سیاه پوستان همه کانگوروها بحث در مورد اتحادیه اروپا, لیگ هیبرید مطابقت

ولینگتون, نیوزیلند, نیوزیلند راگبی تایید کرده است این است که در مذاکرات بیش از یک هیبرید مسابقه بین سیاه پوستا

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

ولینگتون, نیوزیلند, نیوزیلند راگبی تایید کرده است این است که در مذاکرات بیش از یک هیبرید مسابقه بین سیاه پوستان همه و استرالیا در لیگ ملی راگبی, تیم کانگوروها.

مدیر اجرایی علامت رابینسون به خبرنگاران گفت: در نیوزیلند در روز پنج شنبه است که "تا به حال این گزینه قرار داده و به آمریکا" از پخش یک 14-a-side مسابقه بین دو تیم در ماه دسامبر.

سیاه پوستان همه شده اند غالب یک تیم بین المللی در 15-یک-طرف اتحادیه راگبی با بیش از 80 درصد برنده رای بیش از 115 سال است. کانگوروها شده اند به طور مشابه برتر در 13-a-side لیگ راگبی.

اگر چه راگبی لیگ یک شاخه از اتحادیه راگبی — ورزشی متلاشی بیش از 100 سال پیش —آنها قابل ملاحظه ای در سبک های مختلف و مهارت-مجموعه. توافق بر مجموعه ای از قوانین است که با توجه هر دو کد به احتمال زیاد دشوار خواهد بود.

رابینسون تاکید نیوزیلند راگبی را اولویت این است که برای ایجاد یک آزمون زمانبندی برای سیاه پوستان همه در برابر مخالفان سنتی از جمله استرالیا قهرمانی را قبل از پایان سال است.

سیاه پوستان همه شد با توجه به بازی ولز و اسکاتلند در ماه ژوئیه اما کسانی که در آزمون مسابقات رها شده اند به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. Bledisloe مسابقات جام جهانی در برابر رقابت ممکن است قادر به جلو بروید در اوایل اکتبر اگر هر دو کشور قادر به کنترل شیوع ویروس.

آزمون مقابل نیمکره شمالی تیم بعید است که در این سال هر چند نیوزیلند راگبی امیدوار است برخی از مسابقات ممکن است در ماه نوامبر یا دسامبر.

"مفهوم سیاه پوستان همه بازی کانگوروها بعد از آن در سال, ما باید بسیار روشن است که اولویت ما این است که ما می خواهیم سیاه پوستان همه به بازی راگبی بین المللی باقی مانده از سال و ما صحبت کردیم در مورد عدم ارتباط با آن" رابینسون گفت.

"اما کاملا ما تا به حال این گزینه قرار داده و به ما این هیبرید بازی با کانگوروها. این یکی از بسیاری از حالات مختلف در یک منحصر به فرد سال مانند این است که ما با توجه با به دنبال نوآوری و داشتن تمرکز در تلاش برای در نظر گرفتن درآمد-تولید ایده است."

رابینسون گفت: مفهوم cross-کد مسابقه "جدید نیست" و تا به حال بحث شده است به تازگی به عنوان 2017.

"در این مرحله به دلایل مختلف آن را گرفته هر بیشتر," او گفت:. "ما علاقه مند به یادگیری بیشتر به عنوان ما یک طیف وسیعی از چیزهایی که قرار است به ما در حال حاضر است.

"ما در کار است که از طریق و از طریق مناسب فرایند در شرایط تصمیم گیری اگر ما آن را احساس کردم و شایستگی آن را بیشتر."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

کانگوروها مربی Mal Meninga بود مثبت تر کرد و گفت نیوزیلند و استرالیا هستند که در "مذاکرات جدی" بیش از این پیشنهاد و آزمایشی تاریخ Dec. 5 تعیین شده است هر چند یک محل نبوده است تایید کرد.

"من مشتاق به ایجاد این اتفاق می افتد," Meninga گفت بریزبن Courier-Mail روزنامه. "ما می خواهیم به بازی بازی های تمام سیاه پوستان. امیدوارم ما می توانیم این مفهوم در خارج از زمین."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن