کولر آبی: بچه ها کتابها توسط نویسندگان بومی - Tue, 22 Jul 2020 PST

یکی از بهترین راه برای یادگیری در مورد فرهنگ های دیگر است که از طریق هنر است که شامل کتاب های کودکان. داستان س

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

یکی از بهترین راه برای یادگیری در مورد فرهنگ های دیگر است که از طریق هنر است که شامل کتاب های کودکان. داستان سرایی جهانی هنر است که کمک می کند تا کودکان توسعه مهارت های زبان غلظت تخیل و همدلی است.

در این راه, داستان, خدمت به عنوان یک پورتال برای درک تجارب دیگران اجازه می دهد مخاطبان به اشتراک گذاشتن در احساسات از شخصیت های. آیا همدلی عاطفی یا فکری آن است که به صورت طبیعی از تفکر انتقادی به دلیل آن اجازه می دهد تا ما را به فکر کردن خارج از چارچوب ما از تجربیات شخصی و دانش است.

با میلیون ها نفر از کتاب های کودکان در خارج وجود دارد, آن را سخت بدانید که در آن برای شروع است. در اخیر تجدید حیات از زندگی مهم جنبش ضد نژادپرستانه کتاب های کودکان و کتاب های کودکان توسط نویسندگان شد به طور گسترده ای محبوب است .

مشابه خیابان برای کمک به کودکان در درک تاریخ آمریکا و چگونه آن را مربوط به مردم امروز است به خواندن کتاب توسط نویسندگان بومی. در اینجا چند کتاب که به بررسی زندگی تصورات و سنت سرخپوستان آمریکایی از بسیاری از قبایل .

پیش دبستانی و قبل از آن

"کودک یاد می گیرد در مورد رنگ" توسط بورلی Blacksheep (Navajo) – کودک کاوش در خارج از منزل و یاد می گیرد رنگ جدید با هر فعالیت.

"توت های وحشی" توسط جولی Flett (کری-متیس) – جشن طبیعت و سنت چیدن وحشی زغال اخته.

"Boozhoo: بیا با ما بازی" توسط Deanna Himango (Ojibwe) – دیدار با مادری کودکان و نوجوانان از فوند دو لک شروع به سر.

"شیرین ترین کولو" توسط سلینا Kallyuk (Inuit) – یک خواب شعر توصیف هدیه داده شده به نوزاد توسط حیوانات قطب شمال.

"گهواره من" با تصاویر ارائه شده توسط بومی خانواده ویرایش توسط Debby Slier – مجموعه ای از نوزادان انجام شده در مهد تخته و تمام احساسات خود و فعالیت های.

اوایل ابتدایی (نمرات K-3)

"گرسنه جانی" توسط Cheryl Minnema (Ojibwe) – جانی تماشای مادر در آشپزخانه در حالی که او می سازد یک اشتها.

"Hiawatha و مصلح" توسط Robbie Robertson (Mohawk/Cayuga) – داستان Hiawatha و راهنمای معنوی خود.

"Chukfi خرگوش بزرگ بد Bellyache: یک شیاد داستان" گرگ راجرز (چاکتو) – به دنبال منافع مشترک و hungriest شیاد خرگوش وجود دارد.

"صدای جرنگ جرنگ رقصنده" توسط سینتیا Leitich اسمیت (Muscogee) – جینا آماده به رقص در آینده پاوا اما او نگرانی در مورد پیدا کردن به اندازه کافی شعر برای او لباس.

"Kamik: Inuit توله سگ داستان" توسط دونالد Uluadluak (Inuit) – جیک مبارزات به آموزش توله سگ جدید به عنوان یک سورتمه حمل کردن سگ تا زمانی که او دریافت کمک برخی از پدر بزرگ خود را.

اواخر ابتدایی به مدرسه راهنمایی (نمرات 4-7)

"ریشه های پنهان" توسط جوزف Bruchac (Abenaki) – سانی در برابر خانواده اش اسرار و کشف حقیقت از سرخپوستان آمریکایی میراث.

"این Birchbark خانه" توسط لوئیس Erdrich (لاک پشت کوه Chippewa) – به دنبال زندگی Omakayas و Ojibwe جامعه است.

"در قدم به قدم از اسب دیوانه" توسط جوزف مارشال III (Sicangu لکتا) – جیمی پدربزرگ به او می آموزد در مورد لکتا میراث.

"پسر که بازده" توسط Gary رابینسون (چاکتو/Cherokee) – علامت گذاری به زندگی با او Chumash مادر بزرگ برای رزرو و کشف جهان سرشار از سابقه خانوادگی خود را.

"کفش هند" توسط سینتیا Leitich اسمیت (Muscogee) – خنده دار و دلگرم کننده داستان در مورد آنچه آن را مانند به رشد به عنوان یک سمینول-چروکی ،

مدرسه به دبیرستان (کلاس 8-12)

"مار زهردار تندر: American Indian داستان امروز" توسط نویسندگان بومی ویرایش توسط لری ماری کارلسون – اصلی و منحصر به فرد و تازه داستان در مورد سرخپوستان زندگی است.

"اگر من تا به حال از اینجا دریافت کنید" اریک Gansworth (Onondaga) – لوئیس زندگی می کند در Tuscarora رزرو هند. پس از دوستی جورج سفید پسر از یک, نیروی هوایی که فقط نقل مکان کرد و به شهر او شگفت زده است ارتباط خود را, اما همچنین در تلاش برای پنهان کردن خانواده اش را از فقر است.

"شب سرگردان: بومی گوتیک رمان" توسط Drew هیدن تیلور (Ojibwe) – 16-year-old تیفانی در می یابد که پدر و اجاره یک اتاق برای مهمان است که دقیقا آنچه که او به نظر می رسد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب