فروشگاه های کوچک آماده سازی برای بازگشایی, برای منظقه خدمات: 'این نوع دلهره آور'

آمده صبح روز دوشنبه تعداد بی حد و حصر مغازه داران کوچک در سراسر مینه سوتا را باز کردن درهای خود را و راه رفتن

توسط NASERINEWS در 14 اردیبهشت 1399

آمده صبح روز دوشنبه تعداد بی حد و حصر مغازه داران کوچک در سراسر مینه سوتا را باز کردن درهای خود را و راه رفتن در داخل و بی درنگ قفل درب پشت سر آنها.

اما آنها تلنگر است که "بسته" ورود به "باز کردن" — برای اولین بار در بیش از یک ماه است.

در روز پنج شنبه زمانی که رژیم صهیونیستی. تیم Walz تمدید دولت stay-در-خانه سفارش برای بار دوم -- در حال حاضر آن را تا زمانی که ممکن است 18 — او حک شده یک استثنا برای خرده فروشان قبلا توقیف در پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر.

می توانید آنها را باز کنید اما فقط برای منظقه خدمات.

در اینجا دقیق بیان Walz منظور: "کسب و کار در این دسته شامل فروشگاه های خرده فروشی و کسب و کارهای دیگر که فروش اجاره تعمیر و نگهداری کالا است که می توان برداشت تا در خارج بدون نیاز به وارد کردن محل کسب و کار محدود و تعامل بین کارکنان و مشتریان است."

حرکت به مقدار کودک برای اولین بار قدم به عقب از تاریکی برای هر استقرار که نیست فروش اقلام در "بحرانی بخش" که تحت پوشش طیف وسیعی از ارائه از جمله مواد غذایی, مشروب, سخت افزار, لوازم پزشکی, طعمه ماهیگیری و دوچرخه. این سفارشات قبلی بدان معنی است که هدف می تواند فروش بازی های ویدئویی اما تصویری فروشگاه بازی نمی تواند باز; که منارد را می تواند فروش گلدان و تابه, اما نه آشپزخانه فروشگاه; که خارج می تواند فروش سکه, سکه, جمع آوری, لوازم, اما نه سرگرمی و فروشگاه.

به عبارت دیگر مغازه ها تخصص بودند نه تنها مجبور به نزدیک خود را صاحبان و کارکنان تماشا به عنوان کالاهای فروخته شده توسط فروشگاه های بزرگ اغلب جعبه بزرگ زنجیره ای است. بسیاری از تکیه به شدت در خرید و فروش آنلاین و حتی با توسل به تحویل.

اما در حال حاضر آنها در حال بازگشت. مرتب کردن بر اساس.

به منظور باز کردن فروشگاه ها باید یک برنامه برای پاکسازی سطوح حفظ فاصله بین همه درگیر و دنبال مشابه "با خیال راحت بازگشت به کار" دستورالعمل قرار داده شده توسط دولت به بخش اشتغال و توسعه اقتصادی است.

صاحبان فروشگاه ها می گویند آن را به عنوان ساده به عنوان کوه در می رم بیش از آن "باز" امضا کند. در اینجا یک مثال است.

قرنطینه طلا و جواهر ؟

برای بیش از سه نسل از خانواده زرگران پوشا 70 سال در St. Paul, Highland Park محله هیچ Moeller تا به حال به قرنطینه سازمان دیده بان.

اما باب Moeller شرکت مالک و رئیس جمهور R. F. Moeller طلا و جواهر است که فروشگاه ها در خیابان و ادینا آماده شده است برای انجام دقیقا همان است که روز شنبه هنگامی که او از بازگشایی.

Moeller گفت که آماده سازی برای بازگشت به کار و بازگرداندن 34 کارکنان است که طیف وسیعی از فروش به طلا و جواهر سازان — شده است چشم باز.

برای کارکنان خود او تصمیم به تقسیم آنها را مانند خطوط از بازیکنان در یک تیم هاکی: خط اول از روز دوم خط می کند دیگران است. که اگر هر کارمند بیمار می شود, داخلی, تماس, ردیابی — بدانند که همکاران معرض شده اند آسان تر است — و تعدادی که می توانست در معرض کوچکتر است.

"من تا به حال به تمام کسانی که پاک کننده و دستکش و ماسک" Moeller گفت: از لوازم مورد نیاز که هنوز هم می تواند روی حیله و تزویر برای به دست آوردن. "این یک چیز را به یک لیست و می گویند:" من آنها را دریافت کنید.' این دیگر به واقع آنها را دریافت کنید."

و کسی که سفارشات حمل کردن خوب طلا و جواهر ؟

"فروشگاه ما این است که ترافیک کم — اما این تاثیر بالا," او گفت:. "و از مردم می خواهم به در آمده و لمس مسائل است."

اما آنها نمی توانند در آمده است. و Moeller گفت: او را در مورد خود را به شیشه موارد پر از کالا به پیاده رو برای حامی مطالعه کنید. به جای او کار می کرد تا یک طرح به صورت مجازی خرید و فروش مشاوره با استفاده از تماس تصویری برنامه FaceTime و زوم به صحبت کردن با مشتریان صحبت در مورد آنچه آنها دنبال آن هستید و ذخیره کردن آیتم ها در احساس — همه چیز شما می خواهم که در داخل یک فروشگاه طلا و جواهر.

به جز که سرد وزن طلا در کف و البته بخشی که در آن شما سعی می کنید چیزی که در.

این تلاش می تواند اتفاق می افتد منظقه و Moeller گفت و کارکنان خود را پیدا خواهد کرد به زودی چگونه به خوبی آن را به کار. "است که مرتب کردن بر اساس از آنجا که ما می توانید انجام دهید در این نقطه است."

وقتی که می آید به حتی خواهان کسب و کار, Moeller گفت: او را به تاسیسات به آرامی.

"ما در حال تلاش برای حساس به فکر می کنم در مورد مشتریان و کارکنان ما," او گفت:. "ما نمی خواهیم که به نظر می رسد مانند آن را مهم نیست که چه خبر است در خارج وجود دارد و ما فقط می خواهید را به پول. که درست نیست در همه. ما فقط شروع به آرامی گفتن مردم, " هی, ما اینجا هستیم.'"

در صورتی که مشتری تلاش می کند طلا گردنبند و آن را در یک مجسمه نیم تنه Moeller کارکنان یک سینی — همان سینی مورد بود تحویل به مشتری در آن مشتری می تواند پس از آن گردنبند را به. و این گردنبند را باید استریل شود.

که به ارمغان می آورد تا نقطه دیگر: چگونه می توانم شما را استریل طلا و جواهر ؟

سفید کننده را لکه نقره ای و سرکه را ذوب مروارید.

بسیاری از Moeller در دراز مدت مشتریان خود را طولانی-اقلام فرسوده به او برای تمیز کردن و یا تعمیر. می تواند از آنها آلوده شود?

"من نمی دانم چقدر زیاد است," او گفت:, و اشاره کرد که جواهر فروشان در سراسر آمریکا باید این مسائل مورد بحث و به طور کلی موافقت کردند که عقیم سازی را که بهترین حرکت می کند. اما آن درگیر است. "شما رشته و بیشتر به شما در مورد آن فکر می کنم بیشتر وجود دارد برای باز کردن. آن بوده است نوع دلهره آور است."

Moeller و بسیاری دیگر از جواهرات توافق کرده اند که یک حمام آب گرم به مدت پنج دقیقه باید کافی است. لوله کشی آب گرم و ویروس ها را می کشد.

اما آنچه که در مورد ساعت مچی است که نمی توان مستغرق?

"ما باید آنها را به محل آن را در یک پاکت قرار داده و پاکت را در آن سینی," او توضیح داد. "ما قرنطینه پاکت برای 48 ساعت."

پتانسیل پوچی از ورزش نیست از دست داد در Moeller.

"به طور معمول ما با یک باتری ساعت در 5 یا 10 دقیقه," او گفت:. "در حال حاضر آن را می تواند روز."

ساعت محدود برای برخی از

نه همه باز خواهد شد شنبه و بسیاری از آنها در تاسیسات به آرامی با اولین گام اذعان دغدغه های مربوط به هر دو کسب و کار و ویروس.

مایک فیشر مالک ترمیم مقررات پرواز ماهیگیری فروشگاه در مینیاپولیس گفت: او را نگه منظقه وانت ساعت تنها در روز جمعه بعد از ظهر. (از لحاظ فنی او را در حال حاضر انجام شده است این زیر یک طعمه فروشگاه استثنا از سفارش قبلی.)

"از آنجا که مردم نمی توانند پیاده روی در فروشگاه و در واقع فروشگاه کسب و کار ما است که نمی تواند به اندازه کافی قوی برای باز کردن هر در گفت:" فیشر. "چه وقت من با ارزش است؟"

او گفت: بخشی از او را امیدوار بودم Walz اجازه می دهد کسب و کار به مشتریان اجازه می دهد در داخل حداقل با تعیین وقت قبلی اما بخشی از او فکر می کند آن را بیش از حد به زودی با این ویروس هنوز هم در حال گسترش است. "من حتی نمی خواهد احساس راحتی انجام یک بر یک و در عین حال" او گفت:. من فقط نمی هزینه می خواهم که تعامل بسیار هوشمند است و اگر آن را واقعا لازم است. من می خواهم به جای محافظت از مشتریان من و خودم."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن