Gonzaga فارغ التحصیل کمک می کند تا در بیوتکنولوژی COVID-19 راه حل - Tue, 15 Jul 2020 PST

Gonzaga University بیوشیمی تکمیلی هلن Xun کار با بیوتکنولوژی تیم می تواند کمک بیشتر COVID-19 بیماران دسترسی به

توسط NASERINEWS در 26 تیر 1399

Gonzaga University بیوشیمی تکمیلی هلن Xun کار با بیوتکنولوژی تیم می تواند کمک بیشتر COVID-19 بیماران دسترسی به هواکش.

Xun یک دانشجوی پزشکی در دانشگاه جانز هاپکینز دانشکده پزشکی در بالتیمور صرف 2019-20 سال به عنوان یک دین محقق در حال توسعه فن آوری 3D چاپ سریع نمونه های اولیه از دستگاه های پزشکی با بیوتکنولوژی شرکت او تاسیس.

در ماه های اخیر او و دیگران با بیوتکنولوژی شرکت توسعه یک نمونه اولیه برای 3D-چاپ یک آداپتور شناخته شده به عنوان "ابزار" است که اجازه می دهد یک ونتیلاتور به پشتیبانی از بیماران مبتلا به زجر تنفسی حاد منجر به مرگ برای COVID-19 بيمار.

یک تقسیم اورژانس درمان شده است که استفاده می شود تحت شرایط وخیم از جمله پس از سال 2017, Las Vegas, تیراندازی است. می توان آن را در یک بحران به وجود موجی از بیماران و یا در کشورهای در حال توسعه با کمبود تجهیزات.

"این یک پروژه است که اساسا پرداختن به بزرگی یک کمبود به دلیل COVID-19 pandemic" گفت: Xun, 27. در این ماه او وارد فولاد چرخش سال در دانشگاه جانز هاپکینز.

"هنگامی که ما با نزدیک شدن این پروژه چه ما متوجه است که شما می توانید جدید هواکش که بهترین راه حل خواهد بود اما این امر مدت زمان طولانی و می تواند بسیار گران است. ما می خواستیم به درک چگونه ما می تواند با استفاده از منابع موجود در بیمارستان."

"در کشورهای در حال توسعه آنها پایه عدم وجود هواکش به طوری که یک بیماری همه گیر بازدید آن بیشتر برافروخته. در اینجا در ایالات متحده مهم برای بیمارستان ها به یک راه خوب به جای افزایش در بیماران است. آن را همیشه خوب به این گزینه های سریع به جزر و مد این تیم بارها تا بیشتر هواکش می تواند در آورده و یا بیماران منتقل می شود."

این یک پروژه است که در حال حاضر در انتظار تایید سازمان غذا و داروی آمریکا اضطراری با استفاده از مجوز است که اجازه می دهد این ابزار برای استفاده در برخی از تنظیمات بالینی. با فرض تایید FDA بیوتکنولوژی تیم برنامه ای برای انتشار آن منبع باز طراحی برای دیگران به استفاده از.

برای توسعه یک آداپتور Xun است هماهنگ کننده پروژه. او کار خود را با دانشگاه جانز هاپکینز مهندسی استادان Sung Hoon کانگ و جیمز مهمان و همچنین دکتر جولی Caffrey یک دانشگاه جانز هاپکینز جراحی پلاستیک و ترمیمی استاد.

زمانی که آنها برای اولین بار از نزدیک از این پروژه کاربران می دانست که در یک تقسیم به چند چالش Xun اضافه شده است. یکی از چالش های است که اطمینان حاصل کرد که هر بیمار متفاوت تنفس پارامترهای تعیین شده توسط پزشکان. یکی دیگر از نگرانی ویروس خود را.

"وجود دارد یک ویروس درگیر بنابراین شما می خواهید مطمئن شوید که بیماران در کنار یکدیگر در هواکش نمی آلوده کردن هر یک از دیگر دوباره از طریق یک" او گفت:. "ما همچنین می خواهم به مطمئن شوید که دستگاه تنفس مصنوعی نیست انتشار و یا نشت هر گونه هوا به طور بالقوه آلوده ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی.

"بنابراین آنچه که ما در حال انجام است که با استفاده از 3D چاپ به دستگاه به اضافه کردن بر روی ونتیلاتور به طوری که آن را امن تر می شود برای قرار دادن چندین نفر در یک ونتیلاتور. ما ایجاد یک کنترل است که اجازه می دهد تا فردی تنفس برای هر بیمار پس از آنها تقسیم شده است و ما با اضافه شدن قطعات به منظور کاهش خطر عفونت متقاطع. ما همچنین ایجاد نشت-رایگان سیستم, بنابراین شما لازم نیست خطر آلوده کردن ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی."

آن را به معنای توقف اضطراری-فاصله تا منابع بیشتری را می توان در آورده و یا در کشورهای در حال توسعه برای گسترش قابلیت های بیشتر بدوی دستگاه های به آنها را بیشتر ایده آل برای COVID-19 بيمار.

پروژه رفت و از طریق آزمایش دقیق Xun گفت: از جمله در یک مرکز شبیه سازی با test dummies و سپس آن را تست شده بر روی خوک ها در دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس.

او یکی از پنج بنیانگذاران این شرکت زیست فناوری. این همکاری آغاز شد و پس از Xun و دکتر جاستین کیسه آغاز 3D چاپ آزمایشگاه برای جراحی دستگاه هنگامی که کیسه بود و هنوز هم در دانشگاه جانز هاپکینز. کیسه که هنوز هم بخشی از شرکت زیست فناوری در حال حاضر جراح پلاستیک و صندلی از جراحی پلاستیک و ترمیمی در دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن.

بیوتکنولوژی کار Xun اتحاد پیوست است که اغلب به نام بودن "surgineer" در دانشگاه جانز هاپکینز به عنوان محققان که ترکیب جراحی و مهندسی دانش برای پیدا کردن راه های خلاقانه برای بهبود روش های ایمنی بیمار و آدرس مراقبت های بهداشتی کارگران فرسودگی شغلی از طریق فن آوری.

با چرخش به عنوان یک جراحی ترمیمی subinternship دانشجو, Xun به کشف آنچه آن را مانند به یک جراح ترمیمی قبل از اقامت. Xun گفت: او هنوز هم پیدا کردن زمان برای ادامه در شرکت زیست فناوری ،

پس از در حال رشد در پورتلند و فارغ التحصیلی از غروب دبیرستان, Xun اعتبارات وقت او صرف در گنزگا به عنوان پیشرو او را به سمت پزشکی کار می کنند. او فارغ التحصیل از Gonzaga در سال 2015.

"فکر بازگشت به زمان در گنزگا این یسوعیون آموزش و پرورش واقعا کمک به دیدگاه من در پزشکی – به ویژه cura personalis و در نظر گرفتن فلسفه و دین, دوره – برای مراقبت از کل فرد بدن, ذهن و روح و روان. من فکر می کنم ورود به فولاد جهان با این دیدگاه شده است واقعا روشنگر."

Xun برای اولین بار وارد Gonzaga به عنوان یک دانشجوی پرستاری اما متوجه شدم در سال اول دروس علوم پايه او چقدر لذت بردم شیمی و زیست شناسی و در نتیجه تبدیل به بیوشیمی.

او به زودی ملاقات کرد و مشغول به کار در آزمایشگاه تحقیقاتی با دکتر جنیفر چوپان را تشویق کرد که Xun به دنبال نوآوری و پژوهش است. چوپان از صندلی های شیمی و بیوشیمی بخش و به یاد می آورد که Xun به کار کرده و با دیگران به بررسی جدید ضد انگلی اهداف مواد مخدر.

"توسط ارشد سال او انجام شد در سطح دوم-سال فارغ التحصیل و دانشجو" چوپان گفت: در انتشار اخبار در مورد Xun را نقش بیوتکنولوژی. او شگفت زده به شنیدن Xun ادامه داد: به عنوان یک رهبر در پروژه های تحقیقاتی.

"هلن یک رهبر طبیعی و او قطعا یک تاثیر بزرگ در هر حرفه ای او در نهایت حل و فصل است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن