پدر و مادر سام مارتینز سو WSU و برادری گفت: آیین hazing منجر به کشنده مسمومیت با الکل - Fri, 31 Jul 2020 PST

پدر و مادر یک جوان 19 ساله دانشگاه ایالتی واشنگتن دانشجویی که در اثر مسمومیت با الکل در نوامبر سال 2019 هستند

توسط NASERINEWS در 11 مرداد 1399

پدر و مادر یک جوان 19 ساله دانشگاه ایالتی واشنگتن دانشجویی که در اثر مسمومیت با الکل در نوامبر سال 2019 هستند تحت پیگرد مدرسه و برادری او به دنبال پیوستن به ادعا او تحت فشار به نوشیدن هشدار دهنده مقدار از مشروبات الکلی به عنوان بخشی از یک آیین hazing.

سام مارتینز رشد در بللوو دوست داشت به بازی های ورزشی و برنامه ریزی برای مطالعه کسب و کار و کارآفرینی در WSU. قبل از اتمام ترم اول, اما, او در آلفا تاو امگا خانه در پولمن پس از او و یکی دیگر از "تعهد" تلاش برای پایان نیم گالن از رم و تشویق توسط برادری اعضای با توجه به 35 صفحه طرح دعوی در دادگاه واصل جمعه در King County Superior Court.

مارتینز از دست داده آگاهی در حدود دو ساعت از نوشیدن رم در شب Nov. 11 اما هیچ کس به نام 911 تا 8:30 صبح روز بعد "زمانی که آن را خیلی دیر شده برای صرفه جویی در زندگی خود" طرح دعوی در دادگاه متحده است.

کت و شلوار مدعی WSU آلفا تاو امگا و خاص اعضای برادری را پولمن فصل مسئولیت برای مارتینز مرگ که ویتمن پزشکی قانونی شهرستان از حکومت یک حادثه است. کت و شلوار همراه بود داغدار قطعه نظر در سیاتل تایمز نوشته شده توسط مارتینز مادر Jolayne Houtz.

"برادری کالج سیستم بسیار دیر شده برای نوع حساب و بسیاری دیگر از موسسات آمریکایی در حال حاضر برای فعال کردن و تداوم خشونت و بی عدالتی و رفتار مخرب" Houtz نوشت. "اخوت و دانشگاه ها و سازمان های شرکت های بزرگ است که سود حاصل از آنها – باید همان موشکافی و پاسخگو برای عدم محافظت از مردم در مراقبت از خود."

آلفا تاو امگا مستقر در Indianapolis, نمی, پاسخ به پیام ها به دنبال نظر در روز جمعه. در یک ایمیل WSU سخنگوی فیل ویلر گفت: دانشگاه نمی, در انتظار دادخواهی نظر.

کت و شلوار به دنبال نامشخص خسارت برای "عمدی قبل از مرگ درد و رنج و ترس از مرگ قریب الوقوع و ظرفیت درآمد از دست رفته." Houtz نوشت که او و همسرش هکتور مارتینز, suing "به یادگیری کامل حقیقت در مورد آنچه اتفاق افتاده است به سام به دنبال عدالت و جلوگیری از خانواده های دیگر از زندگی را از طریق جهنم از دست دادن فرزند خود به, متوحش کننده."

کت و شلوار مدعی مارتینز مرگ به دنبال یک سری از خطرناک متوحش کننده, فعالیت های تحریم شده توسط برادری از جمله کمپینگ سفرهای که در آن متعهد شدند پنجه و یا ضرب و شتم تا به عنوان بخشی از یک "بازی" و "تعداد زیادی از قسمت های بیش از حد الکل یا سوء مصرف مواد مخدر فعالیت است."

وعده نیز سوال در مورد آلفا تاو امگا تاریخ و مجبور به خوردن پیاز خام اگر آنها پاسخ نادرست به طرح دعوی در دادگاه متحده است.

و یک هفته قبل از مارتینز مرگ, فصل میزبان "تاریخ خاموشی داش" رویداد که درگیر جوراب توری, جوراب برادری و خواهری وعده با هم و قفل آنها را در یک اتاق. با توجه به طرح دعوی در دادگاه کلید دستبند بود در انتهای یک بطری ودکا که هر جفت تا به حال به مصرف.

Houtz به نام برای شفافیت بیشتر و نظارت دانشگاه یونانی سیستم از جمله "اجرای واقعی" از ممنوعیت الکل در زمانی که دانش آموزان زیر 21 سال در حال حاضر. او همچنین خواستار متوحش کننده, ساخته می شود, جنایت, به جای یک بزه و گفت: fraternities و sororities باید شروع استخدام تا سال دوم زمانی که دانش آموزان "بیشتر" تاسیس خود را در محیط مدرسه.

دانش آموزان در حوزه های مختلف WSU fraternities و sororities شده اند به شدت مجروح در سقوط تجاوزات جنسی و سایر حوادث مربوط به مواد مخدر یا الکل, اما سازمان های یونانی تا حد زیادی اجازه داده شده به خود را تنظیم.

در سال 2016 دو دانشجو-اجرای سازمان های Interfraternity شورا و Panhellenic شورا لغو شد تمام برنامه های اجتماعی برای یک ترم با استناد به نگرانی بیش از تعدادی از "ضرب و جرح و تجاوز می افتد و بستری شدن در بیمارستان به دلیل استفاده بیش از حد از الکل و یا مواد مخدر توسط یونانی اعضای جامعه است."

در پاسخ به مارتینز مرگ در ماه ژانویه IFC اعلام جدید آموزش و پرورش و گزارش مورد نیاز و همچنین ممنوعیت مشروبات الکلی در خانه برادری و برادری-حوادث حمایت.

"اخوت و دانشگاه باید یک ناسالم, رابطه همزیستی است که دانشگاه ها به دنبال راه های دیگر با وجود یک الگوی فراگیر از برادری سوء" Houtz نوشت. دانشگاه ها می دانند که زندگی یونانی تجدید نظر به دانش آموزان آینده نگر و کمک می کند تا آنها را به حفظ ارتباط با فارغ التحصیلان ثروتمند که حمایت خود را از آلما نمودن.

"فصل های محلی تولید درآمد ملی سازمان پدر و مادر که با دقت ساختار فصل ها برای فرار از طلبکاران که حملات فاجعه است. این سازمان ها باید با هم متحد شده و به شکل یک برادری صنعت است که لابی در برابر اصلاحات و تعداد دوستان قدرتمند در مکان های بالا از اعضای کنگره برای میلیاردر بازرگانان."

WSU به تازگی توافق با آلفا تاو امگا برای شش ماه تعلیق با برادری اعتراف به آن را نقض WSU را بر علیه قوانین متوحش کننده, بی پروا خطر افتادن و ارائه الکل به افراد زیر سن قانونی.

"در شش سال سام خواهد بود 26 سال, راه اندازی کسب و کار حرفه ای او از خواب شاید فکر کردن در مورد ازدواج و فرزندان" Houtz نوشت. "و در شش سال ATO می تواند بازگشت به WSU و آن را انجام دهد همه را دوباره و دوباره به شخص دیگری پسر – مگر ما دستور تغییرات واقعی در حال حاضر در برادری سیستم و صنعت است که آن را bankrolls."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن