منابع آنلاین را به خارج از منزل آسان تر برای همه - Mon, 06 Jul 2020 PST

برای بسیاری از علاقه مندان در فضای باز با تجربه و یا تازه کار به طور یکسان – در آن معنا ندارد برای خرید دنده د

توسط NASERINEWS در 16 تیر 1399

برای بسیاری از علاقه مندان در فضای باز با تجربه و یا تازه کار به طور یکسان – در آن معنا ندارد برای خرید دنده در فضای باز. می توان آن را اتلاف پول و زمان و فضا است. آن را نیز می تواند مضر به سیاره برای خرید چیزهای بی ارزش.

وجود دارد مقدار زیادی از شرکت های است که می تواند دسترسی به حق بیمه, هوای آزاد, دنده برای کسری از قیمت خرده فروشی – با ذخیره سازی و یا تعمیر و نگهداری لازم است.

یک شرکت وارد, خارج از منزل, به تازگی اعلام همکاری با واشنگتن پارک دولت به ارائه اجاره دنده به پارک بازدید کنندگان است. وارد منزل شده ترتیبات مشابه در کشورهای دیگر.

مدیر عامل و بنیانگذار شرکت Rachelle اسنایدر بازگو متقابل کشور حرکت او و همسرش ساخته شده و چند سال پیش. خود را در فضای باز دنده از دست داده بود در گذار و آنها در مواجهه با هزینه جایگزینی.

"ما از طریق رفت که کاربر تجربه مانند" آیا من اجاره ؟ هنوز مطمئن شوید که در مورد اجاره; در آن است رفتن به خوب ؟ آیا قرض گرفتن از دوستان ؟ ' و که واقعا دشوار است," او گفت:.

این جفت ارز تصمیم گرفت به جای همه چیز اما به سرعت متوجه شدم که هزینه سنگین است.

سه سال پیش آنها بررسی آنلاین اقتصاد و متوجه وجود یک سوراخ در بازار برای کیفیت دنده اجاره.

"همه چیز در زندگی ما است که خدمات ما Instacart برای مواد غذایی ما Grubhub, Airbnb, Uber," Synder گفت. "باید وجود داشته باشد خدمات در منزل صنعت. و بنابراین ما راه اندازی می رسند به مردم ارائه با یک راه به راحتی دسترسی به دنده آن را تحویل داده به طور مستقیم به درب خود را, شما می توانید سفارش آنلاین و همه چیز را از طریق آنلاین و تجارت الکترونیک است."

او اذعان کرد که برخی از مردمی می خواهید به "مسائل خود را" اما برای دیگران – به خصوص کسانی که در بیشتر بازارهای شهری که در آن ذخیره سازی یک مسئله بزرگ اجاره حس می کند.

"همیشه وجود دارد رفتن به آن گروه از افرادی که باید جمع آوری, مانند اگر شما قصد شکار یا ماهیگیری هر هفته و یا حتی چند بار در ماه. احتمال زیاد است شما باید خود را دنده خود را," او گفت:. "اما بسیاری از افراد هستند که گاه به گاه, هوای آزاد, مسافران و ما در تلاش هستیم که فضای موجود برای آنها را با خدمات."

این شرکت ارائه می دهد تخفیف های عمیق بیش از خرید تجهیزات مشابه وعده یک "100% شادی تضمین" و هر مشتری می شود یک راهنمای شخصی برای کمک به آنها در پیدا کردن دنده انتخاب مقصد و پاسخ هر گونه سؤال که آنها ممکن است داشته باشد. رزرو رایگان می باشد و مشتریان می توانند لغو و یا تغییر در هر زمان قبل از سفارش کشتی.

این شرکت با این نسخهها کار با تولید کنندگان و خرده فروشان به آخرین تجهیزات موجود و کسب و کار از یک انبار در جنوب کالیفرنیا.

پس از همه گیر آنها upped دنده خود را-دست زدن به پروتکل های.

"همیشه از COVID آمار ما در حال اجرا بسیار شدید روش های تمیز کردن," اسنایدر گفت. "هر چیزی که تمیز با CDC توصیه می شود ضد عفونی کننده هر سطح. ما باید گسترده انبار مقررات است که ما در جای خود قرار داده. ما ساخته شده است که تصمیم گیری بسیار زود است که ما می خواستیم به مدیریت است که از آنجا که ما چنین استانداردهای بالا برای مشتری تجربه مشتری."

در علاوه بر این به کمپینگ و پیاده روی دنده می رسند در خارج از منزل نیز گسترده اسکی و برف دنده بخش است.

اگر شما سفارش از طریق Washington State Parks' دنده اجاره صفحه وب (پارک.دولت است.wa.ما/1176/دنده-اجاره), بخشی از درآمد goes to Washington State Parks.

"آنچه ما در سراسر کشور است و افرادی که در شهرستانها زندگی می کنند تمایل به جذب این" اسنایدر گفت. "واقعا جالب بود با واشنگتن است که در خارج از سیاتل آن است که تقریبا به طور مساوی تقسیم در سراسر افرادی که اجاره و بازدید ما از سراسر کشور. واقعا جالب مورد مطالعه چقدر در رسیدن به این برنامه می توانید دریافت کنید و چگونه بسیاری از مردم در سراسر دولت است. ما می توانیم در خدمت مهم نیست اگر آنها در یک شهر و یا نه."

صوفس (جاده) در آیداهو

کنتون فراوانی از زیبا backcountry به کاوش توسط چندین شکل از تفریح و سرگرمی. یک-بزرگراه وسیله نقلیه می تواند کارآمد و هیجان انگیز راه برای سرمایه گذاری نشینان – اما متاسفانه آن را نیز می تواند بسیار گران قیمت برای خرید یک هزینه ATV و یا UTV به علاوه یک تریلر و یک دکل به اندازه کافی محکم برای حمل و نقل همه چیز.

اضافه کردن فضای مورد نیاز برای ذخیره سازی و افزود: هزینه های عملیاتی و نگهداری خودرو و بسیاری از مردم پیدا کردن این بیشتر از بدون هیچ زحمتی از آن را به ارزش.

تاسیس UTV اجاره شرکت در سنت مری می دهد اجاره و تور خود هدایت, گزینه های ارائه به مشتریان با یک فرصت منحصر به فرد به خودی در طبیعت و منظره St. Joe backcountry.

شمال, هوای آزاد, اجاره شرکت دارای آن می توانید بدون هیچ زحمتی بنابراین مشتریان می توانید backcountry در تمامیت خود را بدون هزینه و تلاش مورد نیاز در داشتن یک OHV.

NORC وب سایت ارائه می دهد سه OHV مدل و چندین ماجرا بسته به از را انتخاب کنید با لینک کلیک کنید برای بیش از ده مکان برای اقامت.

آن را می توان در رسید (208) 606-3626 یا info@nwrentalsrock.com.

آنلاین کمپینگ منابع

نیاز به کمک در انتخاب یک ماجراجویی در فضای باز ؟ می خواهید فقط دور برای شب ؟ این بار دیرت می شود یک وب سایت است که تماس های خود را "رفتن به منبع برای اعضای کمپ." با این حال شما camp – چادر تریلر RV و یا کابین – این بار دیرت می شود معتقد است پیدا کردن, هوای آزاد, تسهیلات باید فقط به عنوان آسان به عنوان پیدا کردن سرپوشیده نوع است.

"در بار دیرت می شود آن است که کار ما به تماشای کمپینگ روند و ما در میانه یک, یکی," مدیر عامل شرکت کوین بلند گفت. Google Trends نشان می دهد افزایش مشابه: جستجو برای 'اردو' بالاترین آنها بوده ام از سال 2011 است.

"پلت فرم ما وجود دارد برای کمک به گردشگران برنامه ریزی سفر و در این ماه ما بود بزرگترین ترافیک در ماه گذشته هفت سال از عمل."

دلیل این افزایش در کمپ به دنبال اطلاعات آنلاین این بار دیرت می شود راه اندازی پرسش و پاسخ انجمن به کمک کمپ دریافت اطلاعات آنها نیاز به ایجاد 2020 کمپینگ فصل یک موفقیت است.

این بار دیرت می شود مرجع تخصصی (thedyrt.com/forums) راه اندازی شد در پایان ماه ژوئن و در حال حاضر بیش از 2500 پرسش و پاسخ از اعضای کمپ در سراسر ایالات متحده

انجمن ها قابلیت دسته بندی برای دولت توسط دولت پرسش و پاسخ و همچنین به عنوان دسته ها برای انواع مختلف کمپ برای اتصال.

این سایت می بالد به بزرگترین اردوگاه پایگاه داده در اینترنت با بیش از 44,000 عمومی و خصوصی هستند. این ردیف 1-رتبه بندی برنامه برای کمپینگ در iOS App Store و Google Play و بیش از 1.4 میلیون بازدید کنندگان وب سایت در هر ماه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن