لیگ برتر فوتبال بازیکنان تحریم آموزش های ظاهری کار بست

تورنتو FC, مونترال, تاثیر و ونکوور Whitecap بازیکنان تحریم آموزش دوشنبه در آشکار کار بست بین لیگ و لیگ بازیکنا

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

تورنتو FC, مونترال, تاثیر و ونکوور Whitecap بازیکنان تحریم آموزش دوشنبه در آشکار کار بست بین لیگ و لیگ بازیکنان ارتباط است.

به نظر می رسد بازیکنان در "بازارهای متعدد" نیز در خانه مانده میان گزارش های آنها در مواجه با تهدید به تحریم توسط اتحادیه.

جلسات آموزشی هستند اما بازیکنان شده بود با استفاده از آنها با تورنتو, آتلانتا, بین میامی و اسپورتینگ کانزاس سیتی در میان کسانی که میله میله به پیشرفت را از فرد به گروه کوچک آموزشی جلسه دوشنبه.

"بازیکنان ساخته شده یک انتخاب به تمرکز وقت و انرژی خود را در یک تصمیم مهم است که شامل تهدید تحریم به جای داوطلب برای شرکت در زمینه آموزش برای مسابقات ما در حال حاضر برای حضور در ایم" مینه سوتا, ایالات هافبک اتان Finlay عضو MLSPA اجرایی هیئت مدیره. "حاضر نیست کلمه من استفاده کنید."

با فصل در خود نگه دارد از مارس 12 با توجه به همه گیر دو طرف شده اند و چانه زنی در مورد امتیازات و پرداخت.

یکشنبه شب با بازیکنان ارتباط خود را اعلام کرد عضویت حال تصویب یک بسته برای سال 2020 فصل شامل بازیکن کاهش حقوق و دستمزد و امتیازات اضافی. آن را ارائه نمی دهد اگر چه جزئیات این پیشنهاد شامل شرکت در یک تابستان مسابقات در اورلاندو است.

"در حالی که یک مشکل رای فوق العاده به چالش کشیدن بار آن گرفته شده است در مجموع به اطمینان حاصل شود که بازیکنان می تواند بازگشت به رقابت به عنوان به زودی به عنوان آنها با خیال راحت قادر به انجام این کار" تشکیلات خودگردان فلسطینی در بیانیه ای گفت. "بسته شده است به طور رسمی ارائه شده برای لیگ برای تصمیم گیری توسط صاحبان."

لیگ کاهش یافته یکشنبه شب اما گزارش ها به زودی پدید آمده است که آن را می خواستم امتیازات بیشتر.

مسائل پیچیده توسط این واقعیت است که در حالی که لیگ و PA در یک توافق جدید در مجموع چانه زنی و توافق در ماه فوریه آن هنوز به تصویب رساند.

بازیکنان پیشنهاد شامل اضافه کردن یک سال به CBA.

کار مذاکرات آمده در برابر یک پس زمینه از ناآرامی ها در آمریکا در پی مرگ جورج فلوید.

"من نمی توانم بخوابم برخی از این شب!," توییتی Mark-Anthony کی کانادایی بین المللی که نقش لس آنجلس FC. "ذهن من فقط نژادها و می رود و در مقدار زیادی از حالات ممکن است در جایی که من از دست دادن زندگی من یا من صدمه توسط یک افسر پلیس است که در زمان سوگند به محافظت از ما. نیروی پلیس خود را از دست داده اعتبار این تغییر نیاز به شروع به داخلی!"

لیگ برتر منتشر شد, بیانیه ای در روز شنبه گفت: "کل لیگ برتر فوتبال خانواده عمیقا غمگین و وحشت های بی معنی قتل جورج فلوید.

"ما ایستاده ایران با جامعه سیاه و سفید در سراسر کشور ما و به اشتراک گذاری در درد و خشم و نا امیدی. ما شما را بشنود. ما شما را ببینید. ما به حمایت شما. ما متعهد به استفاده از صدای ما و پلت فرم ما لیگ باشگاه های ما و بازیکنان ما برای ادامه به قهرمان برابری و عدالت اجتماعی است."

قبل از لیگ انتشار تورنتو مدافع جاستین فردا فکر چه بود ،

"چه مدت باید ما منتظر شنیدن از شما در مورد آنچه در جریان است در سراسر کشور ؟" او در توئیتر خود نوشت. "آیا شما نمی بینید که بازیکنان خود را در حال صحبت کردن و این مسائل برای آنها ؟ سکوت خود را پر سر و صدا است. لطفا برای حمایت از ما."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

این MLSPA صدور آن بیانیه ای در روز یکشنبه ،

"ما بازیکنان ما عمیقا بیمار توسط ادامه نابرابری و خشونت در سراسر کشور است. ما در کنار همه کسانی که در معرض ناعادلانه و نابرابر درمان به دلیل رنگ پوست خود را. ما باید متعهد به عنوان یک جامعه برای پایان دادن به این چرخه ناگوار."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن