مستقیم صحبت کردن در بسکتبال و نژاد پرستی به ارمغان می آورد رپتورز هم نزدیک پرستار مربی ورزش می گوید

مکالمات نیک پرستار با رپتورز این روزها در مورد مسائل از اهمیت زیادی در زندگی و مرگ, مسئولیت اجتماعی و نیاز به

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

مکالمات نیک پرستار با رپتورز این روزها در مورد مسائل از اهمیت زیادی در زندگی و مرگ, مسئولیت اجتماعی و نیاز به تغییر بزرگ و آشتی بزرگ.

انتخاب-و-رول و بازی چرخش و ترکیب هیرو و ادم تنومند و بدقواره ترکیب اولیه می توانید صبر کنید. وجود دارد بیشتر مسائل مهم در دست است.

حتی با یک مسیر دفاع از عنوان NBA تیم خود را برنده تقریبا یک سال پیش به روز در حال تبدیل شدن روشن تر, پرستار می یابد خود را به گوش دادن به یادگیری و کار کردن با بازیکنان خود را در نژادپرستی و خشونت پلیس و زندگی واقعی و مسائل هستند که به دور از زمانیکه وجود ورزشکاران حرفه ای به عنوان آنها در مورد شغل.

آن بوده و روشنگر.

"قطعا اگر همه ما آموخته اند که چیزی در اینجا به تازگی پس ما توجه نمی بسیار خوب" سر مربی گفت: در یک کنفرانس تلفنی سه شنبه.

چه پرستار آموخته شده در جلسات اخیر — "ما تا به حال چندین تماس (با بازیکنان ما) که هیچ ربطی به بسکتبال در همه" — حیطه زد از داستان در مورد کشیده شدن توسط پلیس بدون هیچ دلیلی به درمان های دیگر در دست پلیس است.

شنیدن داستان ضربه و کمک کرده است.

"من فکر می کنم وجود دارد مطمئنا درک عمیق تر و حتی شاید نزدیکی میان کارکنان ما و بازیکنان ... (وقتی که) شما را وادار به یادگیری بیشتر در مورد یک فرد و چه آنها بوده است و از طریق آن همیشه کمک می کند تا شما در همدلی خود را نسبت به آنچه آنها را از طریق بوده است و آنچه که آنها در حال رفتن را از طریق," او گفت:. "و سپس شما می توانید همیشه وجود دارد به گوش دادن دوباره در آینده."

که نزدیکی است فقط تمدید با تیم رپتورز که همواره نشان داده شده است اندازه گیری زیادی از هم و درک مولفه های کلیدی به آن در دادگاه موفقیت است. آن را قطعا باید آنها را در وضعیت روانی برای رسیدگی به عمل خرد کردن یا اسیاب که در آینده پس از ماه عدم فعالیت. خواهد شد که پرستار پیام هنگامی که کسب و کار واقعی بسکتبال در دست است.

"من قصد دارم به احتمالا چنگ در برخی از همان چیزهایی که من همیشه هارپ: ما یک تیم خوب در خانه ما یک تیم خوب در جاده, ما واقعا نمی مراقبت که در آن ما باید برای بازی," او گفت:. "این بدان معناست که ما باید به خوبی در خنثی است. و من فکر می کنم این تیم را دوست دارد به بازی. ما عشق را به رقابت ما عشق به سعی کنید به همه چیز شکل و در پایان روز همه چیز است که رفتن در زمانی که شما در نهایت رسیدن به آنجا و توپ بالا می رود شما می توانید لیزر تمرکز و کار در دست انجام می شود؟"

بخشی از دلیل رپتورز واقعا شیرجه زده جزئیات به از سرگیری NBA فصل برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 31, است که بسیاری از سوالات پاسخ داده نشده باقی می ماند.

آنها نمی دانند که برای مطمئن شوید که آنها را در بازی هشت "بذر بازی" است که قبل از پلی آف و یا حتی در جایی که آنها را نگه دارید اردوگاه آموزشی قبل از رفتن به اورلاندو و NBA حباب در ماه آینده.

مرز مسائل پیچیده آن را بیشتر برای رپتورز از هر تیم دیگر — اجباری 14 روز در قرنطینه پس از عبور به کانادا باقی می ماند — و پرستار گفت: انواع احتمالات هستند که مورد بحث و بررسی روزانه.

"ما نوع فکر در مورد حالات مختلف رفته و از طریق هر یک از کسانی که" او گفت:. "ما واقعا تصمیم نهایی در تاریخ به reconvene و یا که در آن ما در حال رفتن (برای اردوگاه) و یا هر یک از این نوع از مسائل است. ما برنامه ای در هر دو طرف مرز فقط برای انجام آن را به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

پرستار گفت: همه نشانه این است که بازیکنان در شکل فیزیکی خوب به عنوان آنجا که ممکن است با توجه به آنها محروم بودند بدنسازی دسترسی برای سه ماه باقی می ماند و قادر به به طور کامل آموزش. تاکید بسیار قرار داده خواهد شد در برگشت به بازی شکل هنگامی که آن را اجازه داده شده تفاوت آشکار بین کار کردن به صورت جداگانه و تپش از بالا و پایین رفتن یک دادگاه در شیب کامل.

اما فقط به عنوان مهم خواهد بود دست زدن به روان خرد کردن — رفتن بیش از حد سخت و بیش از حد سریع در یک وضعیت نا آشنا نیست. تیم های که رفتن به عمق برگشتی ممکن است مجبور به صرف بیش از دو ماه در مجازی انزوا برای سلامت و دلایل ایمنی و که در حال رفتن به آزمون روانی را حل کنیم.

"من فکر می کنم هر کسی ترک برای یک هفته دو West Coast road trip نگرانی در مورد ترک خانواده خود را بنابراین این بار 10 یا هر آنچه در آن است" پرستار گفت:. "من فکر می کنم زمان و ذهنیت از ظهر از ماندن, همه آن چیزهایی که نیاز به در نظر گرفته شود زیرا هنگامی که شما را در رفتن به شما در."

Doug Smith


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن