۸ علت روشن شدن و کار نکردن ماشین لباسشویی با راه حل تعمیر

در صورتی که به طراوت فیوز را تعویض کرده اید و یا از سالم آن مطمئن هستید، اتصالی در سیم کشی و مشکل سیم پیچ رویک

توسط NASERINEWS در 10 آبان 1401
در صورتی که به طراوت فیوز را تعویض کرده اید و یا از سالم آن مطمئن هستید، اتصالی در سیم کشی و مشکل سیم پیچ رویکرد انداز دستگاه ممکن است برهان این می باشد که خودرو لباسشویی فیوز می پراند. در ابتدای ورودی لوله آب شستشو، شیر برقی محل ورود آب وجود دارد. زمانی که لباس ها را در اتومبیل لباس‌شویی توشه گذاری می کنید، همین دریچه به طور مداد باز می شود و بسته به میزان آب گزینه نیاز، آب وارد می نماید و آن‌گاه به طور مداد بسته می شود. دسته‌بندی نشده ماشین لباس‌شویی از لوازم خانگی پراستفاده و کاربردی در هر منزل ای به شمار می رود. این دستگاه ها روند شستشوی البسه ها را اساسی رتبه دمای آب متمایز قابلیت پذیر می سازند. بر همین اساس، در ساختار دستگاه لباس‌شویی رتبه دمای آب متمایز تعریف‌و‌تمجید شده است.

علت نچرخیدن خودرو لباس‌شویی و منش حل برطرف کردن ایراد آن

یکی از همگانی ترین مشکلاتی که اکثری از اشخاص ممکن میباشد در حین کار کردن با خودرو لباس‌شویی حیاتی آن مواجه شوند؛ نچرخیدن خودرو لباس‌شویی است. اتومبیل لباسشویی از دستگاه های تقریبا حساسی میباشد که در صورت سرویس دیر زمان و به کارگیری اشتباه ممکن هست عملکرد درست خود را از دست بدهد و به ایراداتی مثل نچرخیدن مبتلا شود. چنانچه می خواهید به رخ حرفه ای تعمیرات به نقل از لباس‌شویی را یاد بگیرید سفارش می نماییم در زمان آموزش تعمیرات اثاثیه خانگی برق گستران تصویب نام کنید. احتمال لاستیک دور درب خودرو لباسشویی پاره شده می باشد و نیاز به ردوبدل دارد. آن‌گاه از این‌که حدود یک دقیقه از همین مورد قضیه گذشت، دوباره اتومبیل لباس‌شویی دوو را به الکتریسیته وصل کنید. آنگاه از این سطح باز و بسته نمودن درب لباس‌شویی را شروع کنید. در اتومبیل لباس شویی های درب از جلو قطعه ای به نام یاری فنر قرار دیتا می شود تا از حرکت بیش از حد دیگ دستگاه دوری کند. اکنون در صورتی که مدت روزگار زیادی می باشد که از اتومبیل لباس شویی خود به کارگیری می کنید و تا به اکنون علت واضح نشدن ماشین لباسشویی این قطعه را بده بستان نکرده اید واجب است نسبت به ردوبدل آن مبادرت نمایید تا از این لرزش ها و تکان تناول کردن های آزار دهنده خلاص شوید. ۸ علت کار نکردن اتومبیل لباس‌شویی بعد از آن از آبگیری را در همین مقاله تحلیل کردیم. کلیه دستمزد دنیوی و معنوی همین تارنما متعلق به پایگاه خبری تحلیلی افکارنیوز می باشد و به کارگیری از مطالب اهمیت ذکر مرجع بلامانع است. سرکه باقی ما‌نده شوینده را از بر روی لباس پاک کرده و مو و کرکی که به لباس چسیبده است را قطع می کند. در صورتی که مخزن لباس‌شویی تمیز نباشد املاح و مواد معدنی و همچنین شوینده هایی که در دیواره ها عده شدن به صورت لک بر روی لباس ها پدیدار می شود. گاهی وقت ها نیز علت سر و صدا در زمان خشک کردن لباس‌ها می تواند، سگک، کمربند و یا حتی دکمه‌ لباس باشد. در واقع بایستی به ترازو ای دیگ شستشو را پر کرد که به اندازه یک وجب دست، بالای دیگچه خالی باشد. از این رو کارایی کنید در هنگام انتخاب لباس ها برای شستشو، به دانسیته که از دیگچه خواهند گرفت توجه نمایید.
  • در رخ خرابی هیدروستات، دیتاها درست به موفقیت منتقل نمی شود و در نتیجه شیر برقی همیشه آبگیری می نماید و دستگاه به سطح آن‌گاه نمی رود.
  • در این مورد ماشین لباسشویی روشن می شود ولی عمل نمی کند.
  • سامی تکنیک مفتخر می باشد با بهره مندی از فناوری های به روز و دارا بودن نیروهای متخصص و وفادار و کارآمد حساس بیش از یک ده سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات لوازم خانگیپیشرو باشد.
  • پیش از انجام هر کاری توصیه می‌کنیم مبداء صداهای اضافی خودرو لباس‌شویی را پیدا کنید و بعد به حل مشکلات آن بپردازید.
  • در همین نوشته کارایی کردیم شما را حساس دلایل ایجاد صداهای گوش خراش لباس‌شویی زمان شستشوی لباس آشنا نماییم و سوال شما را پیرامون چرا ماشین لباسشویی صدا میدهد پاسخ دهیم.
همچنین در صورت خرابی کابل، ممکن می باشد نیاز به تعویض آن باشد. موارد گفته شده می توان تا حد زیادی ایراد تمیز نشستن خودرو لباسشویی را برایتان حل کند. چنانچه نقص‌ تان کلیدی هیچ یک از موردها بالا مطابقت نداشت، برای تعمیر اتومبیل لباس‌شویی تان از یک کارشناس امداد بگیرید. تعمیرکاران ما در تمام ساعت ها روز و در کل منطق تهران آماده سرویس رسانی به شما هستند. به همین رخ که ، هر گاه لباسشویی شروع به کار کند ، باید درب آن بسته شده و قفل شود و تا زمانی که قفل نشود لباس‌شویی آغاز به کار نخواهد کرد ؛ چون احتمال گشوده شدن درب زمان چرخش دیگ وجود دارد.

پمپ تخلیه آب:

شما به جهت پیدا کردن عیب دقیق، تست‌های زیادی رو می بایست انجام بدید و اگر تخصصی کافی نداشته باشید یا تعمیرکاری که تجربه‌ی زیادی نداره، آغاز به تعمیر همین ایراد کنه، ممکنه مشکلات دیگه‌ای در حین عیب یابی رقم بخوره. گاهی وقت ها هم به عامل فرسایش و طول قدمت بالای پمپ از کار می افتاد. در این آیتم پمپ حتما بایستی تعویض گردد که در قسمت آنگاه توضیح خوا هیم داد. برای همین فعالیت باید حتماً حساس یک تعمیرکار ماشین لباسشویی تماس بگیرید و به جهت بده بستان پمپ تخلیه لباسشویی اقدام کنید تا خلل عده شدن آب در آن را برطرف کنید. لباس‌شویی های برندهای متفاوت این اختلال را دارای کدهای مختلفی به اطلاع مصرف کننده می رسانند. یکی دیگر از ایراداتی که ممکن هست در ماشین لباس‌شویی صورت دهد، مشکلاتی در راستا آبگیری می‌باشد که این گونه از ایرادات به شکل‌هایی که ابلاغ خواهد شد ممکن هست نمایان شود. در صورتیکه اهمیت انجام دادن همین موردها خلل برطرف نشد می‌توانید بر روی امداد متخصصان گلدیران برای تماشا و تعمیر اتومبیل لباسشویی ارزشمندتان حساب کنید. در غایت اگر اهمیت نظارت کردن همین موارد دستگاه پر‌نور نشد، احتیاج می باشد که تعمیر لباسشویی ال جی توسط کارشناس متخصص انجام شود؛ برای از بین بردن خلل می‌توانید حیاتی نمایندگی تعمیر لباس‌شویی ال جی در تماس باشید. فعالیت نکردن ماشین لباس‌شویی میتونه به ادله خراب شدن شیربرقی باشه. از این رو، پیش از این که نگران چیز دیگری باشید، دمای آب را محاسبه کنید. در صورتی که مشکلی را در آن ندیدید البته همچنان شاهد داغ شدن خودرو لباسشویی بودید، اختلال از جای دیگری خواهد بود. ساختاری که در این ماشین‌ها طراحی شده، به جهت لباس‌های متفاوت طراحی شده است. کلیدی همین وجود، بروز مشکلات متعدد در لباس‌شویی همواره محتمل خواهد بود.

۴- پمپ تخلیه  ماشین لباسشویی را تحلیل نمایید :

چنانچه تمام پارامترها طبق استاندارد باشند، در نشانگر خودرو لباسشویی‌های دوو هر عدد به معنای یک دقیقه است. البته درصورتیکه هرکدام از پارامترهای Why is my washer not spinning out all the water? مربوطه جابه‌جا شود، دوران به شکل اتوماتیک ارتقاء یا کاهش پیدا می‌کند. در رخ نچرخیدن دیگ لباسشویی، خوب تر می باشد سبد محرک را باز‌نگری کنید. اگر ایرادی در تایمر یا موفقیت لباس‌شویی هایسنس وجود داشته باشد ممکن هست ولتاژ ضروری به جهت کارایی شیر برقی به آن نرسد و آبگیری انجام نشود که راهکار موجود در همین شرایط تعویض تایمر یا این که برد است. به جهت تست تایمر می بایست در حین تراز آبگیری، ولتاژ کنتاکت های تایمر یا این که پایانه های الکتریکی پیروزی میزان گیری شود. این میزان گیری به برهان خطر الکتریسیته گرفتگی باید توسط تعمیرکار مجاز و فن ای انجام شود. لوله تخلیه سبب ساز می شود آب آلوده حاصل از شستشو لباس را از ماشین لباس‌شویی خارج کند. پمپ تخلیه آب، آب را از ماشـین لباسـشویی تخلیه می نماید و در دو سطح ی شستشو و سطح ی آب گیری عمل می کند. لباس‌شویی candy, مدلcb52t دارم و الان دیگه نیکی خشک کن میچرخه نه لباسشویی، تنها آبگیری میکنه وتخلیه.

دیگ شستشو:

این آموزشگاه دارای به کارگیری اساتید با تجربه و متخصص بر همین هدف میباشد که مفاهیم الکتریسیته و الکترونیک را به رخ تماما عملی و پروژه محور به کارآموزان علاقه مند انتقال داده و آن ها را به جهت ورود به بازار کار آماده و تربیت نماید. همینطور از محافظ مطمئن جهت وصل کردن دوشاخه ماشین لباس‌شویی به کارگیری فرمائید و به هیچ تیتر از سیم‌های سیار غیر اعتبار به کار گیری نکنید. احتمال دارد اساس های دستگاه تنظیم نباشد و یا این‌که امداد ها مشکل داشته و یا این که اینکه درام دستگاه تاب داشته و خلل داشته باشد. احتمال دارد یاری فنر، لگن دستگاه و یا این که آبکش نقص‌ داشته باشد. لباس ها به طوری که دورتادور دیگ لباس‌شویی به یک اندازه لباس قرار گیرد، مجدد لباسشویی را پر‌نور کنید.

دریچه ورودی آب

دستگاه هایی که از برعلیه باز می شوند به جهت خشک نمودن لباس سرعت چرخش بیشتری دارند. به این ترتیب دستگاه به راحتی تعادل خود را از دست داده و می بایست هر چندین ماه یک بار تراز شود. باید تمام دستگاه را به جلو آورده و پایه های عقبی 9 تا 12 سانتی متر از کاف بالا بیایند. در غیر این شکل می بایست دستگاه را مجددا به جلو کشیده و دارای چکش اساس ها را شل کنید.

روش‌های برطرف کردن خلل تخلیه نشدن آب لباسشویی

در بعضا از نوع ها حساس حجم و وزن بالاتر، اگر سوئیچ درب خراب باشد، دستگاه مهم آب لبریز نمی شود و علت پر‌نور نشدن ماشین لباس‌شویی میباشد. در خودرو لباس‌شویی دوقلو، نصیب خشک کن یک ترمز دارااست که زمانی حین فعالیت درب خشک کن رو باز میکنید ترمز فعال می شود و موتور خشک کن متوقف میشود. در این اختلال شما احتمال این میباشد که اهرم راحت شده و ترمز کلیدی فولی خشک کن مقداری مشغول می باشد . این گزینه را چک کردن کنید و در صورتی که نقص‌ از ترمز نبود و موتور تمام آزاد بود میتواند از فساد خازن و یا خود موتور خشک کن باشد. به این معنی که یه زوری میزنه به دور اولش یه ۱۰ سانی میچرخه بعد از آن دیگه به هیچ وجه نمیچرخه و هی زور میزنه تا بچرخونه. از قطعات و اثاثیه غیر استاندارد به جهت تعمیر دستگاه شما استفاده می‌کنند. گهگاه وقت ها ممکن می باشد آن‌گاه از 24 ساعت استفاده از دستگاه داخل لباسشویی پر از آب شود. از برنامه RINSE برای تمیز شدن لباس می‌توانید به کارگیری نمایید (البته بعضا از مدل‌ها این برنامه را ندارند). حتما نظارت نمایید که شیر آب خانه گشوده باشد و قطعی آب وجود نداشته باشد . آیا دوشاخه مشکلی ندارد؟ به‌این معنا که کاملا باطن پریز باشد یا این که صورت ظاهری دوشاخه دفرمه نشده باشد. در صورت دفرمه شدن دوشاخه می بایست تکنسین جهت از بین بردن خلل دو شاخه مراجعه کند. بهترین راهکار به جهت تهیه و تنظیم دمای آب، مراجعه به دفترچه راهنما و کاتالوگ خودرو لباس‌شویی می باشد. ناگفته نماند که مرتبه دمای آیتم به کار گیری برای البسه پشمی حساس مرتبه دمای لباس های نازک تفاوت دارد. بنابراین، اصلی تنظیم رتبه دما به راحتی می قدرت ایراد داغ شدن آب لباسشویی را برطرف نمود. اتصالی در سیم پیچی داخلی اتومبیل لباسشویی، باعث انتقال جریان الکتریسیته به بدنه دستگاه شده است. در شکل ردوبدل دستگاه، دستگاه سوای لرزش و کاهش دهنده صدا را خریداری کنید. در صورتی که دستگاه را در آشپزخانه یا نزدیک اتاق خواب می گذارید این مسئله مضاعف حیاتی خواهد بود. 2- نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز یا این که بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران و خلاف حیاتی قوانین مرزو بوم منتشر نمی‌شود.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن