یک COVID-19 جدول زمانی برای مینه سوتا

مینه سوتا مانند بسیاری از کشورهای دیگر کمی بیش از چهار سال تجربه با COVID-19 بیماری کشنده ناشی از کوروناویروس.

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

مینه سوتا مانند بسیاری از کشورهای دیگر کمی بیش از چهار سال تجربه با COVID-19 بیماری کشنده ناشی از کوروناویروس.

در اینجا یک جدول زمانی از جمله رویدادهای جهانی قبل از اولین مورد در ایالت مینه سوتا:

Jan. 5: به گزارش سازمان بهداشت جهانی یک "ذات الریه علت ناشناخته" در ووهان چین مرکزی شهر از 11 میلیون نفر. در ایالات متحده, واشنگتن خود را ثبت اولین مورد کمتر از سه هفته بعد.

Jan. 13: مورد اول از رمان coronavirus خارج از چین ثبت شده است در تایلند است.

Jan. 31: در ایالات متحده فدرال اداره بهداشت و خدمات انسانی اعلام ملی اضطراری برای بهداشت عمومی.

Feb. 6: اولین شناخته شده COVID-19-مربوط به مرگ در ایالات متحده رخ می دهد در شهرستان سانتا کلارا, کالیفرنیا, با توجه به پس از مرگ نتایج آزمون هستند که به طور گسترده ای گزارش داد تا ماه آوریل است. مقامات در شهرستان کینگ بشویید. شناسایی دو ویروس های مربوط به مرگ و میر در فوریه. 26.

مارس 1: New York City سوابق خود اولین مورد از این رمان coronavirus. بیمارستان ها به سرعت غرق تقاضا برای تخت هواکش و نیروی انسانی. این شهر پیشی 59,000 موارد و 1 ، 000 مرگ و میر در پایان ماه.

6 مارس: مینه سوتا وزارت بهداشت تایید دولت اولین مورد از coronavirus یک شهرستان رمزی بیمار که شروع به توسعه علائم در فوریه. 25.

مارس 11: این که اعلام این رمان کروناویروس یک بیماری همه گیر. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام ممنوعیت سفر در 26 کشور اروپایی است.

مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz اعلام زمان صلح و وضعیت اضطراری برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان کمیسیون بهداشت و درمان Jan مالکوم به نظر می رسد در دولت و کنگره آمریکا در St. Paul جمعه, مارس 13 سال 2020 است. (دیو Orrick / پایونیر پرس)

مارس 13: رژیم صهیونیستی است. تیم Walz اعلام زمان صلح و وضعیت اضطراری در مینه سوتا است. مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام اضطراری ملی.

مارس 15: مینه سوتا, تایید اولین مورد از "جامعه گسترش" یا عفونت ترسیم شده از یک کشور مقیم خود را به دیگری به عنوان مخالف به مسافرت های بین المللی.

مارس 16: Walz محدود تمام مینه سوتا کافه ها و رستوران ها به تحویل و carryout و بسته مو سالن آرایشگاه ها و مکان های دیگر از "عمومی محل اقامت است."

19 مارس: یک Ramsey County ساکن در 80s, اولین فرد شناخته شده به مرگ از COVID-19 در مینه سوتا است.

آوریل 25: Walz مسائل مربوط به اقامت در خانه جهت, مینه سوتا, بسته شدن غیر ضروری کسب و کار و مدارس و سالن های ورزشی سرپوشیده و اماکن تفریحی و غیرضروری خرده فروشان به جز منظقه انتخاب کنید تا. منظور است که در ابتدا مجموعه ای به پایان می رسد مارس 10, است, بعد, تمدید چند بار.

Coronavirus hospital bed
یکی از منفی جریان هوا در اتاق های Bethesda در بیمارستان سنت پل در پنج شنبه, مارس 26 سال 2020 است. (جان Autey / پایونیر پرس)

مارس 26: M بهداشت فرویو تبدیل بتسدا توانبخشی بیمارستان در خارج از مرکز شهر سنت پل به 90-تخت COVID-19 مرکز به شدت بیمار بیماران.

May 14: دو مطالعات منتشر شده در هفته نامه مجله پزشکی BMJ پیدا کنید که هیدروکسی کلروکین ضد مالاریا مواد مخدر بود که تبلیغ با مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک درمان امیدوار کننده برای COVID-19 ارائه شده بدون سود به شدت بيمار در چین و فرانسه است.

مه 18: مینه سوتا خرده فروشان مجاز به بازگشایی در 50 درصد ظرفیت است. مکان های عبادت و تفریح در فضای باز و فعالیت های رانندگی در, حوادث رزومه زیر مشخص شده در دستورالعمل.

مارس 22: یک مطالعه جدید در مجله پزشکی انگلستان نشان می دهد که یک داروی ضد ویروسی شناخته شده به عنوان remdesivir می تواند سرعت بهبود زمان در بسیاری از COVID-19 بيمار هر چند آن را نشان داد بدون سود به شدت بیمار بیماران در تهویه.

مه 28: مینه سوتا گزارش 35 مرگ و میر مربوط به ویروس, بالاترین, یک روز در مجموع پس از جمع آوری داده ها آغاز شد و در اواخر ماه مارس است. تعداد کل Minnesotans بستری در یک زمان برای COVID-19 قله در 606 در این تاریخ و پس از آن کاهش می یابد.

مه 30: مینه سوتا وزارت بهداشت گزارش می دهد که بیش از 1000 دولت ساکنان شناخته شده فوت کرده اند این ویروس.

ژوئن 1: آرایشگاه بازگشایی در مینه سوتا در ظرفیت محدود. رستوران رزومه فضای باز ناهار خوری. استخرهای مجاز به بازگشایی برای سازماندهی برنامه های جوانان تنها.

ژوئن 3: در یک مطالعه منتشر شده در مجله پزشکی نیوانگلند دانشگاه مینه سوتا محققان می گویند آزمایش های بالینی نشان می دهد هیدروکسی کلروکین را فراهم می کند هیچ پیشگیرانه سود در برابر عفونت برای بیماران زندگی با یک شریک آلوده.

با پوشیدن ماسک خود سرور پاول Danek ارائه ناهار منظور یک جدول به عنوان Downtowner Woodfire کوره بازگشایی برای داخل سالن ناهار خوری در سنت پل در چهار شنبه 10 ژوئن 2020. (جان Autey / پایونیر پرس)

ژوئن 10: مینه سوتا رستوران ها مجاز به بازگشایی در 50 درصد ظرفیت با ماسک های مورد نیاز برای کارگران است. استخرهای مجاز به بازگشایی در 50 درصد ظرفیت است.

16 ژوئن: یک مطالعه ملی در بریتانیا نشان می دهد که کم هزینه استروئید — دگزامتازون — کاهش مرگ و میر در میان به شدت بیمار COVID بیماران به میزان یک سوم است.

اواخر ماه ژوئن: مرگ, شمارش, گزارش روزانه توسط مینه سوتا وزارت بهداشت به طور معمول قطره به تک رقمی. اعداد به اوج خود رسید و در 35 مرگ و میر در آوریل 28.

جولای 3: تگزاس که تا به حال به پایان رسید stay-at-home سفارشات در 30 آوریل بار دیگر می پرسد ساکنان دولت به ماندن در خانه و نیاز به پوشش صورت در اماکن عمومی در شهرستانهای با بیش از 20 موارد مثبت.

جولای 6: COVID-19 مرگ و میر پیشی بگیرد 130,000 در آمریکا بیش از 2.9 میلیون آمریکایی آلوده شده اند.

جولای 7: در فلوریدا مقامات دولتی گزارش می دهند که حداقل 56 واحد مراقبت های ویژه در ظرفیت 35 بیمارستان ها در حال نزدیک شدن به ICU ظرفیت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب