نسکار مسابقه آغاز می شود و پس از نشان دادن حمایت برای بابا والاس

آلاباما علا.—در فوق العاده عمل همبستگی با نسکار تنها, سیاه, راننده, ده ها تن از رانندگان تحت فشار قرار دادند و

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

آلاباما علا.—در فوق العاده عمل همبستگی با نسکار تنها, سیاه, راننده, ده ها تن از رانندگان تحت فشار قرار دادند و ماشین متعلق به بابا والاس به جلو در این زمینه قبل از روز مسابقه به عنوان ماموران اف بی آی در نزدیکی تلاش برای پیدا کردن که در سمت چپ طناب دار در گاراژ خود را در غرفه بیش از آخر هفته.

سهام ماشین سری باقی مانده بود وضعیتی وخیم و خشمگین نژادپرستانه عمل آمد که کمتر از دو هفته پس از آن ممنوع مؤتلفه پرچم بر خواص آن در والاس اصرار. آن است که به طور دائم در نوار فرد مسئول اما این تحقیقات در مراحل اولیه آن.

26-در سال والاس احاطه شده بود تمام 39 رانندگان دیگر در لحظات قبل از مسابقه و آنها پیوست توسط خدمه خود را در ماه مارس به پایین گودال جاده به عنوان آنها را تحت فشار قرار دادند و او شماره 43 به جلو از خط. والاس صعود از ماشین خود و گریستم.

این یک حرکت تکان دهنده برای حمایت از والاس در یک مسیر در قلب جنوب که در آن پرچم پرواز کرده و برای چندین دهه دیده می شد در خارج از superspeedway تمام آخر هفته طولانی توسط طرفداران مخالف نسکار بان.

ایستاده در کنار والاس برای سرود ملی شد ریچارد پتی 82 ساله سالن از شهرت راننده شناخته شده به عنوان "پادشاه". والاس درایو برای خرده که صادر داغدار ملامت بعد از طناب دار که پیدا شد که به نام "فرد بیمار" به اخراج از نسکار برای همیشه لطفا برای — یک حرکت نسکار جمهور استیو فلپس اصرار داشت اتفاق می افتد باید از آنها گرفتار شود.

مسابقه آغاز شد و با مارتین Truex جونیور در قطب در مقابل اغلب خالی محل. تا به 5000 طرفداران اجازه داده شد به آلاباما برای این مسابقه تنها مسابقه دوم با طرفداران پس از نسکار در بازگشت از این بیماری همه گیر -- مجبور به خاموش کردن — اما حضور قابل توجهی پایین تر بود روز شنبه پس از یک روز تعویق به دلیل بارش باران.

کارگران رنگ "#IStandWithBubbaWallace" در زمین زیر کشت چمن قبل از مسابقه و کنفدراسیون پرچم بودند هیچ جا دیده می شود در داخل وسیع امکانات است که می تواند نگه دارید 80,000-plus و معمولا می بیند ده ها تن از تلویزیون های اندود شده تا در سراسر آن زمین زیر کشت.

در غرفه فن لوک جانسون گفت که او در برابر پرچم بان کی مون گفت: "همه نسکار آهنگ نیاز به نگه داشتن در پرواز آنها است." به طناب دار به سمت چپ برای والاس او گفت: "من فکر می کردم این خنده دار بود خودم را."

یکی دیگر از طرفداران رابرت Chaisson گفت که او نمی باید یک نظر قوی بر این ممنوعیت. او بود قطعا در آنچه اتفاق افتاده است به والاس.

"که بود خراب کرد. من امیدوارم که آنها مسئول است که با یک جنایت نفرت" Chaisson زندگی می کند که در آلاباستر, آلاباما گفت. "مهم نیست که چه چیزی نظر شما این است که زمانی که شما عبور از آن خط و سپس نظر خود را دیگر مسائل. که تلاش برای تحمیل ضرر بر شخص دیگری است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب