از پزشکان 7/4 - Sat, 04 Jul 2020 PST

توسط حوا شیشه گر, M. D., و الیزابت Ko, M. D. اندروز McMeel پیوند سلام دکتر: ما پدر مبتلا به سرطان ریه و اخذ خ

توسط NASERINEWS در 14 تیر 1399

توسط حوا شیشه گر, M. D., و الیزابت Ko, M. D. اندروز McMeel پیوند

سلام دکتر: ما پدر مبتلا به سرطان ریه و اخذ خواهد شد شیمیدرمانی و پرتودرمانی. من واقعا مطمئن نیستم که چگونه کار می کنند و یا چرا او را به هر دو. ما باید دریافت نظر دوم?

خواننده عزیز: ما با استفاده از کلمه "سرطان" برای اشاره به گروهی از بیماری ها است که در آن سلول های غیر طبیعی در داخل بدن شروع به تقسیم غیر قابل کنترل است. آنها قادر به فرار از دفاع طبیعی بدن و در طول زمان آنها می توانند در سراسر بدن است. هدف از درمان سرطان است که برای جلوگیری از این سرکش سلول از تقسیم. این است که با دست یا با کشتن سلول های سرطانی آشکار و یا اخلال در DNA و در نتیجه توانایی خود را به تقسیم. پرتودرمانی و شیمی درمانی هستند دو تا از رایج ترین درمان سرطان. اگر چه هر یک از این نسخهها کار میکند برای جلوگیری از پیشرفت بیماری و عمل آنها را در راه های مختلف.

شیمی درمانی یک درمان است. که بدان معنی است که تخصصی داروهای مورد استفاده در شیمی درمانی تجویز می شود از طریق جریان خون به طوری که آنها می تواند رسیدن به و عمل بر سلول ها در سراسر بدن. بیش از 100 نوع شیمی درمانی داروها سقوط به پنج دسته عمده. هر یک از این دارو دسته ها رفتار در راه های مختلف اما همه همان هدف: هدف مختل کردن چرخه زندگی سلول ها در داخل بدن که به سرعت در حال تقسیم است که شامل سلول های سرطانی.

داروهای شیمی درمانی بسیار قدرتمند است. چرا که آنها گردش به تمام نقاط بدن عمل می کنند همه به سرعت در حال تقسیم سلول ها در بدن از جمله کسانی هستند که سرطان است. این شامل ریشه های مو که, است که چرا ریزش مو رخ می دهد در بسیاری از بیماران مبتلا به سرطان تحت شیمی. سایر عوارض جانبی شامل تهوع, استفراغ, خستگی, کم خونی و عفونت است.

پرتو درمانی در مقابل یک درمان موضعی. این اهداف یک بخش خاص از بدن که در آن سلول های سرطانی یافت می شود. این انرژی قدرتمند – تحویل از طریق اشعه ایکس, اشعه گاما, پرتوهای الکترون یا پروتون – از بین می برد و سلول های سرطانی و آسیب های DNA خود را به عنوان به خوبی. این مانع سرکش سلول از تقسیم و رشد و در نتیجه توقف خود را گسترش.

برخی از تابش درمان شامل خوردن تزریق و یا جایگزینی یک ماده رادیواکتیو که هم واقع و یا متصل به سلول های سرطانی. اگر چه اثر بر روی سلول های غیر سرطانی است که به عنوان شدید در پرتو درمانی به عنوان آن است که در شیمی درمانی سلول های سالم را دریافت آسیب دیده است. این نتایج در عوارض جانبی مانند مشکلات پوستی در تحویل سایت و خستگی.

بسته به نوع سرطان و تا چه حد از آن گسترش یافته است آن را غیر معمول نیست برای درمان های مختلف با هم استفاده می شود. این شامل شیمی درمانی و پرتو درمانی و همچنین به عنوان عمل جراحی پیوند سلول های بنیادی هورمون درمانی و هدفمند دارو و درمان.

در انواع خاصی از سرطان ریه, مطالعات نشان داده اند که با استفاده از شیمی درمانی همراه با پرتو درمانی می تواند به بهبود نرخ بقا. در حالی که تابش موثر در هدف قرار دادن تومورهای جامد شیمی درمانی عمل می تواند بر سلول های سرطانی در سراسر بدن از جمله کسانی است که هنوز رتبهدهی نشده است شناخته شده است.

درمان سرطان ریه است که به سرعت در حال پیشرفت میشه. به همین دلیل آن را اغلب مفید برای بیماران به صورت خود و طرح درمان مورد بررسی توسط پزشک یا تیم پزشکی که متخصص در این بیماری است. برای جلوگیری از هزینه های غیر منتظره بررسی با بیمه گر خود را برای راهنمایی در آن پزشکان و امکانات تحت پوشش طرح خود را.

ارسال سوالات خود را به askthedoctors@mednet.ucla.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب