NHLers احساس برای بالا چشم انداز غیر معمول در پیش نویس سال به دلیل همه گیر

کانر McDavid وضوح به یاد هیجان NHL 2015 پیش نویس است.با شنیدن نام او به نام Edmonton Oilers این سر و صدا از جم

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

کانر McDavid وضوح به یاد هیجان NHL 2015 پیش نویس است.

با شنیدن نام او به نام Edmonton Oilers این سر و صدا از جمعیت نوردی در مرحله لرزش دست با کمیساریای گری Bettman کشیدن در یک ترد, new jersey.

"این یک تجربه خاص," McDavid به یاد می آورد شده است.

Auston ماتیوز همان هیجان و 12 ماه بعد وقتی Toronto Maple Leafs همچنین اعلام کرد نام خود را برای اولین بار به طور کلی.

"باور نکردنی ... یک دستاورد بزرگ و بسیار حقیقی."

همه چیز خواهد شد بسیار متفاوت برای کلاس 2020.

این presumptive شماره 1 انتخاب کنید در آینده پیش نویس الکسیس Lafreniere راه انداخت و به همان احساس تورم از احساسات ماه آینده در زنگ مرکز در مونترال یک درایو کوتاه از زادگاه خود سنت اوستاش, Que.

بود که قبل از COVID-19 همه گیر آورده هاکی و بسیاری از جامعه به توقف screeching.

NHL به تعویق افتاد پیش نویس خود را و سالانه ترکیب — یک رویداد مهم که در آن تیم به مصاحبه بهم زدن و prod بیش از 100 از چشم انداز بالا — دو هفته پس از این فصل بود متوقف شد مارس 12 با 189 بازی در سمت چپ بر روی برنامه.

مقدار زیادی از تصمیمات بزرگ باقی می ماند از جمله اینکه آیا یا نه این لیگ می تواند بازگشت به بازی بعد از این بهار یا تابستان در برخی از ظرفیت اما یک چیز تقریبا قطعی است: یک بار سفارش مصمم است و تاریخ تنظیم این پیش نویس را نگاه بسیار متفاوت است.

لیگ می تواند برای یک قالب مجازی انجام می شود منحصرا به صورت آنلاین و یا یک مقیاس-نسخه شبیه به 15 سال پیش زمانی که برگزار شد در سالن رقص هتل پس از پایان تحریم که محو فصل 2004-05.

"من در واقع شوخی با دوستان (پیش نویس چشم انداز) خوش شانس هستند آنها نمی باید انجام دهید این ترکیب" McDavid گفت: در اشاره به خسته کننده ، "اما آنها در حال رفتن به از دست بسیاری."

NFL کشیده کردن تمام هفت دور آن از راه دور پیش نویس هفته گذشته با چند سکسکه.

در عصر خود و جداسازی فیزیکی فاصله فوتبال مدیران خود را انتخاب از خانه در حالی که بازیکنان مشترک تجربه با خانواده های خود در تنظیمات مشابه.

امثال Lafreniere یک ستاره جناح با Rimouski اقیانوسی از کبک عمده تاریخ لیگ هاکی مرکز Quinton Byfield انتاریو هاکی لیگ سودبوری گرگ و بقیه از این سال کلاس پیش نویس به احتمال زیاد خواهد شد در همان قایق است.

"این چنین سرد و تجربه" Winnipeg Jets جناح کایل کانر گفت: انتخاب شدن 17 به طور کلی در سال 2015. "این چیزی است که من به یاد داشته باشید برای همیشه. من احساس می کنم برای کسانی که بچه ها ... این فقط نیاز به انجام شود در این نقطه است."

"این یکی از بزرگترین لحظات در زندگی من" اضافه شده Ottawa Senators defenceman توماس Chabot بود که برداشت درست پس از کانر در سال 2015. "(این) یک وضعیت های مختلف آن را بخشی از آنچه که ما در حال رفتن را از طریق در حال حاضر."

اما جت مرکز آدم لوری گفت: داشتن یک مجازی پیش نویس ممکن است تجربه لذت بخش تر برای بازیکنان نمی رود به شنیدن نام خود را به نام زود است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

لوری و برادر خود جوئل بودند و هر دو واجد شرایط در سال 2011 اما تصمیم به ماندن در خانه و تماشای با خانواده.

"در آن طول می کشد دور یک کمی استرس" آدم لوری گفت. "برای بچه ها در دور اول که به راه رفتن بر روی صحنه قرار داده و نیوجرسی که بسیار خاص است. برای من می دانستم که من که قرار بود به صورت."

لوری زخم شدن انتخاب 67 توسط وینیپگ در حالی که خود را خواهر و برادر رفت و 140 به Los Angeles Kings.

"شما لازم نیست به استرس به دور بودند عبور" آدم لوری گفت. "شما نمی نشستن در غرفه عرق کردن در کت و شلوار خود را."

Montreal Canadiens جناح برندان گالاگر نیز دور مانده در سال 2010 و تنها یاد او می خواهم انتخاب شده 147th پس از پاسخ دادن به یک تماس تلفنی از این تیم است.

"من نمی خواهم برای رفتن و نه دریافت پیش نویس" گالاگر گفت. "است که می شده اند یک احساس وحشتناک."

برگها رو به جلو Jason Spezza رفت شماره 2 به اتاوا در سال 2001 گفت: پیش نویس این است که بیشتر از یک رسانه عینک در حال حاضر از آن بود که نزدیک به دو دهه پیش است اما همه او می تواند فکر می کنم در مورد در زمان گرفتن بر روی یخ برای اثبات او تعلق دارد.

"به عنوان یک بازیکن جوان شما همیشه به دنبال به سمت چیزی که بعد از, گفت:" Spezza که نوبت 37 ماه آینده. "شما گرسنه. من به یاد داشته باشید گرفتن پیش نویس در آن را فقط مانند 'OK وقتی rookie اردوگاه و زمانی که اردوگاه آموزش?' شما فقط تلاش برای به طور مداوم به جلو حرکت می کند. اما برای این زمان خوبی است برای منعکس کردن و افتخار از موفقیت. من احساس می کنم برای خانواده هایی که نمی توانید آن را جشن می گیرند کاملا به همان شیوه.

"اما آن را در واقع فقط یک چیز کوچک در یک لیست طولانی از چیزهایی که اتفاق می افتد به شما در هاکی خود را حرفه ای. من فکر می کنم بچه ها این واقعیت را درک است که چه خبر است در جهان طول می کشد بیش از یک سابقه."

McDavid گفت: واقعا که ساده است.

"بسیاری از مردم از دست رفته در بسیاری از چیزهایی که در حال حاضر ... اما ما همه رو به انجام بخشی از ما."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب