جریان در خواست: 'عشق, ویکتور' بررسی LGBTQ Latinx دانشجو مبارزات به عنوان او می آید - سه شنبه, 18 Jun 2020 PST

چه جدید در صفحه اصلی مشاهده ویدئو در تقاضا و Netflix و آمازون نخست Hulu و دیگر خدمات جریان. بالا جریان برای هف

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

چه جدید در صفحه اصلی مشاهده ویدئو در تقاضا و Netflix و آمازون نخست Hulu و دیگر خدمات جریان.

بالا جریان برای هفته

"عشق ویکتور" (not rated) به دنبال یک گی Latinx دانشجو (Michael Cimino) که چهره یک جاده پر از دست انداز به پذیرش خود را به عنوان او در تلاش برای بیرون آمدن به دوستان خود و خانواده کاتولیک. این spinoff 2018 فیلم "عشق سیمون" در اصل برای دیزنی+ اما 10-قسمت سری در حال حاضر آغاز بکار در Hulu.

در فصل دوم از رایان مورفی-ایجاد طنز "سیاستمدار" (TV-MA) بلند پروازانه بچه دبیرستانی (بن پلات) به وزارت امور خارجه سیاست است. Bette Midler و جودیت نور پیوستن به بازیگران است که همچنین شامل Gwyneth Paltrow. ده قسمت در Netflix بکشد.

بر اساس یک داستان واقعی جاسوسی, هیجان انگیز "زنبور شبکه" (2019 نه امتیاز) به دنبال یک گروه از کوبا جاسوس که نفوذ گروه های تبعیدی در 1990s فلوریدا که تهدیدی برای کشور جزیره. مقامات کوبا به فیلمساز Olivier Assayas برای دسترسی به مکانهای اما پرتره خود را از زندگی در این جزیره است که به دور از ایده آل. پنه لوپه کروز, ادگار رامیرز, Gaël Garcia Bernal and Ana De Armas ستاره در چند زبانه فیلم در Netflix بکشد.

در "خزیدن" (2019, R) یک زن جوان و مجروح او پدر (افراد معروف و Barry Pepper) به دام افتاده در خزیدن فضا از خود خانه فلوریدا با باطل تمساح در طول یک مواج طوفان با افزایش سیلاب ها. الکساندر آجا هدایت این مدرن درایو در وحشت است. جریان در آمازون نخست تصویری و Hulu.

مستند "افشا" (2020, امتیاز داده نشده) به نظر می رسد در اثر فیلم و تلویزیون تصاویر از نما مردم در ترانس هویت و فرهنگ آمریکایی است. این عرضه در ساندنس و در حال حاضر در Netflix بکشد جریان.

Pay-Per-View / ویدئو در تقاضا

کوین بیکن و آماندا Seyfried حرکت به یک خانه تعطیلات برخوردار شده توسط یک نیروی شیطانی در "شما باید به سمت چپ" (2020, R) یک فیلم از ترسناک استودیو Blumhouse که آغاز بکار به طور مستقیم به بیمه VOD. همچنین debuting در VOD: کمدی رمانتیک "Babyteeth" (2019 نه امتیاز) با الیزا Scanlen به عنوان یک بیماری علاج نوجوان زندگی می کنند به عنوان اگر وجود دارد هیچ چیز برای از دست دادن (آن برنده دو جایزه در ونیز) و جاده فیلم درام "تاریخچه کوتاه از جاده طولانی" (2019 نه امتیاز) با Sabrina Carpenter, Maggie Siff and Danny Trejo.

Netflix

یک دلباخته دختر بچه تبدیل به یک گربه به یک پسر توجه در "شارب دور" (ژاپن 2020, امتیاز داده نشده) یک متحرک عاشقانه فانتزی که هم لمس در مسائل مربوط به افسردگی و هویت.

مایکل شین و فرانک لانگلا رفتن سر به سر در اسکار-نامزد دریافت جایزه "فراست/نیکسون" (2008 R).

جریان تلویزیون: Anna Friel بازده به عنوان درخشان لندن کارآگاه پلیس در "مارسلا: Season 3" (TV-MA). همچنین جدید: ششمین و آخرین فصل از "How to Get Away With Murder" (2019-2020 TV-14) با Viola Davis; فوقالعاده ملودرام "سفارش: فصل 2" (TV-MA).

خانواده دوستانه: شسته از برادوی رقصنده مربیان کوچک-زمان تیم از بورس در کمدی "احساس ضرب و شتم" (2020, امتیاز داده نشده). همچنین جدید: دبیرستان کمدی "آقای ایگلسیاس: قسمت 2" (TV-14) با Gabriel Iglesias; احساس خوب, کمدی, "الکسا و کتی: بخش 4" (TV-G); خانواده رقابت های سری "طبقه گداخته است" (و نه امتیاز); انیمیشن موسیقی مجموعه "شعر زمان شهر: فصل 1" (TV-Y) برای بچه های جوان.

داستان واقعی: "پدر سرباز پسر" (2020, R) به شرح زیر یک مجروح افغانستان دامپزشک سفر به آشتی با فرزندان خود. همچنین جدید: موسیقی مستند "The Show Must Go On: The Queen + Adam Lambert داستان" (2020, امتیاز داده نشده) و "بچه ها: قسمت 2" (TV-PG) همچنان به اکتشاف و توسعه نوزادان در سال اول خود را.

مجموعه ای از کلاسیک کارگردان بزرگ مصر فیلمساز یوسف شاهین در حال حاضر در دسترس از جمله بین المللی خود را دستیابی به موفقیت "قاهره ایستگاه" (1958) یک پرچین ترکیب neorealism و ملودرام و سرگذشتی سه گانه "اسکندریه... چرا؟" (1979), "اسکندریه: مصر داستان" (1982) و "اسکندریه دوباره و برای همیشه" (1989). همه از مصر با زیرنویس.

آمازون نخست تصویری

جوزف گوردون-لویت است که یک خلبان در برلین به پاریس هواپیمای مسافربری در, ربودن, هیجان انگیز "7500" (2019, R) انگلیسی زبان فیلم از آلمان است.

جسی آیزنبرگ و کریستن استوارت ستاره در وودی آلن "کافه جامعه" (سال 2016 PG-13), یک داستان از دست زدن چگونه عشق اول هرگز ما را حتی به عنوان ما نقل مکان به دیگر روابط پیچیده شده در یک معوج کمدی مشهور و زرق و برق در دهه 1930 هالیوود و شهر نیویورک است.

Hulu

تام هنکس می نویسد: هدایت و ستاره در "لری کراون" (2011 PG-13) را به عنوان یک مرد میانسال که به مدرسه می رود و شروع می شود و پس از اخذ کوچک شده. جولیا رابرتز costars به عنوان یکی از معلمان خود را.

هواپیماهای بدون سرنشین جنگ های درام "چشم در آسمان" (2015, R) ستاره Helen Mirren, Aaron Paul و آلن ریکمن در آخرین عملکرد صفحه نمایش.

"پان" (2015 ص) است و اسراف فانتزی که تصور ریشه های این پسر که هرگز رشد با هیو جکمن به عنوان ریش سیاه و لوی میلر به عنوان پیتر.

"طعم ملت با Padma Lakshmi: فصل 1" (و نه امتیاز) ویژگی های نویسنده کتاب آشپزی و "سرآشپز بالا" میزبان کاوش غذاهای مهاجر و فرهنگ بومی در سراسر کشور است. 10 قسمت.

HBO Max / HBO در حال حاضر

هلن میرن و Ian McKellan شرکت در یک نبرد عقل در "خوب دروغگو" (2019, R).

مستند "پهلوان پنبه". ترسو. قربانی. داستان Roy کوهن" (2020, TV-14) پروفیل های بدنام سیاسی دلال و نیویورک قدرت کارگزار.

خانواده پسند رقابت های سری "کارما: فصل 1" (TV-PG) می فرستد کودکان و نوجوانان از سنین 12 تا 15 در یک سری از پازل ها و مسابقات فیزیکی.

دیگر جریان

فصل پنجم فرانسه جاسوسی, هیجان انگیز "اداره" (فرانسه TV-MA با زیرنویس) آغاز می شود در ساندنس در حال حاضر با قسمت های جدید هر پنج شنبه.

ویلز جرم و جنایت, درام "پنهان: سری 2" (و نه امتیاز در ویلز و زبان انگلیسی با زیرنویس) آغاز می شود در تلویزیون بلوط; قسمت جدید هر دوشنبه.

"Imma Tataranni" (ایتالیا با زیرنویس) رنگارنگ دادستان که حل جنایات با استعداد و نگرش در این جرم و جنایت, درام مجموعه در باسیلیکاتا. جریان در مگاهرتز.

معیار کانال ارائه می دهد مجموعه ای از عجیب و غریب سینما رفتن دهه از استفن فریرز' "My Beautiful Laundrette" (1985 R) با Daniel Day-Lewis and James Ivory را "موریس" (1987 R) با هیو گرانت به گاس ون سنت را "My Own Private Idaho" (1991 R) با رودخانه ققنوس و کیانو ریوز و سه فیلم از آمریکا مستقل maverick گرگ اراکی از جمله دستیابی به موفقیت "زندگی پایان" (1992 نه امتیاز) و "مرموز پوست" (سال 2004 رتبه داده نشده) با جوزف گوردون-لویت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب