لامپ کم مصرف CFLPA از سرگیری مذاکرات بر پتانسیل های احتمالی برنامه ریزی برای سال 2020 فصل

تورنتو—در همیلتون ببر-گربه گیرنده برایان جونز' ذهن لامپ کم مصرف و لامپ کم مصرف بازیکنان در ارتباط هستند در یک

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

تورنتو—در همیلتون ببر-گربه گیرنده برایان جونز' ذهن لامپ کم مصرف و لامپ کم مصرف بازیکنان در ارتباط هستند در یک چهارراه.

دو طرف برنامه ریزی شده بود به دیدار روز شنبه برای ادامه مذاکرات در پتانسیل های احتمالی در نظر دارد با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. این اولین بار بود که پس از جمع آوری لامپ کم مصرف کمیسر سفت Ambrosie را با پذیرش پنج شنبه شب محتمل ترین سناریو برای لیگ یک را لغو 2020 فصل است.

Ambrosie ساخته وحی قبل از مجلس عوام ایستاده کمیته امور مالی. وی افزود: این لامپ کم مصرف از دست داده و در مجموع حدود 20 میلیون نفر در سال گذشته و آینده آن است "بسیار در معرض خطر است."

هفته گذشته Ambrosie گفت: لیگ به دنبال به $150 میلیون دلار کمک از دولت فدرال با توجه به همه گیر. Ambrosie را وحی در مورد لیگ را متزلزل دولت قطعا ایجاد یک حس فوریت به عنوان روز جمعه شد.

"این نوع شوک به بسیاری از مردم زمانی که دولت کمک های داستان بیرون آمد و گفت:" جونز. "من فکر می کنم ارتباطی است که بزرگترین چیزی که ما نیاز داریم در حال حاضر به عنوان یک لیگ با عضویت زیرا این همکاری است.

"فقط با داشتن اطلاعات و فقط tight-knit, من فکر می کنم که فقط می خواهد همه را در سهولت احساس همانطور که ما حرکت رو به جلو است. این کار آسان نیست در حال حاضر برای آقای Ambrosie را امتحان کنید و حرکت را از طریق تمام این و به ما در تماس نزدیک است قطعا رفتن برای کمک به ایجاد بسیاری از مردم احساس در سهولت رفتن را از طریق این."

پنج شنبه شنوایی ساخته شده آن را بسیار روشن لامپ کم مصرف بازیکنان باید فرض کنیم یک نقش بزرگتر در تعيين لیگ آینده است. نمایندگان مجلس کوین واو (محافظه کار ساسکاتون-Grasswood) و پیتر Julian (NDP New Westminster-Burnaby) هر دو سوال چرا هیچ بازیکن دخالت در لامپ کم مصرف پیشنهاد از Ambrosie.

در طول این فرآیند هر دو لامپ کم مصرف و CFLPA بارها اعلام کرده تمام پتانسیل های احتمالی از برنامه ها بر روی میز است. اما Ambrosie نظرات نشان می دهد در حال حاضر تنها دو سناریو باقی می ماند — یک جزئی 2020 مبارزات انتخاباتی و یا هیچ در تمام.

جونز, 26, است ورود خود را پنجم لامپ کم مصرف در فصل دوم با همیلتون. او اذعان می کند لیگ آینده نامشخص است نگران کننده است.

"واقعیت این است که بسیاری از افرادی که با تکیه بر این لیگ گفت:" جونز بومی Enfield, N. S. "بسیاری از مردم می دانند این لیگ است, در واقع یقه آبی, لیگ برتر و افراد خانواده خود را تغذیه بر اساس این.

"ما نیاز به حمایت همه کار با هم, من فکر می کنم که بهترین کاری که ما می توانید انجام دهید در حال حاضر. وجود دارد بسیاری از مردم از جمله خودم که قطعا به دنبال وضعیت و نظارت بر آن را به عنوان نزدیک به عنوان ما می توانیم و تصمیم گیری بر اساس آنچه واقعیت در حال حاضر."

مانند جونز کهنه linebacker Henoc Muamba یک مونترال Alouettes بازیکن هرزه احساس می کند اینها ترسناک زمان برای لامپ کم مصرف بازیکنان.

"مطلقا" او گفت:. "من احساس می کنم مثل من, شخصا, من در یک جای خوب در زندگی من جایی که من به اندازه کافی بلند شده و قادر به ایجاد برخی از چیزهایی که در خارج از زمین که در آن من یک ایده که در آن من می توانید آن را.

"اما در پایان روز این واقعیت برای بسیاری از بازیکنان بسیاری از مردم این است که معیشت آنها این است که آنها چگونه خانواده خود را تغذیه. آن را قطعا یک زمان که در آن بازیکنان و لیگ نیاز به کار با هم برای پیدا کردن بهترین راه حل در حال حرکت رو به جلو است."

Muamba گفت: این بسیار مهم است که دو طرف با هم کار کنند.

"وحدت یک چیز بزرگتر حرکت رو به جلو," او گفت:. "در کنار PA که همه ما شده است صحبت کردن در مورد خیلی امیدوارم همه چیز به ادامه حرکت رو به جلو در این جهت است."

ساسکاچوان Roughriders دفاعی lineman اردن نفره تکرار آن احساسات.

"من واقعا معتقدم که در حال حاضر زمان برای با هم می آیند" گفت: 30 سال وینیپگ بومی است. "اجازه دهید همه ما تفاوت را کنار گذاشته و فراموش چه چیزی بهترین را برای بازیکنان لیگ و کشور است.

"اگر ما واقعا گروه با هم به عنوان یکی مثل ما قرار است به — ما قرار است به واحد سمت راست — من فکر می کنم ما می توانیم به برخی از مرتب کردن بر اساس توافق به شاید بازی فوتبال به دلیل آن را نه تنها بازیکنان و مربیان و تیم دفاتر صدمه دیده است. ما هزاران نفر از طرفداران زندگی می کنند که برای فوتبال و برای تماشای آن دسته از سواران یا Stampeders بازی بنابراین من امیدوارم که شاید ما می توانیم به برخی از مرتب کردن بر اساس توافق است."

میراث وزیر استیون guilbeault را از دست روز جمعه گفت دولت فدرال نیازی به تعیین اینکه آیا آن را به لامپ کم مصرف هر نوع کمک مالی.

"ما در حال شروع به نگاه در بیشتر بخش اقدامات خاص," او گفت:. "واضح است که ما نگاه خواهد کرد در ورزش حرفه ای در کانادا است.

"این چیزی است که ما به دنبال در هیچ تصمیم گیری ساخته شده در این نقطه است. اگر ما به انجام این کار, آن را احتمالا نمی خواهد به صورت کمک بلاعوض و یا یارانه. آن را به شکل های مختلف اما واقعا در اوایل."

Ambrosie و گفت: این لامپ کم مصرف با نزدیک شدن این استان برای کمک به.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

"آنچه ما در حال گفت به استان . . . این است که ما به دنبال خلاق ما در حال حاضر به خلاق برای پیدا کردن راه حل" او گفت:. "بدیهی است که ما می خواهیم برای حفاظت از مشاغل که یک اولویت برای ما است.

"ما می خواهیم برای کمک به بازیکنان ما می خواهیم به نگاه پس از آینده از بازی ما است."

لیزا مک لود انتاریو میراث فرهنگی, ورزشی, گردشگری و وزیر فرهنگ و ارشاد, است, تشکیل چندین پانل های مشورتی به دنبال ایده هایی برای چگونه برای کمک به بخش های مختلف در نمونه کارها خود را. Ambrosie نشسته در یک برخورد با طرفدار ورزش است.

— با فایل های از CP خبرنگاران دانا اسپنسر در کلگری و آلیسون جونز در تورنتو است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن