Kyle Busch عبور Austin Cindric در OT را به نفع خود Xfinity نژاد در شارلوت - Mon, 25 مارس سال 2020 PST

کنکورد, N. C. (AP) – Kyle Busch به طور معمول جشن پیروزی خود را با صعود در بالای خود ماشین مسابقه و رکوع به جمع

توسط NASERINEWS در 6 خرداد 1399

کنکورد, N. C. (AP) – Kyle Busch به طور معمول جشن پیروزی خود را با صعود در بالای خود ماشین مسابقه و رکوع به جمعیت.

اما با طرفداران در حضور در شارلوت موتور جاده سریع السیر در دوشنبه شب به دلیل coronavirus همه گیر Busch گذشت سنت پس از رانندگی گذشته Austin Cindric در دامان نهایی از اضافه کاری به ادعای خود 97 حرفه ای Xfinity سری برنده شوید.

"آن نیمه احساس کمی عجیب و غریب" Busch گفت. "من حدس می زنم من می توانستم متمایل به دوربین."

پس از یک تصادف مربوط به اتومبیل های مختلف ارسال می شود در این مسابقه به وقت اضافه Cindric تا به حال راه اندازی مجدد در وقت اضافه و پیشی گرفت Busch برای سرب از داخل شروع لین. اما Busch مبارزه رانندگی توسط Cindric در سیرجهت مخالف مبداء مسابقه از دامان نهایی و برگزاری به نفع خود 18th کلی مسابقه در سیستم مدیریت محتوا.

"من فکر می کردم انتخاب خارج شد و به راه راست اما بدیهی است که آن نبود. من نمی دانم" Busch گفت. "آن دسته از بچه ها قرار داده تا یک نهنگ از مبارزه امشب در ری استارت. من حدس می زنم من در آن خوب دیگر."

Cindric فکر کردم او تا به حال Busch ضرب و شتم.

"تقریبا به ضرب و شتم یکی از بهترین در کسب و کار بدتر لاستیک من هرگز برداشته من هرگز برداشته تا زمانی که من می دانستم که من انجام شد" Cindric گفت. "من می خواستم به نفع خود بسیار بد است."

Busch برنده 210 نژادها به طور کلی در سراسر نسکار سه سریال بیشتر از هر راننده.

دانیل Hemric لبه Cindric دوم. Cindric سوم به پایان رسید و به دنبال آن راس Chastain و جاستین Allgaier.

Busch به نظر می رسد در کنترل بسیاری از این مسابقه برنده دو مرحله بود اما در ارزیابی سرعت مجازات در گودال ردیف با 38 دور انداختن او به جای 10.

اما Busch به دور از انجام می شود.

او مبارزه را از طریق این زمینه با کمک یک سری از ری استارت قوی در شش هشدار بیش از نهایی 45 دور.

Busch دوباره سرب با 10 دور اما نزدیک به آن همه دور در وقت اضافه.

"من شگفت زده شد (Cindric) رو به خوبی راه اندازی به عنوان او" Busch گفت. "در آن راه اندازی مجدد او به من گذشت و من گفتم: "اوه مرد من نمی دانم اگر من می تواند به او" Busch گفت. اما Cindric رو کمی شل بین یک و دو و Busch قادر به عبور کند.

Busch سوار یک پلاک 54 تویوتا اسپانسر شده از طرف این Appalachian State University کلاس از سال 2020 است.

"امیدوارم این روحیه خود را بالا ببرد ما برنده یکی برای شما" Busch گفت: به برنامه دولت دانش آموزانی که نمی توانید به یک سنتی مراسم فارغ التحصیلی با توجه به کوروناویروس.

Busch در میان در حال اجرا در تمام هفت مسابقه در 11 روز در دارلینگتون و شارلوت پس از نسکار به عمل بازگشت پس از طرد به مدت دو ماه به دلیل coronavirus.

آن شب سختی برای دارلینگتون برنده تعقیب Briscoe که به پایان رسید 20th.

Briscoe بود که به دنبال خود سوم Xfinity سری برنده فصل درو مجازات برای کنترل نشده تایر و سرعت در جاده گودال و سپس پایدار آسیب به ماشین خود را پس از برخورد به دیوار با 45 دور زمانی که Timmy هیل موتور منفجر کرد. همه چیز از بد به بدتر زمانی که او دچار آسیب در سمت راست جلوی اتومبیل خود را با 28 دور به رفتن.

جفری Earnhardt بیرون کشیده و خود را از چاله خیلی زود و زخم عطف دامان با یک جک wedged زیر ماشین خود را.

این دومین از چهار مسابقه در چهار روز در 1 1/2 مایل مسیر در شارلوت.

Brad Keselowski برنده Coca-Cola 600 یکشنبه شب در وقت اضافه پس از اواخر احتیاط پرچم هزینه تعقیب الیوت تقریبا مشخصی پیروزی. کامیون سری بازگشت به آهنگ برای اولین بار در بیش از سه ماه سه شنبه شب پس از دیگری جام مسابقه در روز چهارشنبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن