کمی رایگان کتابخانه ها ارائه آرامش در میان ویروس خاموش شدن ناگهانی - Sun, 17 مارس سال 2020 PST

توسط میشل A. مونرو و راسل Contreras آسوشیتد پرس کریستین گیل رینولدز مشغول به کار در کتابخانه های عمومی در پار

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

توسط میشل A. مونرو و راسل Contreras آسوشیتد پرس

کریستین گیل رینولدز مشغول به کار در کتابخانه های عمومی در پارک ملی یوسیمیتی قبل از آن بسته در ماه مارس زمانی که کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom صادر خاموش کردن سفارشات به سرعت گسترش coronavirus. بنابراین او پر پشت ماشین با اهدا کتاب و شروع به تلفن همراه خود را کتابخانه.

"من می دانم که این ممکن است قانونی معمولی و یا اخلاقی و صدا و در عین حال آن را کار کرده است برای بسیاری از, و من احساس می کنم استفاده از" او گفت:. او از لحاظ جسمی فاصله در حالی که او متوقف می شود و sanitizes کتاب است.

در سراسر ایالات متحده داوطلبان گزارش یک پرش کوچک رایگان کتابخانه ها به عنوان خوانندگان نگاه کنید به تصویب زمان. ساخته شده از چوب و یا آجر و قرار داده شده در مقابل پارک ها و یا در تنه یک کتابخانه خود را دیده اند فضاهای کوچک با غرق کتاب.

این که آیا آن را "عشق در زمان وبا" با گابریل گارسیا مارکز و یا کتاب های کودکان و یا "مکبث" کتابخانه ارائه برخی از آنها تنها تعامل از روز را خارج از خانه است.

از سال 2009 تاکنون دهها هزار نفر از رایگان کتابخانه ها فنر در آمریکا و بیش از 100 کشور جهان است. این فضاهای کوچک کار توسط کمک های مالی و از طریق داوطلبان. در مناطق روستایی که در آن پهنای باند اینترنت پراکنده کوچک رایگان کتابخانه ها ممکن است تنها برای پیدا کردن یک Toni Morrison رمان.

در ماه مارس هادسون ویسکانسین مبتنی بر کوچک رایگان کتابخانه گروه غیر انتفاعی خود را رونمایی کرد 100.000 هفتم کتاب-های جعبه – اهدا به انجمن برای پیشرفت آمریکایی های مکزیکی در یک تاریخی لاتین محله در هوستون.

رایگان کتابخانه ها تبدیل شده اند بسیار محبوب در هفته های اخیر کمی رایگان کتابخانه گروه صادر توصیه به استوارت بر کمک به حفظ فضاهای تمیز کردن با استفاده از مواد ضد عفونی کننده و پس از آمریکا مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری دستورالعمل.

"ما قطعا شاهد افزایش استفاده از" سعید جان شیرین که کمک می کند تا نظارت بر رایگان کتابخانه در خم اورگان. او گفت: داوطلبان خود را بررسی کنید رایگان کتابخانه هفتگی و انتخاب است که همیشه متفاوت از هفته قبل; گاهی اوقات حتی اره منبت کاری اره مویی پازل.

Janelle را از اکران میشیگان گفت: tiny farm ایجاد کرد از 300 نفر نیست باید یک کتابخانه عمومی اما آن رایگان کتابخانه همچنان مشغول است. "من با استفاده از ذخیره کردن من به نگه داشتن آن را پر و Lysol کتاب قبل از قرار دادن آنها در کتابخانه," او گفت:.

فقط حدود 1000 نفر زندگی می کنند در دره یوسیمیتی که در آن گزینه های سرگرمی محدود هستند و برخی از ساکنان می گویند گیل رینولدز' کتابخانه همراه – و دوستانه چت – ارائه یک نیاز.

"من زندگی می کنند در یک منطقه روستایی بنابراین اینترنت یک تضمین نیست به طوری که برخی از مردم ممکن است پر کردن با Netflix بکشد و یا دیگر سرویس های آنلاین جریان است نه یک گزینه برای من است. من تبدیل به کتاب برای پر کردن این فاصله گفت:" کانر Timpone که زندگی در ال پورتال شرق دره یوسمیتی. "کتاب شده است یک نقطه روشن از طریق این چند هفته گذشته برای من است."

در جامعه کوه Placitas, New Mexico کوچک رایگان کتابخانه در خارج از غذا co-op بسته بندی شده بود در این ماه با دی وی دی کپی از "Better Call Saul" – محبوب prequel به AMC را به "Breaking Bad" که فیلم برداری شده بود در نزدیکی آلبوکرک. بوستون کمی کتابخانه ها در تاریخی سیاه و سفید محله تا به حال کتاب های کودکان و لوازم خانگی.

ریتا Harkins دیکنسون بازنشسته و مربی در شهر فینیکس نمی توانید به یاد بیاورید دیدن بسیاری از مردم زیرچشمی نگاه کردن در کتابخانه کوچک در حیاط از جمله پدر و مادر با فرزندان جوان است.

"از آنجا که بیشتر مردم در حال راه رفتن, من فکر می کنم آنها در حال توجه به آن" دیکنسون گفت.

Kerri کاپلان پنجم-معلم کلاس در شهر فینیکس ساخته شده است یک قفسه کتاب برای حیاط جلویی سال پیش و می گوید: بیشتر مردم انتخاب شده است و اهدای کتاب از این بیماری همه گیر.

"من استفاده می شود که به آن سهام بیشتر خودم و در حال حاضر آن را اجرا می کند خود را" کاپلان گفت.

Greig Metzger, مدیر اجرایی کوچک رایگان کتابخانه غیر انتفاعی گفت: فضاهای نیز تبدیل به یک هدف جدید. خوانندگان ترک می توانید کالا و دیگر موارد مورد نیاز به کمک همکار همسایه در طول رکود اقتصادی و عدم قطعیت است.

"آنها اجازه همسایه به همسایه ها به کمک یک دیگر را بدون گرفتن فیزیکی نزدیک" Metzger گفت.

Tara La O گارسیا, یک معلم در شهر فینیکس گفت که ' به همین دلیل او اطلاع عموم کوچک رایگان کتابخانه در مدرسه. آن استفاده می شود توسط همسایگان و برخی از نزدیکی افراد بی خانمان. "من نیز در مدرسه لوازم تنقلات و اسباب بازی و پازل به طوری که خانواده ها باید همه چیز برای انجام در خانه هستند که بر روی صفحه نمایش," او گفت:.

"مادر من" او گفت: "حتی پنبه قابل شستشو ماسک برای قرار دادن داخل."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن