رپتورز امید به استفاده از خود را مرحله به مبارزه با بی عدالتی و ترویج تغییر

اینها مهم و حیاتی بار برای رپتورز در بیشتر زمینه جامعه در کانادا و در خانه های خود در سراسر جهان است. آنها بای

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399

اینها مهم و حیاتی بار برای رپتورز در بیشتر زمینه جامعه در کانادا و در خانه های خود در سراسر جهان است. آنها باید نمونه برای تنظیم و مسائل مربوط به آدرس است که بسیار فراتر از ورزش است. و کسانی که مسائل مربوط به تقاضا و اقدام در هر دو بلافاصله و در دراز مدت.

"نژادی و بی عدالتی است که فقط اتفاق می افتد در امریکا این اتفاق می افتد در سراسر جهان" رپتورز به جلو هنجار پاول متولد و بزرگ شده در کالیفرنیا گفت: این هفته است. "و من فکر می کنم تمرکز شده است در ایالات متحده اما برای ما این شده است یک امتیاز به تیم تنها در کانادا و به آن پلت فرم و به صحبت کردن در مورد نابرابری و بی عدالتی Stateside و در تورنتو و کانادا به عنوان یک کل. ما در حال گرفتن است که بسیار جدی است."

رپتورز در یک وضعیت منحصر به فرد. آنها برجسته ترین تیم ملی در کانادا با طرفداران از ساحل به ساحل است که به ارائه یک پلت فرم کامل برای اثر تغییر آنها در درجه اول جوان سیاه پوست که در برخورد با سیستمیک و اغلب آشکار نژادپرستی و آنها به رهبری یک تیم رئیس جمهور در Masai Ujiri که شور و اشتیاق برای پرداختن به مسائل جدی و تمایل آنها را تغییر لجام گسیخته است.

"اکنون زمان آن است که به کسانی که سخت مکالمات و درخواست آن دسته از پرسش های دشوار" Ujiri گفت: ستاره. "مانند آیا شما تا به حال به نگرانی در مورد رنگ پوست شما? آن را در زمان تماس با آن است. اگر شما نگاه کنید به نژادپرستی و تماس با آن ،

"این یک فرصت منحصر به فرد برای نه تنها سیاه و سفید و قهوه ای مردم به صحبت می کنند و عمل می کنند بلکه مردم سفید. به خصوص سفید رهبران. هنگامی که شما به خودتان پیدا کنید در این اتاق یا آن باشگاه یا انجمن ها و وجود افراد سیاه و سفید نگاه کنید خودتان بپرسید چرا. ما همه خودمان."

اگر یک چیز وجود دارد Ujiri و رپتورز ثابت کرده است که آنها را به کلمات خود را با اقدامات زمانی که آنها نیاز دارد که باید رسیدگی شود و اشتباهات است که باید ساخته شده در سمت راست. Ujiri و MLSE مالکیت یک تلاش هماهنگ به دنبال زنان برای نقش از اهمیت زیادی در این سازمان آغاز در حدود پنج سال پیش وجود دارد که Ujiri در زمان بیش از وجود دارد در حال حاضر 15.

داشتن شناخته نژادی عدم تعادل و دانستن پیام های ارسال شده از طریق ترویج و سیاه و قهوه ای و بومی مردان و زنان به موقعیت و مسئولیت وجود دارد هیچ دلیلی برای فکر می کنم Ujiri نمی خواهد به سرعت عمل می کنند.

"ما باید به طور عمدی و عمدی در بیشتر سیاه و قهوه ای مردم فرصت" Ujiri گفت. "من باید به خودم پاسخگو و همان را انجام دهید."

وجود دارد یک تصویر بزرگتر ،

جدا از پرداختن به این مشکل در MLSE ساختار شرکت و خدمت به عنوان یک مثال برای دیگر تیم های ورزشی حرفه ای که فاقد آن هستند در رهبری — رپتورز احساس مسئولیت بیشتر جامعه در سراسر کانادا است.

بازیکنان باید همیشه احساس خویشاوندی با خود به تصویب رسید و کشور می دانند نژادی و بی عدالتی هستند و نه محدود به ایالات متحده, و آنها می خواهند به یاد بگیرند که چگونه عمیق مشکلات در کانادا و سعی کنید آنها را به آدرس. نه فقط با کلمات, اما پیدا کردن آنچه نقش آنها را مهم و واقعی تغییر دهید. شروع این روند در حال حاضر ضروری است; وجود دارد که حرکت برای تغییر واقعی است که نمی توان اجازه داد به اسراف.

"این آمریکا است که بحث ما در مورد تمام وقت, اما من فکر می کنم کسانی که مسائل نژادی هستند از سراسر جهان و پس از آن تاثیر می گذارد کانادا و من فکر می کنم ما می تواند همه چیز را که ما می توانیم و ما در حال رفتن به سعی" به جلو پاسکال Siakam گفت: در این هفته. "و در پایان روز, ما پژوهشی و انجام بهترین های ما و من فکر می کنم ما باید در رپتورز فوق العاده تیم از صاحبان به مدیریت (که در آن) هر کس که واقعا متعهد به مسائل ... و ما می خواهیم به انجام بهترین های ما به اثر تغییر و انجام کاری نوع معنی دار است.

"ما می خواهیم به حفاری های عمیق تر و پیدا کردن راه هایی برای اثر تغییر و حرفه ای و افرادی که بهتر از ما در شرایط واقعی تغییر ... این چیزی بزرگتر از ما و ما رو به عنوان کمک زیادی به ما می توانید به مطمئن شوید که ما را آن تغییرات موثر."

روند آغاز شده برای رپتورز مربی نیک پرستار که در حال حاضر درگیر با یک ابتکار عمل برای ثبت نام مهاجرین آمریکایی ها در کانادا به طوری که آنها می تواند رای در انتخابات نوامبر در ایالات متحده است. این یک ملموس مرزی برنامه برای رپتورز به انجام یک گام مهم است.

"این احتمالا واقعا پیر ابتکار است که سخت است برای دریافت پیام و امیدواریم به کمک ما امیدواریم که برای کمک به افزایش آگاهی و استفاده از سیستم عامل های ما بیش از همه چیز" پرستار گفت:. "ما فقط انجام برخی از PSA نوع چیزهایی که شما شامل تعداد کمی از بازیکنان ... فقط کارگردانی (رای دهندگان) که در آن به نحوه ثبت نام و ... و پس از آن وجود خواهد داشت یک زن و شوهر از مراحل دیگر هنگامی که ما نزدیک تر است."

Ujiri همچنین قصد دارد به استفاده از روابط نزدیک به نخست وزیر جاستین ترودو و رئیس جمهور سابق ایالات متحده, باراک اوباما, به, تغییر, نگرش, رفع مشکلات و مسائل. این بازی طولانی به تلاش برای تغییر ریشه دوانده تعصبات سیستمیک خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند و دهها همه جا از تعامل بین پلیس و شهروندان به مقامات مرزی بازدید کنندگان غربالگری و یا شهروندان ورود به کانادا.

آن را تلاش برای ایجاد یک دنیای بهتر. نمی توان آن را فورا انجام می شود اما آن را به شروع در حال حاضر.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"عشق بدون رنگ و در برخی از نقطه ما باید از خودمان بپرسیم که ما به عنوان انسان به دلیل گاهی اوقات آن را پایین می آید به بشریت" Ujiri گفت. "اگر پلیس در بوفالو نمی تواند کمک به یک پیرمرد در (زمین) خونریزی (حمله دستگیر شده در ماه گذشته بر روی ویدئو) پس از آن که شما به عنوان یک انسان دارد ؟ چه اگر بود که پدر خود را ؟

"ما نیاز به نگاه به بسیاری از سیستم های ما ... آن زمان برای تماس با آن است."

Doug Smith


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن