میامی مارلینز شیوع یک داستان احتیاطی برای نرم افزار های ورزشی و جامعه کارشناسان بهداشت می گویند

شما تقریبا می تواند از آن آینده.بیس بال را نگران کننده سنبله در مثبت COVID-19 آزمون مجبور به لغو دو بازی روز ش

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

شما تقریبا می تواند از آن آینده.

بیس بال را نگران کننده سنبله در مثبت COVID-19 آزمون مجبور به لغو دو بازی روز شنبه و برخی از کارشناسان بهداشت می گویند این ورزش را ترک دنباله خرده نان از منبع مشکل.

"من فکر می کنم این وقایع (بیس بال) یک داستان عبرت انگیز," دکتر گفت: Steven هافمن, استاد بهداشت جهانی حقوق و علوم سیاسی در دانشگاه نیویورک. "آنها نشان می دهد ما هنوز هم هستند (از طریق همه گیر) و که این ویروس هنوز وجود دارد و 99 درصد از ما گرفتار آن است."

هافمن که همچنین مدیر استراتژی جهانی آزمایشگاه و برجسته صندلی حکومت جهانی و حقوقی اپیدمیولوژی اظهار نظر پس از, اخبار شکست که حداقل 13 نفر از اعضای Miami Marlins تا به حال آزمایش مثبت برای coronavirus. شنبه شب در خانه, درب بازکن, در برابر آرام به تعویق افتاد, به عنوان Yankees-فیلیز بازی در فیلادلفیا.

Marlins ماند در فیلادلفیا یک روز پس از راه بازی در میان گزارش که فیلیز بازیکنان احساس برخی از Marlins نیست نظر گرفتن سلامت و پروتکل های ایمنی به طور جدی به اندازه کافی.

Dasantila Golemi-کترا استاد میکروبیولوژی در دانشگاه نیویورک گفت: لغزش ساده-یو پی اس — مانند شکست به تلو تلو خوردن در زمان تمرین قرار دادن بیش از حد بسیاری از بازیکنان در همان محل در یک بار و افراد با پوشیدن ماسک صورت در ستاره شرق — می تواند تمام آن طول می کشد برای شیوع.

"این می تواند یک مورد گسترش (ویروس) از طریق تماس و در بیس بال را مورد خفاش ها, دستکش, توپ و یا ایستاده به شخص دیگری" Golemi-کترا گفت.

"حتی دوش گرفتن — و وجود فاصله مناسب مورد نیاز وجود دارد در بیس بال و ورزش های دیگر, اما آن طول می کشد تنها یک نفر و پس از آن این بیماری می تواند سفر."

بر خلاف NBA, NHL و لیگ بیس بال مجددا با تیم های رفت و آمد بین خانه و پارک ها. بسیاری از بیس پروتکل ها به عنوان سخت به عنوان کسانی که در سایر رشته های ورزشی و تیم های فردی رفته اند و حتی بیشتر در خود — اگر چه دستورالعمل ممنوعیت تف و سپاس برای مثال باید اجرا نشده است.

اما سفر به چپ ورزش آسیب پذیر به خوشه های چنین به عنوان یکی از بیش از آخر هفته Golemi-کترا اضافه شده است.

"داشتن COVID-19 گسترش از طریق قطرات تنفسی بسیار جدی است. هر کسی که نمی کشد که به حساب, پس از آن که می تواند به یک موضوع. سفر چالش برانگیز است در نظر نگه داشتن مردم از هم جدا به استانداردهای اطراف COVID-19. وجود ندارد بسیار مناسب فاصله و این قطرات می تواند فراتر از سفر دو پا که وجود دارد این است که هوا در گردش. و هنگامی که وجود دارد فاصله اما مردم با پوشیدن ماسک یا اگر این ماسک ها نه پوشش صورت به طور کامل است که می تواند به رشد یک نگرانی است."

دکتر اسحاق Bogoch یک بیماری عفونی پزشک متخصص در بیمارستان عمومی تورنتو موسسه تحقیقات و دانشگاه تورنتو با اشاره به لیگ برتر فوتبال را تجربه نزدیکی اورلاندو که در آن نشویل و دالاس بودند مجبور به عقب نشینی از تمام مسابقات با وجود یک حباب تنظیم دقیق و اقدامات احتیاطی. اگر یک حباب می شکست گفت: پس از آن باید به عنوان جای شگفتی نیست که MLB طرح ممکن است.

"در بازی بیس بال شما می توانید انجام تمام این پروتکل کار — ماسک نگه داشتن فاصله خود را حفظ دقیق بهداشت شخصی — اما اگر شما را متوقف از انجام آن چیزهایی و یا حتی لغزش یک زمان و سپس آن را باید به عنوان جای شگفتی نیست که (تست مثبت) اتفاق می افتد" Bogoch گفت.

"همچنین آن چه اتفاق می افتد در 16 یا 18 ساعت یا تا زمانی که تیم در پارک. اگر آنها در تماس با هر کسی (با COVID-19 علائم) در خارج از پارک پس از آن وجود دارد شانس بیشتری برای انتقال این بیماری است."

چنین نگرانی در میان است به دولت کانادا رد پیشنهاد توسط Blue Jays به بازی بازی های خانگی و خارج از Rogers Centre.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

هافمن گفت: بازگشایی تمام رشته های ورزشی است که شبیه به جامعه به عنوان یک کل.

"ما باید بازگشایی, ما نیاز به بازگشایی شده است. اما زمانی که ما انجام می دهیم که زمانی که ما نیاز به دقت فوق العاده" هافمن گفت.

"من متمرکز در حال حاضر در مورد چگونه ما را بازگشایی مدارس: بچه ها باید یاد بگیرند. ما چگونه می توانیم به بازگشت به مدرسه ؟ و من فکر می کنم این وقایع در بیس بال برجسته ما چگونه به آن را دریافت حق با چیزهایی مانند بازگشایی مدرسه برای بچه ها. این رویدادها (در بازی بیس بال) یک داستان اخطار در مورد چگونه مراقب ما نیاز به زمانی که ما بازگشایی شده است."

Mark Zwolinski


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن