از پزشکان 7/11 - شنبه, 11 Jul 2020 PST

توسط حوا شیشه گر, M. D., و الیزابت Ko, M. D. اندروز McMeel پیوند سلام دکتر: من رو گاز گرفته شدن توسط کنه و دک

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

توسط حوا شیشه گر, M. D., و الیزابت Ko, M. D. اندروز McMeel پیوند

سلام دکتر: من رو گاز گرفته شدن توسط کنه و دکتر گفت ممکن است آن را به من آلرژی به گوشت. که چند ماه پیش و من هنوز هم می تواند با خوردن یک همبرگر و نه بیمار. چه مدت طول می کشد برای آلرژی شروع کنم ؟ آن را تا به حال رفتن به دور ؟

خواننده عزیز: این برای تلفن های موبایل به عنوان اگر شما گزیده بودند Amblyomma americanum, معمولا شناخته شده به عنوان تنها ستاره کنه. بزرگسالان مایل به قرمز-قهوه ای رنگ با گرد بدن. زنان تنها, سفید, splotch در مرکز خود را پشت متمایز "ستاره" است که به عنکبوتیان (درست کنه نه حشرات) نام خود را. مردان سفید نشانه گذاری در اطراف لبه از بدن خود را گاهی در شکل یک نعل اسب, اما این اغلب نه به عنوان قابل توجه است.

متخصص حشره شناس می گویند تنها ستاره تهاجمی کنه که به طور فعال به دنبال شکار خود را. آن را فراوان در سراسر جنوب شرقی ایالات متحده است و در بر داشت در امتداد شرقی. به عنوان اتفاق می افتد با بسیاری از گونه های تیک در ایالات متحده تنها ستاره تیک شده است به طور پیوسته در حال حرکت شمال و غرببه تدریج در حال گسترش دامنه خود را.

همانطور که دکتر توضیح بدن در حال رشد از شواهد نشان می دهد که این گونه از تیک می تواند باعث شود کسانی که گاز گرفته شده است به منظور توسعه آلرژی به گوشت قرمز. به طور خاص گزش کنه باعث می شود که سیستم ایمنی بدن برای تبدیل حساس به یک مولکول قند موجود در اکثر پستانداران اما نه در انسان است. آن را معمولا به عنوان آلفا-گال. علائم آلفا-گال سندرم شامل کهیر و بثورات جلدی, تهوع, درد معده است که می تواند تبدیل شدید تنگی نفس و سرگیجه و تورم لب و دهان یا گلو. در موارد نادر شدید و بالقوه کشنده واکنش آلرژیک شناخته شده به عنوان آنافیلاکسی ممکن است.

بر خلاف دیگر مواد غذایی آلرژی مانند گردو یا تخم مرغ یا صدف که باعث یک واکنش در عرض چند دقیقه از مصرف علائم آلفا-گال سندرم به طور معمول در هر نقطه از سه تا شش ساعت به نظر می رسد. محققان گمان می برند این است که به دلیل آلرژی است که به یک مولکول قند به جای یک پروتئین است. همچنین به نظر می رسد احتمال وجود دارد که گوشت باید هضم به منظور انتشار آلفا-گال مولکول. این تاخیر می تواند اتصال علائم به علت خود یک چالش است.

نه هر کسی که گاز گرفته می شود توسط Lone Star تیک خواهد شد به منظور توسعه یک گوشت آلرژی. این سندرم بسیار جدید است که فاصله بین گزش کنه و شروع یک گوشت آلرژی هنوز مشخص نیست اما اطلاعات نشان می دهد, آن می تواند از دو هفته تا چند ماه. شما می توانید یک پاسخ قطعی در مورد وضعیت خود را با داشتن یک آزمایش ساده خون است که به نظر می رسد برای حضور آنتی بادی IgE که خاص به آلفا-گال. همانطور که برای چه مدت آلرژی طول می کشد دوباره هیچ کس نمی داند برای مطمئن شوید. شواهدی وجود دارد که محرومیت پس از آن تنها ستاره گزش کنه که دوباره فعال کردن سیستم ایمنی بدن و گوشت آلرژی می تواند در طول زمان محو شدن. آلفا-گال است که به طور معمول در بر داشت در ماهی یا پرندگان که بدان معنی است که هر کسی که توسعه این سندرم می توانید با خیال راحت از خوردن ماهی و مرغ.

ارسال سوالات خود را به askthedoctors@mednet.ucla.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن