NBA, بازیکنان, انجمن اعلام 16 مثبت coronavirus مورد از 302 آزمایش

شانزده بازیکنان NBA از 302 آزمایش مثبت برای coronavirus NBA و ملی بسکتبال بازیکنان ارتباط گفت: در کنفرانس مشتر

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

شانزده بازیکنان NBA از 302 آزمایش مثبت برای coronavirus NBA و ملی بسکتبال بازیکنان ارتباط گفت: در کنفرانس مشترک خبری با انتشار اخبار در روز جمعه.

"هر بازیکنی که تست مثبت باقی خواهد ماند و در خود به انزوا تا او را ارضا بهداشت عمومی پروتکل برای قطع انزوا و پاک شده است توسط یک پزشک" هر دو سازمان در بیانیه ای گفت.

تیم شروع به تست اجباری برای بازیکنان در روز سه شنبه و دنور نیکولا Jokic ایندیانا مالکوم Brogdon و ساکرامنتو است جباری پارکر در میان بازیکنان که تست مثبت است.

در آن 113-صفحه بهداشت ایمنی و پروتکل سند NBA املای اقدامات خاص برای کسانی که تست مثبت از جمله خود انزوا در دو دوره متوالی منفی آزمون بیش از 24 ساعت غیر پزشکی ترخیص کالا از گمرک و قلبی غربالگری.

به 5.3 درصد تست مثبت رای است که به عنوان بالا به عنوان برخی انتظار می رود به عنوان تیم آماده شدن برای ترک فلوریدا که در آن NBA خواهد خود را از سر نجومی ماه آینده در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در نزدیکی اورلاندو. هنگامی که بازیکنان و ضروری NBA پرسنل می رسند در فلوریدا آنها را آزمایش روزانه.

فلوریدا و اورنج کانتی است که عمده جمعیت مرکز در نزدیکی دیزنی اقامتگاههای تفریحی را داشته اند افزایش قابل توجه در آزمون مثبت و مثبت نرخ.

در روز پنج شنبه 8,933 مردم آزمایش مثبت برای اولین بار و 14.74 درصد از تمام آزمايشات مثبت با توجه به فلوریدا وزارت بهداشت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب