها توده آزمون بلکه فردی سریع تست های علامت دار مردم از تاریخ 1 مه Nimiipuu سلامت را آزمایش کرده است 678 نفر و 24 باید دوباره مثبت است. کسانی که موارد مثبت بیشتر شده است در نتیجه از سفر و نه جامعه گسترش Hartwig گفت.

که بازتابی از جامعه سخت کوش تلاش کند به ویروس' گسترش, او گفت:.

"نگاهی به گذشته معلوم شد که خوب است. در زمان, شما قطعا انتظار برای دریافت نتیجه در دو یا سه روز به عنوان مخالف به 16 یا 17," Hartwig گفت. "اما ما درک تاخیر است نه هدفمند. ... ما فقط درک است که ما در حال گرفتن نتایج آن هستیم. خواهد ما را ترجیح داده و آنها را در یک زمان کوتاه قاب ؟ البته."

در این مورد Hartwig می بیند ارزش در آزمون آمده است که به آرامی از آنجا که آنها می توانند اطمینان دادن به جامعه است که اجتماعی فاصله تلاش مشغول به کار هستند. اما اگر جامعه نداشته quelled گسترش در حال حاضر منتظر نتایج تست می توانست تا به حال عواقب جدی است.

یک مورد مثبت می تواند آلوده بسیاری از مردم یک روز همین دلیل است که ما دیدن اعداد بالا رفتن سریع در سراسر کشور Hartwig گفت.

"من توصیف افراد در معرض خطر مثل یک سنگریزه در یک برکه" Hartwig گفت. "زمانی که شما رها کردن یک ریگ است که یک فرد است که مثبت و سپس شما می توانید حلقه ایجاد شده که فراتر از نقش ونگار ریگی دادن."

که حلقه اول بزرگترین مشکل Hartwig گفت: از آنجا که از وجود این ویروس می توانید شروع به گسترش سریع است.

و او تا به حال دلیلی برای نگرانی. سه نفر تست مثبت برای این ویروس در مدت کوتاهی پس از آنها پیوست جماعت در نیمه عمومی سالانه شورای Hartwig گفت.

Nimiipuu بهداشت تصمیم به تست "به شدت" پس از این سه مورد به دلیل قبیله آزمون در ماه مه نشان داد تعداد قابل توجهی از افراد بدون علامت تست مثبت است.

در همان زمان Nimiipuu صورت بیشتر بیماری های مزمن از متوسط مردم است که افزایش خطرات با COVID-19, Hartwig گفت.

تاخیر در سال های اخیر نتایج تست این است که نماینده ایالت روند به عنوان تعداد زیادی از مردم گرفتن آزمایش موج Hartwig گفت.

خارج از آزمایشگاه که در آن Nimiipuu سلامت فرستاده خود بینی سواب Quest Diagnostics اطلاع قبیله آن دریافت شده حدود 10000 آزمون در روز Hartwig گفت. به عنوان یک نتیجه از که افزایش Hartwig گفت: آزمایشگاه فرستاده Nimiipuu بهداشت نمونه "در سراسر ایالات متحده است."

کسانی که از بازگشت نتایج آزمون نه تنها از آمدن به آرامی اما در "هیچ منظور خاص" با توجه به Nez Perce, قبیله انتشار اخبار. Hartwig گفت: تعدادی از تست های بازگشت در هر روز بوده است "mismash" با توده 60 آزمون چند روز و فقط یک تعداد انگشت شماری از نتایج دیگر روز.

اگر شیوع بودند به اتفاق می افتد که نیاز به تست بیشتر از Nimiipuu سلامت می تواند انجام دسترسی به موقع توده تست گزینه خواهد بود مهم است.

اما Hartwig یک طرح برای این سناریو. او احساس خاصی اگر او تماس آیداهو بهداشت عمومی برای تست های بیشتر آژانس خواهد بود سریع برای کمک به.

"یکی از چیزهایی که من خدا را شکر و واقعا افتخار است که Nimiipuu سلامت باعث شده است که جامعه ما" Hartwig گفت. "ما یک تیم بسیار عالی برای کمک به ما برای رسیدن به آن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب