مردم کسب و کار: چهار شنبه, جولای 19

توجه داشته باشید: COVID-19دونالدسون Co. Inc., یک بلومینگتون-بر اساس سازنده سیستم های تصفیه برای صنعت اهدا کرده

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

توجه داشته باشید: COVID-19

دونالدسون Co. Inc., یک بلومینگتون-بر اساس سازنده سیستم های تصفیه برای صنعت اهدا کرده است $100,000 به طور مستقیم امداد در حمایت از جهانی COVID-19 پزشکی پاسخ و درمان از طریق تلاش های خود را دونالدسون بنیاد.

تبلیغات/روابط عمومی

سنت لوئیس پارک-تبلیغات مبتنی بر آژانس Nemer Fieger اعلام کرد که چاد اولسون ترویج شده است از معاون ارشد رئيس جمهور از بازاریابی به رئیس جمهور.

معماری/مهندسی

شرکت مهندسی WSBطلایی دره اعلام کرد که تبلیغات از مونیکا Heil و مورگان Dawley به رهبری شرکت خدمات شهری را بدست آورد و همچنین اعلام حمایت از Meghan Litsey به مدیر انطباق محیط زیست..

سرگرمی

تئاتر Mu, St. Paul, اعلام استخدام Anh-سه شنبه T. Pham به عنوان بعدی خود را به مدیر عامل. خروجی مدیر عامل شانون فیتزجرالد رسما مراحل در ژوئیه 31.

فدرال رزرو

هیئت مدیره بانک فدرال رزرو مینیاپولیس منصوب شده است دو دستیار معاون رئیس جمهور و افسران موثر Aug. 1: Dominick واشنگتندستیار معاون ارتباطات استراتژیک و Karmi آنا Mattson, دستیار معاون رئیس جمهور منطقه ای توسعه و برنامه های عمومی.

خدمات مالی

Ameriprise Financial, مینیاپولیس اعلام کرد که از آن شده است به نام یک بازیگر در سال 2020 می خواهد و قیمت گذاری رضایت مشتری گزارش انجام شده توسط پژوهش مستقل و تعیین معیار شرکت Hearts & کیف پول. ... ساخت و ساز صنعت بیمه گر CSDZیک هلمز مورفی شرکت استقبال کال Beyer به عنوان معاون رئیس جمهور از نیروی کار در معرض خطر و کارگر تندرستی در مینیاپولیس. ... Mahoney, Ulbrich, كريستيانسن & Russ, یک, St. Paul مبتنی بر حسابداری شرکت اعلام کرد که کتی مکدانل را تکمیل کرده است نه برای سود در سطح دوم برنامه گواهی ارائه شده توسط انجمن بین المللی خبره حسابداران حرفه ای. ... شرکت حسابداری Abdo, هواشناسی eick & Meyers, ادینا اعلام کرد راه اندازی یک سرویس جدید گروه فن آوری و اطلاعات راه حل های به رهبری Geniene شررارشد مدیریت.

قانون

Messerli Kramer, مینیاپولیس, استقبال توماس Hainje به آن بانکداری و امور مالی ، اخیرا Hainje یک وکیل در Winthrop & Weinsteine. ... این شهرستان رمزی کانون استقبال سوزان Buckley به عنوان رئیس جمهور خود را برای 2020-2021 بار در سال است. ... VLP قانون گروه شریک ملیسا Krasnow انتخاب شده است به عنوان یک در بزرگ عضو به امور مالی و کمیته برنامه ریزی این شهرستان Hennepin کانون.

تولید

پلاستیک لوله Institute, Inc. اعلام کرد که آن ساختمان & ساخت و ساز بخش انتخاب کیت avalanche news از Uponor آمریکای شمالی دره اپل به بخش صندلی. ... Cemstoneیک مندوتا هایتز ارائه دهنده خدمات مبتنی بر ready-mixed مهندسی و معماری بتن و مصالح ساخت و ساز و عرضه محصولات اعلام کرد که میچ Voehlاتحاد پیوست و این شرکت به عنوان یک
ارشد حساب نماینده.

سازمان

مایک Skovranاصلی و رئیس جمهور در اورژانس Partners Inc., Lakeville انتخاب شده 83 جمهور از شمال مرکزی برق تولید کنندگان باشگاه; Skovran موفق Pam Bednarz که اتمام یک سال دیگر به عنوان رئیس جمهور در مارس 29.

املاک و مستغلات

محوری مشاوران املاک و مستغلاتاملاک و مستغلات سرمایه گذاری و مشاوره شرکت اعلام کرد که راه اندازی آن در مینیاپولیس. ... بین المللی معدن | مینیاپولیس-سنت پل اعلام اخیر علاوه بر Rob Davis, پیوستن به معدن' دفتر کارگزاری تیم به ارائه موجر و مستاجر نمایندگی برای اجاره و فروش معاملات.

تکنولوژی

Trinity3 تکنولوژی, یک, St. Paul مبتنی بر پرتفوی شرکت از برجک سرمایه همکاران و ارائه دانشجویی computing solutions, گارانتی, خدمات و محصولات شرکت برای K-12 آموزش بازار اعلام کرد انتصاب گیل اسکات به عنوان رئیس جمهور و رئیس اجرایی. ... ClickSWITCH یک مینیاپولیس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر نرم افزار به صنعت خدمات مالی اعلام کرد انتصاب رابرت Zwink به افسر ارشد فناوری. ... مینیاپولیس-بر اساس FinTech شرکت Tamarack اعلام کرد که اسکات نلسون اتحاد پیوست و به عنوان رئیس دیجیتال افسر.

آب و برق

استوارت (Stu) اسمیتبه تازگی بازنشسته سرپرست بهار دره خدمات عمومی در بهار دره, Minn. دریافت لری هوبارت هفت کلاه جایزه در آمریکا قدرت ارتباط's عمومی قدرت اتصال: Virtual نشست و کسب و کار
نشست. این جایزه به رسمیت می شناسد مدیران کوچک, آب و برق خدمت کمتر از 2500 متر.

ایمیل موارد به businessnews@pioneerpress.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن