نامه: اجازه بدهید مینه سوتا هدیه به آن نیاز دارد

بازسازی با هنرمن فقط با خواندن قطعه ای در سقوط از کلمبوس مجسمه در خیابان. من درک می کنم آن ساخته شد و در سال 1

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

بازسازی با هنر

من فقط با خواندن قطعه ای در سقوط از کلمبوس مجسمه در خیابان. من درک می کنم آن ساخته شد و در سال 1931 به عنوان یک هدیه به ایالت مینه سوتا از مینه سوتا, ایتالیایی, انجمن آمریکایی. من مطمئن هستم که کسانی که پرداخت به صورت مجسمه آموزش داده شد همان تاریخ به من آموخته بسیاری از سال پیش. که تاریخ حذف خشونت و نسل کشی علیه مردم بومی. کسانی که استعداد مجسمه تا به حال هیچ قصد بد. آنها صرفا می خواستم پذیرفته می شود به جرم افرادی که اشغال مینه سوتا است. اگر چه این موضوع ممکن است محکوم شد با این وجود به خوبی در نظر گرفته شده هدیه ای از هنر.

خوب کلمبوس رفته است و با یک لبخند ما می توانیم بازسازی با هم و بازسازی با مجسمه ها. من موافق با معاون فرماندار این که ما باید یک نگاه سخت در مجسمه که زینت جوامع ما. اما در یک طرف سبکتر من دلسوز به هر کسی با یک پنجره. قبل از اینکه ما را پر کنید ما سرمایه زمینه با حتی بیشتر ساختمان های دولتی اجازه دهید ما ایجاد مجسمه ها که جشن خوبی از همه مردم است. به افتخار مهاجران ایتالیایی, اجازه دهید قرار دادن یک مجسمه مادر فرانسیس Cabrini بر پایه آن کلمبوس یک بار ایستاده بود. او اختصاص داده شده زندگی خود را به مراقبت از فقیر و بی خانمان. اجازه دهید ما ایجاد تندیس تجلیل مردم بومی افراد از رنگ و حتی تمام کسانی که در اسکاندیناوی گروه که به ما lefse, lutefisk و کوفته بدون سس قرمز. و البته ما نمی توانیم فراموش شاهزاده.

اجازه دهید ما به مینه سوتا هدیه به آن نیاز دارد. هدیه وحدت در یک تغییر پارادایم.

علامت Cosimini, St. Paul

پس از آن چه ؟

به عنوان یک کودک زندگی می کنند در سمت غرب سنت پل در جهان WarII وجود دارد دو چیز است که دانش مشترک یکی بود که وجود دارد قلدر اما قلدر بودند معمولا ترسو که انتخاب مردم را بچه ها و حیوانات تنها زمانی که آنها در یک بسیار قوی استفاده. مشترک نظر
در این زمان بود که "چرا شما در انتخاب کسی که خود را اندازه؟"

نکته دیگر که دانش مشترک بود که اگر شما در یک تصادف و یا کسی که شکست را به گاراژ خود را و یا تخریب اموال خود را, شما می توانید با پلیس تماس بگیرید. آن است که کاملا معمول انجام شده انتظار برای اپراتور برای دریافت بر روی خط و گفت, "شماره لطفا." پس از آن شما خواهد گفت: "لطفا با من در تماس با پلیس است." تمام سال از آن زمان که از راه آن انجام شده است اما آن را به اندازه کافی بهتر است زمانی که 911 سیستم توسعه داده شد.

برای برخی از زمان در حال حاضر بسیاری از مردم شده است خرید اسلحه در مورد آنها نیاز به حفاظت از خود و یا اموال خود را. اگر این افراد شروع به گرفتن یک سیگنال مشغول زمانی که آنها در تماس با 911 به هر دلیلی و از دست دادن ایمان آنها را به کسانی که به تازگی خریداری اسلحه و امور را به دست خود.

پس از آن چه ؟

برنی Beermann غرب سنت پل

که می کند و نمی توانید یادداشت

در اخیر نامه به سردبیر, نویسنده معذرت خواهی برای "گرفتن یادداشت" در سفید امتیاز ("او به ما آموخت به انجام آنچه که ما می تواند" ژوئن 11). من می خواهم به او اطمینان که او هیچ ربطی به عذرخواهی. مردم سفید نمی تواند این یادداشت است و خطاب به ما است. این یادداشت خطاب به مردم رنگ.

گرفتن این یادداشت اجازه می دهد تا افراد برای رفتن در مورد زندگی روزانه خود اعتقاد داشتند که حقوق و امتیازات تضمین شده تحت دولت فدرال و قانون اساسی و قوانین به آنها اعمال می شود. و از آنجا که ما هرگز این یادداشت هرگز آن را به ما رخ می دهد که دیگر مردم از رنگ می تواند بسیار متفاوت را تجربه کنند.

گرفتن این یادداشت اجازه می دهد تا ما را به اعتماد به نفس است که یک صاحبخانه تصمیم به اجاره ما یک خانه است که تنها بر اساس توانایی ما برای پرداخت اجاره بها و نه رنگ پوست ما. اگر ما مایل به خرید یک خانه ما سفیدی نیز هیچ مانعی برای واجد شرایط برای وام مسکن. اگر ما مایل به راه پر پیچ و خم از طریق یک فروشگاه حتی شاید چیدن و بررسی کالا به ما فروشگاه ما به دنبال ندارد و یا مورد آزار و اذیت توسط فروشگاه امنیتی است. اگر ما طول کشیده برای بیش از حد مجاز سرعت و یا داشتن یک سوخته عقب افسر نمی خواهد مسافت ما را از ماشین پیاده و از آنها بخواهید به جستجو در آن. ما حتی ممکن است با فقط یک هشدار است.

گرفتن این یادداشت اجازه می دهد تا ما را به تفسیر "امتیاز" را در تا حد زیادی شرایط اقتصادی است. در حالی که ثروتمند و ممتاز هستند کسانی که از ما معنی هستند اما تا زمانی که ما سخت کار ما می تواند موفق شود.

از آنجا که ما نمی تواند این یادداشت کنیم می تواند از طریق زندگی هرگز درک که امتیاز سفید است که بسیار مورد توجه مزایای اضافی است; آن است که در مورد داده نشده بودن اضافه بار.

پاتریشیا James St. Paul

بی سرپرست

من فقط یک چیز برای گفتن در مورد رژیم صهیونیستی است. Walz را از دست زدن به شورش های, غارت و تخریب هر دو عمومی و مالکیت خصوصی در ایالت مینه سوتا: تعریف "dereliction وظیفه." دولت از تبدیل شدن به حال خود رها شده و تبدیل به مخروبه شده است. شرم آور عدم تحقق تعهدات.

گری اونیل, مارس Township

تخریب اموال

یک بدسم به معترضان که حکومت کلمبوس مجسمه در کنگره زمینه و برای سیاستمداران نیست که آن را متوقف کند. من معتقدم در آزادی بیان است شامل از بین بردن اموال عمومی یا خصوصی. هر کسی که با دست خود را بر روی طناب باید تحت پیگرد قانونی قرار.

آلن Eldridge, مپلوود

غرق شدن

ژنرال مارک Milley رئیس ستاد مشترک ارتش در حال حاضر گفت که زمانی که او رئیس جمهور پیوست مغلوب ساختن پیشی جستن در پارک لافایت روز دیگر به او گفته شده بود رفتن آنها به بازرسی سرباز گارد ملی. به جای تظاهر کنندگان پاک شد از این پارک برای رئیس جمهور بدنام مقدس عکس.

اجازه دهید ما در مورد آن فکر می کنم برای یک لحظه: فرمانده کل قوا (یا افراد) به دروغ به ملت بالاترین افسر نظامی پس از او ، Milley می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک کمپین سرپا نگه داشتن. می توانید ریاست جمهوری نزول هر پایین? البته که می توانید و احتمالا تا زمانی که برگ برنده باقی می ماند در ،

پل نلسون, St. Paul

ایستاده در درب مدرسه

در سال 1963 رژیم صهیونیستی است. جورج والاس ایستاده در درب پرورش در سالن اجتماعات پردیس دانشگاه آلاباما و تکرار مراسم تحلیف خود وعده "تبعیض نژادی در حال حاضر تفکیک فردا تفکیک برای همیشه" در حالی که تلاش برای جلوگیری از ثبت نام دو آمریکایی آفریقایی دانش آموزان است. نفرت زمینه ای کلمات خود را در آنچه که در حال حاضر معروف شناخته شده به عنوان "ایستاده در مدرسه درب" است و همانطور که مشهود است در استیلوتر مدرسه منطقه ISD 834 امروز به عنوان آن بود در مونتگمری آلاباما بیش از نیم قرن پیش.

در ژوئن 11, 2020, the 57th سالگرد والاس معروف سخنرانی های ISD 834 هیئت مدیره آموزش و پرورش رای به نفع جدایی نادر از توافق با سرپرست دنیس Pontrelli مدافع حقوق صاحبان سهام در مدارس دولتی. Pontrelli جسورانه ابتکار مستقیما مواجه قدیمی دهه تنش میان همه-سفید مدارس در شمال بخش از منطقه و متنوع پر ازدحام مدارس در بخش جنوبی این منطقه است. او چه سه superintendents قبل از او نمی خواهد.

Pontrelli بسته شدن زیر استفاده مدارس ساخته شده است که او هدف بی امان تلافی توسط سارا Stivland مایک Ptacek, لیز Weisberg و تینا Riehle. این هیئت مدیره اکثریت شده است قدرت توسط نخبگان جامعه از ثروت و شجره نامه به د-ایجاد ثبات در منطقه در امید دوباره باز مالیاتی-پشتیبانی طراح و مدارس و در حالی که انکار فضای کافی برای موسیقی و هنر در مدارس با متنوع تر دانش آموزان است. مبارزه برای سرنگونی Pontrelli است که توهین به همه دانش آموزان از رنگ در سنت کریکس دره.

با بقیه جهان در شوک بیش از مرگ جورج فلوید جامعه Stillwater به سختی flinched زمانی که قاتل او استقبال شد در محله زندان است. همان جامعه ای که انتخاب این هیئت مدیره فعلی اکثریت.

انتخابات مهم است. رای گیری قدرتمند ترین بدان معنی است که ما باید از بین بردن نژاد پرستی در منطقه ما. ما یک مسئولیت مدنی برای انتخاب تخته که رعایت اصول عدالت برای همه دانش آموزان است. خوشنودی است که قابل قبول نیست. ما باید تغییر کند.

ما نباید اجازه ISD 834 هیئت مدیره آموزش و پرورش برای ایستادن در مدرسه درب.

کیت Niemann, Stillwater, شهرستان



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن