اختصاص داده شده داوطلبان پیگیری اسپوکن را بی خانمان جامعه برای جلوگیری از عمده شیوع - شنبه, 30 آوریل سال 2020 PST

ورزشی مربیان در دانشگاه ضربه شارپی که ورزش فصل شد پاک پاک. یک پرستار بازنشسته, احساس antsy در خانه. چهارم-سا

توسط NASERINEWS در 10 خرداد 1399

ورزشی مربیان در دانشگاه ضربه شارپی که ورزش فصل شد پاک پاک.

یک پرستار بازنشسته, احساس antsy در خانه.

چهارم-سال دانشجوی پزشکی در دانشگاه ایالتی واشنگتن.

یک پرستار در مشیت مقدس قلب مرکز پزشکی که می خواست به کمک و حتی بیشتر.

مقامات بهداشت عمومی هشدار داده اند که فقط یک خط نازک جدا بی خانمان در اسپوکن از گسترش COVID-19.

یک تیم کوچک از داوطلبان می ایستد بصورتی پایدار و محکم بر روی آن.

حتی به عنوان Spokane County حرکت رو به جلو از طریق رژیم صهیونیستی. جی Inslee را مرحله به مرحله بازگشایی طرح اسپوکن منطقه ای بهداشت و درمان منطقه است در ادامه تلاش های خود برای جلوگیری از گسترش COVID-19 در پناهگاه بی خانمان.

هر شب یک تعداد انگشت شماری از داوطلبان می سازد راه خود را از طریق اسپوکن را پناهگاه چک کردن مهمان برای COVID-19 علائم. اگر سوء ظن است که فرد ممکن است این بیماری در آنها حمل و نقل به انزوا تسهیلات در اسپوکن شهرستان نمایشگاه و نمایشگاه مرکز جایی که آنها در حال آزمایش و درمان است.

تهاجمی و روش کامل – همراه با آنچه که احتمالا یک مقدار عادلانه از شانس – است تا کنون کمک به جلوگیری از یک تست مثبت برای COVID-19 در آن پناهگاه مردم با وجود این که پرچم به عنوان یک آسیب پذیر جامعه است.

Spokane موفقیت تا کنون است که در تضاد کامل با شهرهای دیگر با ملاحظه جمعیت بی خانمان. به عنوان این هفته 341 افرادی که بی خانمان در دنور تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 با توجه به دنور پست. در بوستون 742 بزرگسالانی که بی خانمان بود آزمایش مثبت برای این ویروس با توجه به یک ایستگاه WBUR گزارش در اواسط ماه مه.

Spokane County Health افسر دکتر باب لوتز گفت که او انتظار دارد به پناهگاه تلاش های امداد رسانی برای ادامه "به طور نامحدود."

در روز پنج شنبه شب, تیم امداد رسانی گام راه خود را از طریق اسپوکن پناهگاه با استفاده از یک دماسنج برای بررسی افراد به صورت تب و درخواست آنها را اگر آنها احساس هر یک از علائم است که می تواند مربوط به COVID-19. آنها همچنین ارائه برخی از کمک های اولیه مانند پانسمان زخم های کوچک.

از اوایل آوریل, تیم امداد رسانی وارد پناهگاه هفت شب در هفته پس از مهمانان در چک.

تنها با تعداد انگشت شماری از اعضای داوطلب تیم باعث می شود کار سریع از موقت پناهگاه بی خانمان در اسپوکن عرصه است که می تواند در بیش از 100 مهمان.

شب آغاز می شود در اسپوکن منطقه ای بهداشت و درمان منطقه دفاتر در خیابان دانشگاه که در آن آنها را به ماسک. داوطلبان را به درایو سریع به عرصه ای که در آن به آنها اجازه داده توسط دو نفر از ماموران امنیتی به یک حصار-در پارکینگ در Mallon خیابان. پس از خروج وسایل نقلیه خود را, آنها راه رفتن گذشته یکی دیگر از گارد امنیتی و دیگری حصار به پناهگاه ورودی.

در خارج از آنها قرار دادن بر روی دستکش و با تدبیر و برنامه ریزی. تخت نیست شماره به طوری که آنها شکستن این منطقه توسط بخش بافی طریق به بررسی آن ده ها تن از مهمانان است.

پرستار بازنشسته بارب وارتون روش اولین پناهگاه مهمان که در این مرحله برخی از 10 هفته به این بیماری همه گیر است که عادت کرده اند به روال غربالگری. به عنوان وارتون به ارمغان می آورد دماسنج دیجیتال خود را به پیشانی او حدس خود دمای هوا خواهد بود کامل 98.6 درجه است.

ببخشید وارتون می گوید. این 98.3.

بعد وارتون می بیند یک زن و شوهر از چهره های آشنا. لیزا Rasner نشسته است بر روی یک تختخواب سفری پایین با کوچک Dachshund.

Rasner نیست بیش از حد نگران coronavirus و گفت: او شده است سالم اما اذعان کرد آن اذیت او که آن را شناور در اطراف وجود دارد.

"من نه وحشت و یا هر چیزی شبیه به آن" Rasner گفت.

هنوز هم او را خوشحال به نمایش علائم.

"من مانند دما چیزی که هر روز چون اگر من یک تب من می خواهم به دانستن در مورد آن. اگر من بیمار هستم, من می خواهم به دانستن قبل از هر چیزی اتفاق می افتد و من گذاشتن مرده در یک بیمارستان و یا چیزی" Rasner گفت.

نه هر کس قدردانی غربالگری اما "آنها را نادیده گرفت" گفت: Michael Stephens که او نیز ماندن در پناهگاه و نشستن در تخت 6 فوت از Rasner.

"این اقدامات پیشگیرانه است که باید گرفته شود" استفن گفت.

در روز پنج شنبه شب وارتون ندارد به جلو و هر کسی از پناهگاه برای تست. اما این همیشه یک داده شده است.

شارون نلسون یکی از اولین پناهگاه ساکنان گرفته شود به انزوا تسهیلات پس از در حال توسعه COVID-19 علائم اگر چه او بعد از آزمایش منفی برای این بیماری است. او در آنجا ماند برای دو روز و سه شب در fairgrounds و "عاشق هر دقیقه از آن را."

"واقعا جالب بود و من ملاقات بسیاری از شسته و رفته مردم" نلسون گفت.

نلسون نیست تاکید کرد, او فقط می خواستم برای پیدا کردن "هم در راه است."

"من تقریبا 80 تا نه بیش از حد انجمن من دیگر" نلسون گفت.

به عنوان آنها خروج داوطلبان استفاده از ضد عفونی کننده دست و آماده به سر به خانه خیریه که در آن آنها را به همان فرآیند غربالگری قبل از رفتن به خانه.

وارتون عضو پزشکی سپاه ذخیرۀ شرقی واشنگتن یک لیست از متخصصان پزشکی که داوطلب تخصص خود را برای همه چیز از یک رویداد جامعه مانند Bloomsday به یک بحران بهداشت عمومی.

"من می خواستم برای انجام کاری نمی کنم ماندن در خانه بسیار خوب" گفت: وارتون که در گذشته مشغول به کار به عنوان یک پرستار در افق آسایشگاه & مراقبت تسکینی.

او داوطلبان با بی خانمان کمک رسانی تیم چهار روز در هفته.

"من تا به حال چشم من را باز کرد و حتی بیشتر از آنها در حال حاضر بودند در مورد وضعیت بی خانمان ها" وارتون گفت. "قادر به کمک است که حتی اگر فقط یک کمی عالی است."

با ورزش در دانشگاه ضربه شارپی و در سراسر کشور لغو ورزشی مربیان بریتنی Castilla و مقابله Lamberty به طور ناگهانی در بر داشت خود را با غیر منتظره ای باز تقویم بهار.

"این چیزی بود که به ما را مشغول نگه دارید و یک راه برای کمک به با کلی علت تلاش برای جلوگیری از گسترش ویروس. در حقیقت من می دانم در حال حاضر این است که به خصوص جمعیت آسیب پذیر است که ما در حال کار با" Lamberty گفت.

Castilla کار کرده با افرادی که دچار بی خانمانی قبل و شناخته شده است که توسط همکار داوطلبان برای داشتن توانایی غیر طبیعی به یاد داشته باشید که نام و چهره افراد او به نمایش علائم. عادت به برقراری ارتباط با مردم در تمام طول روز, Castilla شروع به پریدن کرد در این فرصت را برای داوطلب.

"دو هفته از هیچ کدام از آن من نیاز به انجام کاری. پس خودخواهانه بودم: 'بیایید پیدا کردن چیزی,' " گفت: Castilla.

جولی Brockbank یک پرستار در قلب مقدس ولی می خواستم به شرکت به طور مستقیم با جامعه و کسب اطلاعات بیشتر در مورد چه برنامه های در دسترس برای افرادی که نیاز به.

"این نوع از یک راه شسته و رفته برای تجربه و دیدن آنچه که وجود دارد و به مردم بهتر می دانند" Brockbank گفت.

کایلی Kingsbury این اسپوکن منطقه ای بهداشت و درمان منطقه را بی خانمان توسعه هماهنگ کننده نظارت بر تیم است.

او تنها کسی پرداخت می شود وجود دارد, اما آن را در بالا از روز ،

"ما واقعا قادر به بهره مندی از افسانه داوطلبان که متعهد و پرشور" Kingsbury گفت.

Kingsbury انتظار دارد روزانه نمایش خواهد بود یکی از جنبه های سلامت منطقه COVID-19 پاسخ به قطع.

"این واقعا سخت است که یک ایده از چه افراد سالم و یا یک ایده اگر شیوع رفتن به اتفاق می افتد ... که یکی از مزایای این" Kingsbury گفت.

وارتون هیچ ایده زمانی که آن را به پایان است اما آماده به ماندن در داخل "تا زمانی که این قدرت است که می گویند وجود دارد که بسیار خطر دیگر هیچ."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن